Hop til indhold
Onslow

Ufrivillig fake-annonce på annoncelight

Recommended Posts

Guest Co-Admin

Det er faktisk ikke så vigtigt og ganske uden betydning, om du synes jeg overspiller min rolle eller ej. ;)

Regler skal overholdes. :)

Man kan sagtens holde liv i en tråd som denne, uden at indikere at pigen er under 18 år.

Jeg er helt enig i, at tråden har sin berettigelse, og eventuel chikane skal forsøges stoppet.

Det er ikke mig, der har udformet reglerne, så har du et problem med dem, så ret henvendelse et andet sted! :|

MVH

Co Admin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen! :)

Jeg har lige kigget i systemet, og kan se rigtig mange anmeldelser af samme annoncen som OP omtaler.

Dog modtager jeg ikke en anmeldelse rapport på email, før den som anmelder har godkendt anmeldelsen.

Dette er udelukkende for at stoppe spam, da det er sket et par gange.

Jeg er i skrivende stund igang med at gennemtjekke systemet for annoncer vedr. pigen der er omtalt og undersøge IP-adresser samt undersøge om det er en prank eller hvordan landet ligger.

Det er svært at se på billeder udelukkende om en pige er over eller under en given alder, og udelukkende på baggrund af billederne ville jeg ikke have fjernet annoncerne, men nu jeg kan se at der er flere som nævner det, vælger jeg at fjerne annoncerne da det sender et dårligt signal :)

Hvis i opdager flere annoncer fra hende, som jeg ikke har fjernet, så må i meget gerne ligge et link. :)

Vh,

Mads J.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

Jeg har nu fjernet de annoncer jeg har kunnet finde som matcher enten emailen eller telefon nummeret.

Samt IP-adressen er blevet udelukket fra siden, primært fordi IP adressen faktisk hører til Cuba.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...