Hop til indhold
Eventyrer

Hot CAMILLA - Randers centrum

Recommended Posts

Hej allesammen, har nydt at læse, en del af anmeldelserne herinde. Det alene har gjort hvilke piger jeg havde lyst til at besøge. 

Nu syntes jeg, at jeg vil bidrage med lidt. 

https://annoncelight.dk/showad/257114

Der er dukket en ny pige op i Randers, har ikke oplevet hende før. Så for mig er hun ny, taget i betragtning af at jeg besøger glædespiger 2-4 gange på en mdr. Hun kalder sig CamillaHot, hendes navn er muligvis Camilla. Nå men jeg ringede og fik lavet en aftale med hende, efter at have luret lidt på billederne. Hun lød skideballe sød i telefonen, meget venlig og imødekommende. Tænkte bare, at nu er det ikke endnu en af dem med et falskt billede. 

Tog mig lige et bad på jobbet inden jeg smuttede over til hende i Randers. Ringer på døren, hun lukker op.. Wow, hvis man er ked af ikke at komme til karneval i Brasilien, og møde hotte tøser der, kan man kompensere her. Her stod en lille tøs,  med det sødeste smil, selvom hun prøver at skjule at hun har togskinner. Hun er en blondine, ikk højere end 160, og virkelig store brystet, som sad pisse godt. Alt i alt, annoncen snød mig ikke tænke kreativt jeg. Aftale en time, og så var vi ellers igang. Vi hygge snakkede lidt, imens vi tog vores tøj af, hun var selvfølgelig, nød til at hjælpe mig lidt.. Men hold kæften en krop hun havde, flot veltrimmet fiske, og bryster som spruttede ligeud, og sad virkelig godt på hendes timeglas figurede krop. Jeg lagde mig ned, hvorefter hun gik stille og rolig igang med at kysse og kærtegne mit værktøj. Tror hun nød det ligeså meget som jeg gjorde, hun snakkede lidt til mig, samtidig med hun havde min pik under behandling .. Det må da være tegn på at hun kunne lide min pik.. Hun suttede til den helt store guldmedalje, legede med hendes tunge på mit pik hoved, slikkede skaftet og bollerne fik også en tur. Fuck, det var dejligt.. Blev nød til at stoppe hende lidt på et tidspunkt, for ikke at skyde min ladning afsted.. Selvom jeg mest af alt bare havde lyst til at komme, ville jeg fandtes gerne mærke at trænge mit stive lem op i den dejlige brasilianer fisse. 

Op i fissen kom jeg, efter at have været i hendes mund igen i et stykke tid... Hun var fandme dejlig stram.. Hun gav nogle dejlige lyde fra sig.. Jeg tog lidt, i forskellige stillinger, først dansk, så doggy, og lidt fra siden.. Da jeg kunne mærke jeg var ved at komme, fik jeg hende ned på ryggen igen.. Kan godt lide at så på dem, når jeg når jeg skyder mit sperm op i dem (Gummi)...  Vi lå og snakkede lidt efter, og hun tilbød  mig at tage et bad osv..

Hun "bor" i en ok pæn stuelejlighed, der er lige det som er brug for.  Hun er helt en oplevelse for sig, som jeg fik gentaget en del gange efter.. Og noget jeg godt kan anbefale andre, fremfor nogen af de andre narefisser man har været udsat for.. Sætter et billede af hende ind, så kan i ligesom også selv vurdere lidt.. 

https://annoncelight.dk/showad/257114

 

Redigeret af Rooster
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Det var dog ufatteligt hurtigt anmeldelsen kom i annoncen:D

Kan man ane en smule google translate?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Ja - det er lidt af en "stinker".... ny bruger - første indlæg... ca 1-2 timer efter annoncen er lagt op, og så kommer den hurtigt på som en anmeldelse på hendes annonce.

Så må folk jo selv kunne tænke resten (uden at være forudindtaget)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig - der er gået markedsføring i den, ovenikøbet med et præsentations billede. Jeg synes, at det er ved at blive en udbredt tendens, at man ser den her slags promoveringer og reklamer for pigerne, men de er heldigvis nemme at gennemskue. 

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren

Jeg har en fornemmelse af at hun vist nok er anmeldt tidligere, måske under andet navn. Kan bare ikke placere det mere præcist 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen, jeg skrev til hende, at jeg havde lavet en anmeldelse.. Syntes hun havde fortjent det.. Det er vist svaret på at den kom i hurtigt på hendes annonce.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
krillss skrev, den 12/10/2018 at 17:53:

Hvorfor har du et billede af hende? Hvorfor bruger hun ikke bare det på sin annonce? 

Man skal godt nok forsvare sig en del herinde.. Men svar til dit spørgsmål.. Jeg tog det fra annoncen så folk ved hvem jeg taler om. Det er jo så meget falsk på nettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrer skrev, for 10 timer siden:

Man skal godt nok forsvare sig en del herinde.. Men svar til dit spørgsmål.. Jeg tog det fra annoncen så folk ved hvem jeg taler om. Det er jo så meget falsk på nettet. 

Der var Intet billede da jeg skrev det;) 

men ja netop, der er meget falsk på nettet, derfor folk tager deres forholdsregler og især i den branche 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stone69 skrev, den 23/10/2018 at 10:41:

Skal vi ikke vente med at skrive mere i denne tråd indtil der kommer en anmeldelse mere? :)

Tak Stone.. 

Tror folk på drage deres egne erfaringer.. For jeg tog faktisk på klub i Berlin efter at have læst herinde, og havde en lorteoplevelse.. Ved ikk om jeg skal skrive om den.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...