Hop til indhold
Gabriella

Falske penge i omløb

Recommended Posts

Jeg har lige haft den VÆRSTE oplevelse!!! 

Jeg havde en kunde som jeg skrev med på Snapchat. Hans navn er marcus.o0 og han gav mig en falsk 500 kroners seddel som betaling for mine ydelser. 

Det er deme ikke i orden!!! 

Så glædespiger tag jer i agt og ALTID tjek om de sedler som i får er ægte inden I gør noget som helst for dem. 

image.jpg

image.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Lad nu være med at forsøge at bruge sedlen igen. Der er en vanvittig hård straf for at bruge falske penge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Gabriella skrev, for 38 minutter siden:

Jeg havde en kunde som jeg skrev med på Snapchat. Hans navn er marcus.o0 og han gav mig en falsk 500 kroners seddel som betaling for mine ydelser. 

Så glædespiger tag jer i agt og ALTID tjek om de sedler som i får er ægte inden I gør noget som helst for dem. 

image.jpg

image.jpg

Husk at melde ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Gabriella skrev, for 54 minutter siden:

image.jpg

image.jpg

Ikke pænt gjort, håber du “står frem” og anmelder ham for at betale med falske penge, så må,efterforskning jo vise om han er skyldig eller dum..

Del dette indlæg

Link til indlæg
The_Man skrev, for 50 minutter siden:

Okay det er ret ment at se den er falsk 

Når man står midt i afregningen og lyset måske er dæmpet af hensyn til hyggen så er det nemme sagt end gjort. Man står jo heller ikke og holder byttesedlerne op mod lyset nede i Netto. Vi skal jo stole på at de penge der er i omløb er ægte.

Tjekkede lige de penge jeg havde med hjem fra Jylland for ikke at risikere at udsætte mig selv for en dum situation ved at lade dem gå i omløb igen. Heldigvis var alle ægte.

Men tak for advarslen. Det er nok desværre fornemt at oprette en forholdsvis nem og ikke sporbar profil på Snap eller hvad? Kender den ikke selv......

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
DK fyr 34 skrev, for 7 minutter siden:

Når man står midt i afregningen og lyset måske er dæmpet af hensyn til hyggen så er det nemme sagt end gjort. Man står jo heller ikke og holder byttesedlerne op mod lyset nede i Netto. Vi skal jo stole på at de unge der er i omløb er ægte.

Hvad unge er det lige??? Og hvad har de med falske sedler at gøre??? Det lyder altsammen meget fordækt. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 1 minut siden:

Hvad unge er det lige??? Og hvad har de med falske sedler at gøre??? Det lyder altsammen meget fordækt. :lol:

Der skulle selvfølge stå de PENGE der er i omløb :) Det er rettet nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er første gang jeg har om falske penge i branchen, så...… mon ikke der er tale om en enlig svale.  Umiddelbart vides det jo ej heller om der er tale om en bestemt handling, eller om gæsten ikke selv var klar over at den ene seddel var falsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabriella skrev, for 1 time siden:

image.jpg

image.jpg

Kære Gabriella:)

- surt surt show for dig, den er ikke mere værd end toiletpapir.

Nu skal du høre om en 500kr. seddel jeg selv engang lavede i spøg.

Det er helt tilbage i 1995 - 1996 hvor jeg fik min første scanner og printer ( og dengang store og klodsede som ølkasser). En dag noget familie var på besøg og vi stod og beundrede mit nyeste supplerende "isenkram" til computeren, sagde jeg for sjov : skal vi lige lave nogle ekstra sedler, og jeg lagde en "plovmand" (500kr. seddel) på scanneren og derefter et print af den ( altså den ene side)

- - men hvad skete?!?!?!? - den printede en 750kr seddel !! - -  ja 500kr sedlen kom ud i 150%

Hvad der egentlig foregik ved jeg ikke; men måske var meningen bare, at jeg skulle gå i banken og få den vekslet - 500kr til mig og 250kr til banken for deres ulejlighed;)

Det var min første og eneste og sidste kopierede pengeseddel.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Spørgsmålet er vel, om han har været bevidst om det?

Det kan han jo altid påstå - men put sedlen i en ny plastpose og aflever den til politiet (Evt. sikre andre steder, hvor vedkommende har sat fingeraftryk) - mon ikke de så ved hjælp af fingeraftryk kan finde frem til den skyldige, hvis han allerede er i arkivet. Ellers kommer han måske senere - og har de hans fingeraftryk på flere sedler, fra lignende sager - så bliver det lidt vanskeligere at bortforklare ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

lyset måske er dæmpet af hensyn til hyggen

Snarere pga. man ikke skal se det slidte gulvtæppe, skjolderne på væggen eller den "nystartedes" rynker og tykke make-up.

Nogle steder - især hos mørke piger, er det så mørkt at man er nødt til selv at medbringe ekstra belysning for at finde rundt - og finde pigen igen, når hun først har fået betalingen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Nye tider skrev, for 8 timer siden:

gå i banken og få den vekslet - 500kr til mig og 250kr til banken for deres ulejlighed;)

Danske Bank!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Snarere pga. man ikke skal se det slidte gulvtæppe, skjolderne på væggen eller den "nystartedes" rynker og tykke make-up.

Nogle steder - især hos mørke piger, er det så mørkt at man er nødt til selv at medbringe ekstra belysning for at finde rundt - og finde pigen igen, når hun først har fået betalingen ;-)

Haha den var god :lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Træls oplevelse du har været ude for...men hvis du vil gardere dig, kan du skaffe dig:

https://www.ctcoinshop.dk/seddeltestere/95-uv-pen-seddeltester

Hvorvidt du så rent faktisk vil/kan anvende den i situationen er jo så lige spørgsmålet...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke sikker på jeg ville turde konfrontere en kunde i situationen med en falsk seddel når vi stod der alene.

Men jeg skulle da nok sørge for at aflæse hans nummerplade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
DK fyr 34 skrev, for 17 timer siden:

Når man står midt i afregningen og lyset måske er dæmpet af hensyn til hyggen så er det nemme sagt end gjort. Man står jo heller ikke og holder byttesedlerne op mod lyset nede i Netto. Vi skal jo stole på at de penge der er i omløb er ægte.

Tjekkede lige de penge jeg havde med hjem fra Jylland for ikke at risikere at udsætte mig selv for en dum situation ved at lade dem gå i omløb igen. Heldigvis var alle ægte.

Men tak for advarslen. Det er nok desværre fornemt at oprette en forholdsvis nem og ikke sporbar profil på Snap eller hvad? Kender den ikke selv......

Ja, fordi vi jyder jo vælter os rundt i falske penge-_-. Næ du, jyske dollars er sorte og det er ikke fordi tryksværten smitter af:D. Nogle er dobbelt sorte, dem som konen heller ikke kender til. Det er dem vi bruger hos pigerne:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 15 minutter siden:

Ja, fordi vi jyder jo vælter os rundt i falske penge-_-. Næ du, jyske dollars er sorte og det er ikke fordi tryksværten smitter af:D. Nogle er dobbelt sorte, dem som konen heller ikke kender til. Det er dem vi bruger hos pigerne:)

Hehe det må nogle af dem der nu ligger under gulvbrædderne hos DK fyr ;):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 timer siden:

Det er første gang jeg har om falske penge i branchen, så...… mon ikke der er tale om en enlig svale.  Umiddelbart vides det jo ej heller om der er tale om en bestemt handling, eller om gæsten ikke selv var klar over at den ene seddel var falsk. 

Naeh .... der har været tråde om dette nogle gange gennem årene, så det sker nok indimellem. Ligesom snyderi med Mobilepay. Mit gæt er at man mest prøver disse tricks hos udenlandske piger dog. Piger der ikke er lige så vandt til danske pengesedler som danske piger; piger der ikke gerne tager kontakt med politiet....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke i orden at "betale" med falske penge, og det er også en stor og dum risiko at løbe for forbryderen (straffen for falskmønteri er ret høj) - men det er desværre nok en del af den nye virkelighed. Kontanter er i dag i høj kurs i den sorte økonomi, i undergrundsøkonomien og blandt lommetyve, som der desværre bliver flere og flere af.

Hvad er det for en verden, vi lever i? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Naeh .... der har været tråde om dette nogle gange gennem årene, så det sker nok indimellem. Ligesom snyderi med Mobilepay. Mit gæt er at man mest prøver disse tricks hos udenlandske piger dog. Piger der ikke er lige så vandt til danske pengesedler som danske piger; piger der ikke gerne tager kontakt med politiet....

Ok, så det sker indimellem.  Det er så også fint nok, at man bliver mindet om, at man måske lige skal kigge lidt mere skeptisk på de modtagne penge, før man ligger dem til side og går i gang med de skønne lege. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 19 timer siden:

"dobbelt sorte" på Sjælland  kendt som orange penge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...