Hop til indhold
SMukke danske Anna

GB med SMukke danske Anna 1. november nær Aalborg

Recommended Posts

SMukke danske Anna skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er ikke så hardcore i at bruge eroguide.dk - så takker for en hjælpen ;)

Til gengæld har du andre gode talenter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Argh altså mig og så denne teknik, linket herover virker desværre ikke længere - da jeg havde skrevet om depositum på AL og det må man ikke:oops:, er det ikke noget om vi skal lære så længe man lever:blink::D

Anyway  jeg forlanger ikke længere depositum og håber at kun de seriøse vil henvende sig til en dag i liderlighedens tegn, der er stadig ledige pladser på begge tidspunkter:P

https://annoncelight.dk/showad/261994

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SkovNymfen
SMukke danske Anna skrev, for 12 timer siden:

Argh altså mig og så denne teknik, linket herover virker desværre ikke længere - da jeg havde skrevet om depositum på AL og det må man ikke:oops:, er det ikke noget om vi skal lære så længe man lever:blink::D

Anyway  jeg forlanger ikke længere depositum og håber at kun de seriøse vil henvende sig til en dag i liderlighedens tegn, der er stadig ledige pladser på begge tidspunkter:P

https://annoncelight.dk/showad/261994

Må da håbe der er nok seriøse fyre i Ålborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SkovNymfen skrev, 1 time siden:

Må da håbe der er nok seriøse fyre i Ålborg.

Af de seneste 3 GB jeg har meldt til var det pigen der aflyste 2 af gangene! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SkovNymfen
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Af de seneste 3 GB jeg har meldt til var det pigen der aflyste 2 af gangene! 

Kan det mon tænkes at det var fordi der ikke var nok tilmeldte ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SkovNymfen skrev, for 34 minutter siden:

Kan det mon tænkes at det var fordi der ikke var nok tilmeldte ?

Nej, den ene gang var pigen forhindret pga trafik og den anden gang var hun blevet syg. 

Ikke mere afsporing fra mig og syntes du skal overveje det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer ikke til at aflyse med mindre der sker et eller andet helt uventet, jeg er seriøs og stabil omkring mine vagter, og dem som kender mig vil også vide det<3 Jeg glæder mig enormt meget til dette arrangement :P jeg kan lige oplyse om at det går rigtig godt med tilmeldninger, men der er stadig plads på begge seancer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det snart, vi skal holde den lille frække seance - status er at vi i stedet for 2 seancer kun holder et, det bliver den fra kl 10-12, da der er flest tilmeldinger på denne ;)

Der er stadig plads til flere eventyrlysne frække mænd, så det er bare at melde ind på min mail eller på på sms 21329421, hvis du gerne vil deltage til et frækt GB på torsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

WOW - siger jeg bare tusind tak til alle jer skønne frække mænd der deltog i mig GB igår, jeg havde den bedste oplevelse:wub: oplevelsen var endnu bedre end jeg havde turdet håbe på - og I gav mig den onde lynme hele turen - JA TAK:D

Der kommer helt sikkert et lignende arrangement på et tidspunkt, det kræver i mine øjne en gentagelse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal se hvad jeg kan gøre - men det er jo lige det med at have det gode sted til vores frække seance, planlægger at lave et i det nye år, så ,må vi se hvor vi finder sted til det ;) men wow er stadig høj på oplevelsen, når jeg tænker tilbage:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...