Hop til indhold

Til manden der har prøvet (næsten) alt

Featured Replies

Skrevet

Hvis jeg når at vinde i lotto, så tager jeg en for holdet og tester om det er turen værd :lol:

Skrevet

Tror sgu ikke jeg kunne klare det mere end et par dage... På en eller anden måde tror jeg man bliver mættet. Men et par dage- det kunne være fedt :) 

Skrevet

Der står fri sex, alkohol og et afslappet forhold til stoffer.   Man ser så videoen uha da mange lækre sild og underligt ser man kun en mand :D  Jeg kender ikke prisen, men mon ikke man får hvad man betaler for og så lidt gratis kamp og pigerne, som næppe ser sådan ud i virkeligheden. 

Skrevet

Prisen er så vidt jeg kan se 40K for 3 dage. Det må da række ret langt i et land som Columbia. 

Skrevet
Bear skrev, for 6 minutter siden:

Prisen er så vidt jeg kan se 40K for 3 dage. Det må da række ret langt i et land som Columbia. 

Ja for 40K kunne man sikkert selv skrue noget sammen,  der måske passede bedre til en. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.