DK fyr 34 4439 Skrevet 8. Oktober, 2018 Fald lige over denne artikel på EB.dk Er klar over at turen har været omtalt i hvert fald en gang tidligere på EG. https://ekstrabladet.dk/ferie/ubegraenset-sex-inkluderet-vanvittigt-feriefaenomen-vender-tilbage/7343775 Gad vide om deltagerne får det ud af sådan en tur, som de regnede med....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wyzzum 17 Skrevet 8. Oktober, 2018 Hvis jeg når at vinde i lotto, så tager jeg en for holdet og tester om det er turen værd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 8. Oktober, 2018 Tror sgu ikke jeg kunne klare det mere end et par dage... På en eller anden måde tror jeg man bliver mættet. Men et par dage- det kunne være fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 9. Oktober, 2018 Der står fri sex, alkohol og et afslappet forhold til stoffer. Man ser så videoen uha da mange lækre sild og underligt ser man kun en mand Jeg kender ikke prisen, men mon ikke man får hvad man betaler for og så lidt gratis kamp og pigerne, som næppe ser sådan ud i virkeligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 9. Oktober, 2018 Prisen er så vidt jeg kan se 40K for 3 dage. Det må da række ret langt i et land som Columbia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 9. Oktober, 2018 Bear skrev, for 6 minutter siden: Prisen er så vidt jeg kan se 40K for 3 dage. Det må da række ret langt i et land som Columbia. Ja for 40K kunne man sikkert selv skrue noget sammen, der måske passede bedre til en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg