Virgula 498 Skrevet 9. Oktober, 2018 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Det er nu mit indtryk, at samme gør sig gældende, også hvor danske mænd finder sammen med thai kvinder på anden vis. Det være sig net dating, på rejser til Thailand, eller ved herboende thai kvinders mellemkomst. Det synes at gå som en rød tråd gennem alle veje til et forhold, og eller et ægteskab med en thai kvinde, at hun ikke kan fravælge at leve op til egen families, og eget baglands forventninger til, at hendes forhold til en dansk mand kaster et afkast af sig, af økonomisk værdi for baglandet. Kort sagt, der er det tilsyneladende ikke muligt for en thai kvinde, alene at vægte egen fremtid i et forhold til en dansk mand, og det som det kan føre til af forbedringer, kun for hende selv. Fuldstændig korrekt. Den grundlæggende økonomiske præmis er nøjagtig den samme, uanset hvilken baggrund kvinden har (red light eller ej), og hvad hun laver i DK (massage eller ej): Der skal sendes penge hjem! Men derfor kan man nu sagtens have et lykkeligt ægteskab alligevel. Det kræver blot, at manden er indforstået med præmissen, og at man finder en god måde at tackle den på. Anderledes forholder det sig med massageklinikkerne. De er gift for ægteskaberne. Når jeg skrev til Jolly Roger, at det gør en forskel, om pigerne er klinikpiger eller ej, var det det med at "tage røven på ægtefællen", jeg tænkte på. For her er klinikpigerne helt klart i en klasse for sig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 9. Oktober, 2018 Virgula skrev, for 3 minutter siden: "tage røven på ægtefællen" Jeg vil nu gerne nok tages på røven, men ikke tages ved røven Så hellere betale ved kasse 1 for, som som det siges, ikke for at komme, men for at gå igen De der små listige hænder ned på Thaicorner Bar, er nu ganske salgsfremmende har jeg bemærket. Tænk hvis man kunne møde de danske piger på samme måde, og ikke på dyre champagne barer for at opleve noget der ligner. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg