Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hvorfor fravælge danske kvinder?

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hvorfor er der mange hvide vestlige mænd der finder deres ægtefælle i Thailand eller Østeuropa? Hvad er der galt med danske kvinder siden at de bliver fravalgt til fordel for en thai-kvinde? Er det fordi at vestlige danske kvinder er blevet for feministiske og alt for besværlige? Eller er der andre årsager til det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort

Det kan jo have noget at gøre med at dagens danske kvinde faktisk ikke behøver en mand til at forsørge hende. Mange får bedre uddannelser end jævnaldrende mænd, og mange rykker i den forbindelse til universitetsbyerne og derfor bliver der et overskud af mænd i udkanten, som ikke ser anden mulighed end at fiske i fremmede vande. Jeg tror i hvert fald mere på at det er mændene der er blevet fravalgt, end at det er de danske kvinder sådan helt generelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er også faldgruber med en asiatisk kæreste/kone, men en dansk kone igen...aldrig i livet!

Træning Milimeterdemokrati og ligegyldige diskussioner , gad sgu ikke mere til sidst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Frodige Ida skrev, for 12 minutter siden:

Er man 70 plus er det sgu svært for de fleste mænd at fange en 20årig sild i de danske farvande. 

Sild bliver altså sjældent mere end 5-7 år.  :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 45 minutter siden:

Hvorfor er der mange hvide vestlige mænd der finder deres ægtefælle i Thailand eller Østeuropa? Hvad er der galt med danske kvinder siden at de bliver fravalgt til fordel for en thai-kvinde? Er det fordi at vestlige danske kvinder er blevet for feministiske og alt for besværlige? Eller er der andre årsager til det? 

Bortset fra en lille gruppe der har specielle præferencer for eksotiske kvinder og dens slags, handler det nok ikke om at de danske kvinder fravælges.  Det handler nok mere om, at en del af disse mænd enten er for kræsne eller at de falder en del uden for deres kvindernes præferencer og ønsker til en mand.

Kvinder er forskellige, hvorfor det ikke er rimeligt at vurdere dem som mere krævende, mere feministiske, besværlige m.v.  Sådan nogen findes bestemt, der findes også andre slags, og....surprice deres opførsel, væremåde, adfærd, blidhed, hårdhed afhænger altså også en del af, hvordan man som man behandler dem, graden af værdsættelse m.v. 

Jeg har haft kærester både danske og kvinder fra andre lande som Brasilien, Sverige, Rusland og  Kenya der er så meget personlige vurdering af det kvindelige univers er universalt, selvfølgelig tilført et kulturelt islæt,  så den med at udenlandske kvinder skulle være specielt lettere at "håndtere" er vist en fordom af format. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg er en sucker for mørkhårede langhårede lækre eastgirls og latinamerikanske morenos som gør lidt ekstra ud af sig selv :wub:<3 Nok grundet det eksotiske og de er det modsatte af mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg

i dag  er mulighederne for blandede ægteskab/kæreste forhold meget større ,end tidligere.

bla er der vel næppe en eneste arbejdsplads i danmark uden udenlansk arbejdskraft.

i den koncern hvor jeg arbejder ,er der polakker-bosnier-thailændere-og folk fra det tidligere Rusland.

så muligheder for eksotisk indslæt i hverdagen ,er næsten umulig-og tak for det :)

så danske kvinder bliver ikke fravalgt-men muligheder er bare større i dag-i den globale verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger ikke tid på danske kvinder, af den simple grund at de ikke er attraktive. Ihvertfald de fleste af dem.....Her taler vi om 40+ kvinder...........Har været på dansk datingsite og der er alt for mange der ryger og er overvægtige.......Og ligner noget der lige er vågnet op, også sidst på dagen. Totalt turn off for mig.

Og så den med at danske kvinder tror, at deres mand skal behandles lige som deres børn......tales ned til og irettesættes......Den ser jeg hver gang jeg er ude i byen eller besøger venner......

Jeg kan godt lide feminine kvinder, der gør noget ud af sig selv og ligner en kvinde.......

Om det er en asiat eller en fra østeuropa, er ikke så vigtigt. Disse steder ligner og opfører kvinder sig som kvinder...... Og nej, de er ikke mere underdanige og føjelige......tværtimod. Til gengæld må en mand være en mand og skal ikke mentalt kastreres og fratages hans selvværd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Captain skrev, for 49 minutter siden:

Jeg bruger ikke tid på danske kvinder, af den simple grund at de ikke er attraktive. Ihvertfald de fleste af dem.....Her taler vi om 40+ kvinder...........Har været på dansk datingsite og der er alt for mange der ryger og er overvægtige.......Og ligner noget der lige er vågnet op, også sidst på dagen. Totalt turn off for mig.

Og så den med at danske kvinder tror, at deres mand skal behandles lige som deres børn......tales ned til og irettesættes......Den ser jeg hver gang jeg er ude i byen eller besøger venner......

Jeg kan godt lide feminine kvinder, der gør noget ud af sig selv og ligner en kvinde.......

Om det er en asiat eller en fra østeuropa, er ikke så vigtigt. Disse steder ligner og opfører kvinder sig som kvinder...... Og nej, de er ikke mere underdanige og føjelige......tværtimod. Til gengæld må en mand være en mand og skal ikke mentalt kastreres og fratages hans selvværd.

Dejligt at få rørt lattemusklerne så tidlig på dagen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv en brasiliansk kone. Det er ikke fordi jeg syntes der er noget galt med danske kvinder, og jeg tror ikke man kan generalisere omkring dem. De er forskellige alle sammen. Grunden til at jeg faldt for min brasilianske kone er noget så simpelt som fysisk tiltrækning. Jeg er vild med hendes fine rene halvmørke hud, samt en kropsform som tænder mig mere end den de fleste danske piger har. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at der sådan lidt med den brede pensel i brug, er tale om 2 typer danske mænd?

Veluddannede ressource stærke danske mænd, som både vil kunne opnå en dansk, og eller en udenlandsk ægtfælle.

Men som fordi at de kan vælge, af egne årsager foretrækker en udenlandsk kvinde.

Måske fordi at det bekommer begge parter vel, at kvinden vægter en ressource stærk ægtemand, og manden en kvindelig ægtefælle med et mere traditionelt syn på kønsroller.

Et syn på ægteskabet som udviklingen i Danmark har overhalet, og som danske kvinder idag ikke repræsenterer.

Ressource svage danske mænd kan ikke matche danske kvinders uddannelses niveau, job og indkomst, og søger derfor efter en kvinde fra et andet sted i verden, for hvem han udgør billetten til et bedre liv i Danmark, og som derfor gerne vil have denne danske mand.

Eftersom at danske kvinder stræber op ad i deres søgning efter en dansk mand, og danske mænd stræber ned ad i deres søgning efter en dansk kvinde, så efterlader det flere og flere danske mænd på perronen, uden udsigten til nogen sinde at kunne blive gift og stifte familie, hvor gerne de end ville.

Manden på perronen kan så enten affinde sig med situationen, eller se sig om efter en kvinde  fra lande,  hvor livs vilkårene er markant dårligere end i Danmark, og hvis han gør det sidste, må han acceptere alle de vilkår det indebærer at gøre det.

Jeg står selv på perronen, jeg er ikke attraktiv for danske kvinder, men heldigvis har jeg aldrig ønsket, hverken at blive gift eller at stifte familie.

Ville jeg søge alternativet til en dansk kvinde, var jeg gift i dag, jeg er blevet spottet som en fra målgruppen til en adgangsbillet til et bedre liv i Danmark, og som donor til familien hjemme.

Men jeg har gjort det klart at det gør jeg aldrig!

Jeg kunne have fået en kvinde, der er 25 - 30 år yngre end jeg selv, men når jeg kan det, så er det jo fordi at parterne har hver deres grund til at gøre det.

Hun tager jo ikke mig fordi at hun elsker mig, men fordi jeg udgør midlet til at hun kan opnå et helt andet formål, som ikke er at blive gift med, og leve sammen med mig.

At dette formål så indebærer en fremtid samme med mig, ja det tager hun med i købet fordi at det er en bedre deal for hende, end udsigten til forblive hjemme hvor hun kommer fra.

Men man ser jo at mange af den slags ægteskaber fungerer godt, fordi at begge parter er indforstået med rollefordelingen, og de gensidige forpligtelser det indebærer fremadrettet.

Herunder kvindens familie's forventninger til et udbytte af, at hun nu er blevet gift med en mand fra det rige land i nord.

Jeg har fuld respekt for de mænd der vælger at gøre det, hvorfor skulle de forblive ulykkelige og ufrivillige singler, hvis ikke de behøver det, hvis de er parat til at betale prisen for at finde en udenlandsk kvinde, med forventninger til ægteskabet, som en ligestillet dansk kvinde ikke har.

Men jeg er ikke villig til det, og jeg vil aldrig gøre det!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 12 minutter siden:

.... Ressource svage danske mænd kan ikke matche danske kvinders uddannelses niveau, job og indkomst, og søger derfor efter en kvinde fra et andet sted i verden, for hvem han udgør billetten til et bedre liv i Danmark, og som derfor gerne vil have denne danske mand.

Eftersom at danske kvinder stræber op ad i deres søgning efter en dansk mand, og danske mænd stræber ned ad i deres søgning efter en dansk kvinde, så efterlader det flere og flere danske mænd på perronen, uden udsigten til nogen sinde at kunne blive gift og stifte familie, hvor gerne de end ville.

Manden på perronen kan så enten affinde sig med situationen, eller se sig om efter en kvinde  fra lande,  hvor livs vilkårene er markant dårligere end i Danmark .....

Der ligger nok megen sandhed gemt i dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Verden er en skøn sammenblanding af mennesker med blandet baggrund - artens overlevelse er en præmisse, som vi alle må kigge på...

Danskerne er jo næsten alle i familie med hinanden på en ell anden måde, så at blande sig med andre nationaliteter og få afkom med blandet baggrund, ja det skaber levedygtige børn med færre sygdomme (end indavl). Så det er kun godt, at danske mænd og kvinder gifter sig med udlændinge og får børn med blandet baggrund. 

Og hvad årsagen så er til at dette sker - er vel fuldstændigt underordnet. 

Om det er af nød ell af kærlighed ell ud fra en fælles forståelse for - who cares… Bare det fungerer... og begge er tilfredse/glade/lykkelige.

Lykke er godt nok forskellig fra individ til individ og vi kan ikke have en fælles præmisse for "et godt liv". Vi er ganske enkelt for mange mennesker til det.. 

Jeg elsker at se blandede ægteskaber/parforhold. Det er absurd fascinerende. Lige som det er fascinerende at se de danske (dysfunktionelle) parforhold, hvor manden er blevet kastreret, fordi han har giftet sig med en klon af hans mor.. Ell de danske kvinder som ikke mener, at der noget værd og har en partner, som hele tiden fortæller dem, at de er værdiløse..

Hvorfor mon (danske) mennesker er så udfordret på at varetage sine essentielle behov for et godt liv.. ?
Mange andre nationaliteter formår at leve mere afbalanceret i deres parforhold.... 

Spændende debat og interessante indlæg ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Frokostuartig

Nu skal der godt nok være tale om nær familie, for at der opstår risiko for indavl.

Det nærmeste vi kommer det i Danmark, er vores egen kongelige familie, nogle generationer tilbage, men det er heldigvis et overstået kapitel.

5 millioner danskere er nok til, at vi kan gifte os med hinanden uden risiko for indavl.

Indavl er nærmere en tradition der er kommet med importen af arbejdskraft, familiesammenføring, og fætter kusine ægteskaber, fra og indenfor en kultur og religiøs baggrund, som begyndte for 50 år siden, og som siden har udviklet sig til at de er blevet flere og flere, med alle de konsekvenser det har medført, og som vi  nu må forsøge at leve med alle sammen, så godt vi kan.

Mit indtryk er at de kvinder som danske mænd gifter sig med, tilfører en ganske anden værdi til samfundet, og udgør en helt anden ressource, end dem som vi hidkaldte som gæste arbejdere i sin tid, men som desværre aldrig siden rejste hjem igen.

Det er viljestærke hårdt arbejdende kvinder, hvis ambition det ikke er i modsætning til visse andre kvindelige ægtefæller, hentet i hjemlandet til herboende permanente gæstearbejdere, at opnå førtidspension for at kunne forblive hjemmegående husmødre indenfor egen isolerede ghetto boble.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Dejligt at få rørt lattemusklerne så tidlig på dagen..

Beklager at du var lige i målgruppen for mit opstød........men du overlever nok.....;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Mit indtryk er at de kvinder som danske mænd gifter sig med, tilfører en ganske anden værdi til samfundet, og udgør en helt anden ressource, end dem som vi hidkaldte som gæste arbejdere i sin tid, men som desværre aldrig siden rejste hjem igen.

Det er viljestærke hårdt arbejdende kvinder, hvis ambition det ikke er i modsætning til visse andre kvindelige ægtefæller, hentet i hjemlandet til herboende permanente gæstearbejdere, at opnå førtidspension for at kunne forblive hjemmegående husmødre indenfor egen isolerede ghetto boble.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Meget enig, og det ER SÅ sørgeligt at de ikke kan repatrieres...tænk hvad 33 mia årligt de næste 82 i 2018 købekraft kunne bruges til.

https://www.fm.dk/nyheder/pressemeddelelser/2018/05/ikke-vestlig-indvandring-og-efterkommere-koster-varigt-33-mia-kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

... Ressource svage danske mænd ... 25 - 30 år yngre end jeg selv ...

Netop denne type ægteskaber er storleverandør af massøser til thaiklinikkerne.

Økonomisk set kan manden ikke bidrage med noget, og det rengøringsjob kvinden typisk har fået som det første, gør hende muligvis i stand til at opretholde et nogenlunde liv i DK, men ikke til at sende penge hjem til Thailand - i hvert fald ikke i en målestok, der for alvor gør en forskel. Og det er derfor hun er her.

I den situation er det svært ikke at lade sig friste af et klinikjob.

På klinikken suppleres massagen hurtigt med hj, som snart bliver til bj, b2b og fp. Kvinden har i en vis forstand allerede prostitueret sig gennem sit ægteskab (med en mand, der kunne være hendes far), så skridtet ud i egentlig prostitution er ikke stort.

Alt dette slår naturligvis skår i forholdet til ægtemanden, og helt galt går det, når tankeløse kunder begynder at plapre løs her på EG (skam jer!). Så ved alle, hvordan det står til.

På denne måde ender kvinden stigmatiseret og isoleret (i forhold til det øvrige danske samfund). Og ægtemanden ydmyget og ulykkelig.

Nu sætter jeg naturligvis tingene på spidsen. Helt så trist behøver det ikke ende. Der findes rummelige mennesker, som formår at holde forholdet kørende mod alle odds. Herunder også omgivelsernes misbilligelse.   

Men det ændrer ikke ved, at chancen for et vellykket ægteskab er væsentligt større, hvis parterne er nogenlunde jævnaldrende (thaikvinder har ikke en naturlig præference for meget ældre mænd), og manden er nogenlunde velfunderet rent økonomisk og hertil indstillet på, at en del af deres fælles økonomi går til at understøtte hendes familie i Thailand (det holder hende ude af klinikkerne). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 14 timer siden:

At vælge partner ud fra fravalg er ikke nogen god idé. Man risikerer at blive snydt. Kvinder er trods alt kvinder - og det uanset, hvor de kommer fra. 

Det kan godt være, at asiatiske (og måske også østeuropæiske og latinamerikanske) kvinder er vokset op med andre kønsroller og umiddelbart behandler en mere omsorgsfuldt end danske kvinder (og det gør de :)), meeen .... inden i er de sgu mindst lige så egensindige og "feministiske" som danske kvinder. Det kommer bare til udtryk på andre måder... Eller også har jeg bare været så "heldig" at falde for de samme typer på tværs af kulturer og kulører :mellow:.   

Nogle gange giver det fremmede udseende og den anderledes kultur bare lige den ekstra lille gnist, som gør det hele endnu mere spændende. Jeg er fx helt vild med, at den kvinde jeg ser pt. er buddhist (og animist) og derfor ind imellem tænker og opfører sig lidt anderledes. 

Men det kræver et åbent sind og en naturlig nysgerrighed overfor det fremmede. Har man ikke det, skal man holde sig langt væk. Så Martin Henriksen, hold du dig hellere til din flæskesteg - den smager da også godt :D.

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Rejsenetværk skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror at der sådan lidt med den brede pensel i brug, er tale om 2 typer danske mænd?

Veluddannede ressource stærke danske mænd, som både vil kunne opnå en dansk, og eller en udenlandsk ægtfælle.

Men som fordi at de kan vælge, af egne årsager foretrækker en udenlandsk kvinde.

Måske fordi at det bekommer begge parter vel, at kvinden vægter en ressource stærk ægtemand, og manden en kvindelig ægtefælle med et mere traditionelt syn på kønsroller.

Et syn på ægteskabet som udviklingen i Danmark har overhalet, og som danske kvinder idag ikke repræsenterer.

Ressource svage danske mænd kan ikke matche danske kvinders uddannelses niveau, job og indkomst, og søger derfor efter en kvinde fra et andet sted i verden, for hvem han udgør billetten til et bedre liv i Danmark, og som derfor gerne vil have denne danske mand.

Manden på perronen kan så enten affinde sig med situationen, eller se sig om efter en kvinde  fra lande,  hvor livs vilkårene er markant dårligere end i Danmark, og hvis han gør det sidste, må han acceptere alle de vilkår det indebærer at gøre det.

Jeg står selv på perronen, jeg er ikke attraktiv for danske kvinder, men heldigvis har jeg aldrig ønsket, hverken at blive gift eller at stifte familie.

Ville jeg søge alternativet til en dansk kvinde, var jeg gift i dag, jeg er blevet spottet som en fra målgruppen til en adgangsbillet til et bedre liv i Danmark, og som donor til familien hjemme.

Men jeg har gjort det klart at det gør jeg aldrig!

Jeg kunne have fået en kvinde, der er 25 - 30 år yngre end jeg selv, men når jeg kan det, så er det jo fordi at parterne har hver deres grund til at gøre det.

Hun tager jo ikke mig fordi at hun elsker mig, men fordi jeg udgør midlet til at hun kan opnå et helt andet formål, som ikke er at blive gift med, og leve sammen med mig.

At dette formål så indebærer en fremtid samme med mig, ja det tager hun med i købet fordi at det er en bedre deal for hende, end udsigten til forblive hjemme hvor hun kommer fra.

Men man ser jo at mange af den slags ægteskaber fungerer godt, fordi at begge parter er indforstået med rollefordelingen, og de gensidige forpligtelser det indebærer fremadrettet.

Herunder kvindens familie's forventninger til et udbytte af, at hun nu er blevet gift med en mand fra det rige land i nord.

Jeg har fuld respekt for de mænd der vælger at gøre det, hvorfor skulle de forblive ulykkelige og ufrivillige singler, hvis ikke de behøver det, hvis de er parat til at betale prisen for at finde en udenlandsk kvinde, med forventninger til ægteskabet, som en ligestillet dansk kvinde ikke har.

Men jeg er ikke villig til det, og jeg vil aldrig gøre det!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Der er mange single Kvinder som inderst inde ønsker sig en mage. Og langt fra alle Kvinder fanger altså Mændenes blikke. 

Anser mig selv som en helt almindelig Mand!! Alligevel støder jeg af og til  ind i single Kvinder, som giver udtryk for de ville elske at have en Mand som mig eller gerne ville overtage mig. Ikke gudesmukke 20-25 årige kvinder som man møder på FKK klubberne, men helt almindelige Kvinder som ønsker en helt almindelig Mand.

Så spørgsmålet er, om det super meget sværere for Mænd end Kvinder, at finde kærligheden. Jeg tror det ikke!!! Det er straks værre med sex.. Hvor Manden tænker på sex hver 15 sekund eller hvor ofte det nu er, så er der mange kvinder der ikke ville skænke det en tanke, hvis der kom spindelvæv imellem benene på dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 1 minut siden:

Så spørgsmålet er, om det super meget sværere for Mænd end Kvinder, at finde kærligheden. Jeg tror det ikke!!!

Det tror jeg at det er, og det også selvom vi undtager mit personlige eksempel, hvor jeg nok altid ville have det problem, at jeg ikke kan score danske kvinder, og det uanset om jeg var rig, eller som tilfældet, at jeg ikke er det.

Jeg er forhåbentlig et ekstremt tilfælde efter 53 år uden at kunne score, men jeg har lært at leve med det, og nøjes med at betale en gang i mellem for sex :)

Men det er nu en gang, en helt generel parallel tendens, at hvor kvinder stikker af fra mændene på uddannelses fronten, der fravælger de samtidig mænd uden uddannelse, og eller med lave indkomster.

Samtidig med at danske mænd modsat, oftere gerne vil have en kvinde, som er både lavere uddannet, og som tjener mindre end de selv gør.

Det efterlader kortuddannede, og ufaglærte danske mænd i en situation, hvor der ikke nært er det antal danske kvinder, som de realistisk ville kunne score, som de selv udgør i antal af befolkningen.

De mænd kan så vælge at leve uden en partner, eller efterspørge en udenlandsk med en socioøkonomisk baggrund, der gør dem til et attraktivt valg i disse kvinders øjne,  på grund af de muligheder det giver disse kvinder, at kunne opnå en tilværelse i Danmark.

Jeg selv har så valgt at leve med, at jeg forbliver single hele mit liv, og det lever jeg i grunden ganske udmærket med.

Bortset fra at det bliver til for lidt købesex, med den indkomst jeg har, men lidt har også ret ;)

Det er ihvertfald billigere, end at skulle sende penge ud af landet til familien i et helt andet land, noget som jeg aldrig nogensinde vil forpligtige mig til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Det tror jeg at det er, og det også selvom vi undtager mit personlige eksempel, hvor jeg nok altid ville have det problem, at jeg ikke kan score danske kvinder, og det uanset om jeg var rig, eller som tilfældet, at jeg ikke er det.

Jeg er forhåbentlig et ekstremt tilfælde efter 53 år uden at kunne score, men jeg har lært at leve med det, og nøjes med at betale en gang i mellem for sex :)

Men det er nu en gang, en helt generel parallel tendens, at hvor kvinder stikker af fra mændene på uddannelses fronten, der fravælger de samtidig mænd uden uddannelse, og eller med lave indkomster.

Samtidig med at danske mænd modsat, oftere gerne vil have en kvinde, som er både lavere uddannet, og som tjener mindre end de selv gør.

Det efterlader kortuddannede, og ufaglærte danske mænd i en situation, hvor der ikke nært er det antal danske kvinder, som de realistisk ville kunne score, som de selv udgør i antal af befolkningen.

De mænd kan så vælge at leve uden en partner, eller efterspørge en udenlandsk med en socioøkonomisk baggrund, der gør dem til et attraktivt valg i disse kvinders øjne,  på grund af de muligheder det giver disse kvinder, at kunne opnå en tilværelse i Danmark.

Jeg selv har så valgt at leve med, at jeg forbliver single hele mit liv, og det lever jeg i grunden ganske udmærket med.

Bortset fra at det bliver til for lidt købesex, med den indkomst jeg har, men lidt har også ret ;)

Det er ihvertfald billigere, end at skulle sende penge ud af landet til familien i et helt andet land, noget som jeg aldrig nogensinde vil forpligtige mig til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jo men oplever kvinder så ikke de bliver fravalgt på nogle andre parametre? Attraktiv osv

Tag udgangspunkt i dig selv. Du er vel ikke ligeglad med hvilken kvinde du scorer?

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Captain skrev, for 10 timer siden:

Beklager at du var lige i målgruppen for mit opstød........men du overlever nok.....;)

Jeg morede mig gevaldig over dit kvindesyn. Det siger utrolig meget om dig som person. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...