Hop til indhold
Guest Oviedo

Orchid Herlev frækt tilbud

Recommended Posts

Guest Oviedo

Ringer og spørger ind til frækt tilbud i går fredag . Tænker om det er bluff og en ældre krage ved ikke helt om det er noget len overholder aftalen 

ringer på samtidig med at damen ringer til mig 12 min forsinket. Døren åbnes af en lille sød og indbydende thaipige Lisa ok hilser på bodelmutter og lisa er nu min den næste time cu starter med våde tunge kys10 min senere har hun smidt den sidste tøjdel og slikker mig over alt tænker nu vil prøve hendes revne meget ungt kød som jeg lapper i mig i 10 min inden jeg kravler op til hendes mund og lader hende overtage wau hvor er hun lækker lidt efter sætter hun gummi på pælen som får en større slikke tur og vender sin lækre numse op til mit snudeskaft ja tak som kom min tunge på arbejde igen inden kanonen skulle op i hendes huller

25 min super massage bagefter 

lækre kys til sidst mig og Lisa skal helt sikkert ses igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Pivfrækt tilbud u/1000 og det kunne da godt være Lisa efter nærmere vurdering<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oviedo skrev, for 57 minutter siden:

U/1.0000 dk:P

Jeg undrer mig også over hvad u/1000dk betyder? Lyder lidt som en kæksmart bemærkning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jlasian skrev, for 21 minutter siden:

Jeg undrer mig også over hvad u/1000dk betyder? Lyder lidt som en kæksmart bemærkning

I annoncen står der "TILBUD: Olie Massage og FP - 60 min. - kr. 900,00" så mon ikke u/1000dk betyder under 1000 kroner :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 6/10/2018 at 22:22:

En  anden måde ville i det fald være at sige 900 kr, istedet for u/1000 kr.

Har idag besøgt LISA hos Orchid i Herlev. Fik bestemt hvad jeg kom for - god massage og FP for 900 som der stå  i annoncen. Lisa er en lille virkelig smuk smuk vinde, som giver en virkelig go og hård massage, og bestem,t var meget på da vi blev mere personlige.

Klar anbefaling af Lisa.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Måtte bede Lisa om hjælp i fredag til at rette min skulder som sad i klemme

massage i verdensklasse efter ca 40 min skal jeg vendes om hun smider trusser og bh og vil have sex

det får hun så imens jeg tænker på min arme ryg som hun har helbredt i am still in love

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere som har været på dette sted og kan anbefale det? Overvejer kraftigt besøge det, har bare besøgt en Gp een gang tidligere og det var virkelig en kedelig oplevelse, hun lå bare og stirrede op i loftet, mens jeg lå og huggede i hende ! Hold da kæft , blev nok lidt skræmt og mega skuffet over hvordan det var, og er det sådan alle vegne, så vil jeg aldrig mere ligge mine penge hos en GP, så jeg behøver en rigtig god succes oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har idag besøgt Lisa hos Orcid Massage Herlev.

Fik en super grundig og hård massage, og dejlig FP afslutning.

Sød og smilende pige, med stor indlevelse.

Tilbud til 900,- kan anbefales herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Så fik man da lige et søndagsknald med Lisa<3inden vi begge går på ferie og igen en skøn oplevelse for os begge med lækker sex og massage one hour

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gladfordet

Er der nogen der har besøgt hende den buttede ?

Hende i gul kjole som måske er den samme som hende i sort kjole. Hende tænder jeg mest på (kan godt være jeg er mærkelig)

Hun ser ud til at have en dejlig fyldig røv :)

Tak for hjælpen 

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...