Hop til indhold
Guest Tobias

MALOU4sex...Måske årets bedste tur

Recommended Posts

Guest Tobias

Sikken en fantastisk oplevelse, den må jeg altså dele med jer andre :D.

For nyligt faldt jeg over Malou's annonce på annoncelight (  https://annoncelight.dk/showad/256033 ) og tænkte at hun da så ret så lækker ud.

Jeg skrev en mail (der var vist ikke tlf på annoncen på det tidspunkt) fik hurtigt svar og efter lidt ping pong fandt vi en dag vi begge kunne dele en times tid i hinandens selskab.

Jeg ankommer til adressen (nr.bro, det er jo kbh så man kan ikke parker lige ved adressen, men der er masser af plads i området)

Jeg ringer på døren, bliver lukket ind og går op til lejligheden, med en dejlig spænding i kroppen.

Jeg havde skrevet lidt om hvad jeg ku tænke mig inde mødet, banker på døren og DER står hun så. Jeg var helt lamslået. Der stod den smukkeste kvinde iført et sæt højhælede platosko, hofteholdere og et korset. Hendes store smukke bryster nærmest skreg om opmærksomhed i korsettet, heldigvis er resten af kroppen mindst lige så perfekt, så de løb ikke med al opmærksomheden.

Jeg glemte alt om hvad vi havde planlagt, Malou hev mig inden for, kyssede mig samtidigt med at hun åbnede mine bukser og jeg MÅTTE bare ha hende. Det virkede som om hun mindst var lige så tændt som mig (hvilket var meget *gg*), hun slæbte mig hen til sengen hvor jeg kyssede hendes smukke bryster og nedefter. vi kastede os over hinanden, og havde fantastisk sex. Det virkede som om at hun virkelig tændte på anal sex, så slikketurene blev fordelt godt rundt i nederste etage. Jeg har ikke oplevet mange andre kvinder være så liderlige i sengen, hun tog hvad hun ville ha, og gav hvad jeg havde behov for ;).

Efter agten lå vi bare og sundede os, talte lidt om vind og vejr, hvor hun viste sig at være mega sød, og ret interessant at tale med.

Malou er virkelig fantastisk. Hun har den der autentiske liderlighed jeg elsker, har en fantastisk lækker krop (og de bryster... i guder) og er fame samtidig pisse sød...

Hun havde høje sko på, så jeg har sikekrt overvurderet hendes højde (170 ?) mega lækker krop, på den naturlige måde og bryster i den klasse man ikke lige kan huske skål-størrelsen på ;). Alle billederne er helt sikkert af hende, men  yder hende ingen retfærdighed. Annoncen er kort, måske lidt for kort ;).

 

 

Og nu kan jeg da vist godt se at jeg er blevet helt forelsket i hende, men det kan jeg leve med *gg*

 

 

Pas godt på hende, og lad jer endelig blive blæst omkuld af hendes sexede væsen, DET er altså en oplevelse at blive taget med storm.

 

 

Tobi

Redigeret af Tobias

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobias

Jeg vil tro at Malou er omkring 28, jeg spurgte aldrig.

 

Og det var mit indtryk af timeprisen lå omkring 1000-1500 alt efter hvor meget man nu havde lyst til, uden at vi diskuterede det i detaljer.

 

Jeg gav hende 1600, det var hvad jeg havde taget med.

 

Jeg blir helt opstemt ved tanken om hendes smukke bryster der nærmest hoppede ud af korsettet....Og så hendes TA MIG mentalitet......mums

 

 

Tobi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suveræn dejlig anmeldelse.

Og ja, hun lyder godt nok til at kunne blive stærkt vanedannende.

Men det skal nu ikke forhindre mig i at tilføje Malou på min liste over mulige efterårsløjer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det det ikke ud til hun har superfransk på menuen, men hendes billeder indikerer noget andet. Hvad er rigtigt?

Og slet ikke noget indledende bad?

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobias

Selvfølgelig er der indledende bad ;).... Så vidt jeg forstod tilbyder Malou ikke superfransk (jeg er ikke så meget til det i fremmede munde) men hun kan i den grad gi et fantastisk blow, hvor tungen kilder hele vegen ned. Jeg tror at hun kan æde de fleste med hud og hår (overført betydning forstås).

Modelbillede er vist nok af hendes kæreste, men self lidt forivrende hvis man er i marked for SF også.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...