Sofie Brandvarm 388 Skrevet 2. Oktober, 2018 Jeg leder efter at få mit eget sted, men begynder at blive lidt utålmodig. Jeg vil helst til Århus, men overvejer også Randers og Horsens. Århus er dog ikke helt let at finde noget i, det er Horsens til gengæld. Randers ved jeg ikke så meget om. Hvor så du helst at kunne møde mig? Kh Sofie Brandvarm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. Oktober, 2018 I en god seng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Oktober, 2018 Watanabe skrev, Lige nu: Horsens Hor-sens? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 2. Oktober, 2018 På vores bodel i Støvring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 2. Oktober, 2018 Lav da en lille markedsanalyse. Hvor er der ikke så mange piger og dermed bedst muligheder for en god forretning? Tænker Horsens er et godt valg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 2. Oktober, 2018 issen skrev, for 28 minutter siden: På vores bodel i Støvring Godt bud, men jeg har aldrig været bordelpige, og tror heller ikke det er noget for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 2. Oktober, 2018 Liderlig-fyr skrev, for 2 minutter siden: Lav da en lille markedsanalyse. Hvor er der ikke så mange piger og dermed bedst muligheder for en god forretning? Tænker Horsens er et godt valg Ja jeg har faktisk også lidt en feeling med den by Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 2. Oktober, 2018 Du bliver da også bare motel kunde.der . Så da du jo selv bestemme Hva du vel lave der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 2. Oktober, 2018 Så tæt på Fyn som muligt, så man ikke skal køre i flere timer for at besøge dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 2. Oktober, 2018 dronde skrev, for 7 minutter siden: Så tæt på Fyn som muligt, så man ikke skal køre i flere timer for at besøge dig Haha, så langt ned kommer jeg desværre ikke, det bliver indenfor den strækning Horsens - Århus - Randers. Men men, skriv evt en pb, jeg kører over fyn i weekenden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 2. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, for 8 minutter siden: Haha, så langt ned kommer jeg desværre ikke, det bliver indenfor den strækning Horsens - Århus - Randers. Men men, skriv evt en pb, jeg kører over fyn i weekenden Horsens kan også godt lige gå Og det skal jeg da huske, så må jeg se om jeg kan få tid i weekenden søde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 2. Oktober, 2018 Umiddelbart tænker jeg at Horsens dækker et større opland, når det nu er dyrt og svært at finde et egnet sted i Århus. Personligt gad jeg godt at køre til Horsens (bor på Fyn). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 3. Oktober, 2018 Så du er ikke stoppet alligevel? Jeg er glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 3. Oktober, 2018 MichSims skrev, for 1 minut siden: Så du er ikke stoppet alligevel? Jeg er glad I en periode var jeg jo, men starter op igen, og skyder i gang med en weekend i kbh, nu på fredag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 3. Oktober, 2018 Bording, Viborg og/eller Herning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 3. Oktober, 2018 Impulsiv som jeg er, fandt jeg i dag STEDET! Rykker ind næste uge, og glæder mig til at åbne dørene Tak for alle jeres svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 3. Oktober, 2018 Sofie Brandvarm skrev, for 9 minutter siden: Impulsiv som jeg er, fandt jeg i dag STEDET! Rykker ind næste uge, og glæder mig til at åbne dørene Tak for alle jeres svar Hvilken by blev det så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 3. Oktober, 2018 Randersmand skrev, for 3 timer siden: Hvilken by blev det så You'll see 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babsoman 26 Skrevet 4. Oktober, 2018 Så personligt gerne at stedet var i kbh, men så må man jo "nøjes" med gæstevist herovre. Så hvor og hvornår sagde du at du ville være i kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 5. Oktober, 2018 Babsoman skrev, den 4/10/2018 at 15:40: Så personligt gerne at stedet var i kbh, men så må man jo "nøjes" med gæstevist herovre. Så hvor og hvornår sagde du at du ville være i kbh Denne weekend, jeg er her nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 7. Oktober, 2018 Med det kønne ansigt og skønne krop så skal du helt sikkert til Randers. Du kan sætte mig på listen som stamkunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg