Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - så blev man trådt på

Recommended Posts

I går fik jeg en Fine af politiet for at køre uden internationalt kørekort - og idag ville jeg så i en sidegade på Jomtien Beach Road søge ly for regnen i en massagesalon. Først fik jeg en time i Saunaen, som mere viste sig at være et dampbad med dufte. En af massøserne var flere gange kommet, havde åbent døren lidt på klem, fnist og spurgt om jeg var OK - og anden gang, da hun så min tissemand, sagde hun: "OK - You are in charge". 3. gang spurgte hun, om jeg ikke også ville have oliemassage? - jo, det kunne der vel ikke ske noget ved - og så naiv, som jeg var, sagde jeg: "ja tak".

Det begyndte også fint nok - med en dejlig massage mens jeg lå på maven, hvor hun brugte albuerne og kom tilpas i dybden - men så var hun først ved at knække mine ben helt sammen - og så begyndte hun at trampe rundt ovenpå mig - det skulle den lille prop af en betjent fra i går dæleme have haft lov til at prøve - så kunne det have løsnet hans stramme røv.

Så fik jeg endelig lov til at vende mig om, hvorpå hun forsatte med at give mig oliemassage på forsiden af kroppen - og efter at hun havde givet mig hovedbundsmassage og det var slut på massagen - så ville hun kysse????

Det må have været da hun kyssede mig - og hun kyssede godt, grundigt og længe - hun fik mig til at love at komme igen næste dag til samme tid og få en omgang bodyscub med kokossæbeolie - og vi forseglede det vha. lillefingrene ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

og vi forseglede det vha. lillefingrene ;-)

Sjovt nok den har jeg prøvet nede på Thai Corner Bar i Istedgade.

Jeg lignede et meget stort spørgsmålstegn da hun gjorde det, og da jeg spurgte hvad det betød svarede hun "Love".

Det tror jeg er lidt meget at lægge i en aftale på en bar, i Istedgade eller hos en massør i Pattaya :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre kunne det ikke rigtig arrangeres, da hun arbejder fra kl. 10 -  24 - og min thai-veninde kræver min fulde opmærksomhed, så jeg ikke kan slippe afsted en hel nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...