Guest flinkmand Skrevet 2. Oktober, 2018 Har netop besøgt Nati i Aarhus (hun har 2 annoncer på annoncelight.dk) Billederne svarer 100% til pigen som du møder (måske er hun kønnere i virkeligheden) (hun har bøjle på tænderne, men det gør hende meget smukkere) https://annoncelight.dk/showad/257305 - https://annoncelight.dk/showad/242741 Hun fortalte at hun er i Aarhus indtil søndag, hvorefter hun tager hjem til Polen, men derefter kommer hun til Esbjerg omkring den 15. oktober. Nati er en fantastisk dejlig og naturlig pige - skøn krop med dejlige naturlige bryster. Hun tilbyder hele pakken, så der er mulighed for at få alle behov tilfredsstillet. Hun er virkelig passioneret og lidenskabelig og giver sig god tid - så ingen stress eller spørgsmål om man snart er færdig - snarere tværtimod. Efterfølgende kunne jeg vælge om jeg ville give eller have massage, men jeg foretrækker at give, så det blev til en ekstra halv time med at nyde hendes fantastiske krop. Hun er smuk og dejlig naturlig at være sammen med. Jeg kunne godt bortføre hende..... Hun klagede lidt over at der ikke var for meget gang i forretningen i Aarhus, men der er vist også et kæmpestort udvalg i øjeblikket, men Nati får min allerbedste anbefaling - skynd jer at besøge hende, hvis I ønsker at hun skal komme tilbage. Hun er en guldklump... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 2. Oktober, 2018 Hun er meget sød, og dejlig. jeg er helt enig med dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GladeDreng 3 Skrevet 3. Oktober, 2018 Hvor ca. i Aarhus holder hun til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 3. Oktober, 2018 GladeDreng skrev, 1 time siden: Hvor ca. i Aarhus holder hun til? Har sendt dig en PM med oplysning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 3. Oktober, 2018 nyiklassen skrev, for 38 minutter siden: Hvorfor PM? Fordi du ikke må oplyse adresser, vejnavne mm i dette forum, medmindre det fremgår af pigens egen annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 4. Oktober, 2018 Besøgte også Nati i går, og kan fuldstændig bekræfte TS oplevelse af hende. Hun er så sød, naturlig og dejlig at være sammen med. Med hensyn til prisen og ydelserne , så fik jeg meget mere end jeg betalte for, og der var ingen hastværk med at få mig ud af døren. Det var mig selv der tog initiativ til at smutte (havde lovet kage til kollegaerne ) så skulle skynde mig tilbage på arbejde. Alt i alt en enormt god oplevelse, og ser frem til at besøge hende igen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nati_26 45 Skrevet 6. Oktober, 2018 flinkmand skrev, den 2/10/2018 at 13:56: Har netop besøgt Nati i Aarhus (hun har 2 annoncer på annoncelight.dk) Billederne svarer 100% til pigen som du møder (måske er hun kønnere i virkeligheden) (hun har bøjle på tænderne, men det gør hende meget smukkere) https://annoncelight.dk/showad/257305 - https://annoncelight.dk/showad/242741 Hun fortalte at hun er i Aarhus indtil søndag, hvorefter hun tager hjem til Polen, men derefter kommer hun til Esbjerg omkring den 15. oktober. Nati er en fantastisk dejlig og naturlig pige - skøn krop med dejlige naturlige bryster. Hun tilbyder hele pakken, så der er mulighed for at få alle behov tilfredsstillet. Hun er virkelig passioneret og lidenskabelig og giver sig god tid - så ingen stress eller spørgsmål om man snart er færdig - snarere tværtimod. Efterfølgende kunne jeg vælge om jeg ville give eller have massage, men jeg foretrækker at give, så det blev til en ekstra halv time med at nyde hendes fantastiske krop. Hun er smuk og dejlig naturlig at være sammen med. Jeg kunne godt bortføre hende..... Hun klagede lidt over at der ikke var for meget gang i forretningen i Aarhus, men der er vist også et kæmpestort udvalg i øjeblikket, men Nati får min allerbedste anbefaling - skynd jer at besøge hende, hvis I ønsker at hun skal komme tilbage. Hun er en guldklump... Tyrkeren82 skrev, den 2/10/2018 at 16:50: Hun er meget sød, og dejlig. jeg er helt enig med dig MrLovaLova skrev, den 4/10/2018 at 08:45: Besøgte også Nati i går, og kan fuldstændig bekræfte TS oplevelse af hende. Hun er så sød, naturlig og dejlig at være sammen med. Med hensyn til prisen og ydelserne , så fik jeg meget mere end jeg betalte for, og der var ingen hastværk med at få mig ud af døren. Det var mig selv der tog initiativ til at smutte (havde lovet kage til kollegaerne ) så skulle skynde mig tilbage på arbejde. Alt i alt en enormt god oplevelse, og ser frem til at besøge hende igen. Thank you 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nanuaraq 127 Skrevet 7. Oktober, 2018 Oooh, Nati, you're back in Denmark! But sadly in Aarhus. I miss you in Copenhagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 22. Oktober, 2018 Nanuaraq skrev, den 07-10-2018 at 05:57: Oooh, Nati, you're back in Denmark! But sadly in Aarhus. I miss you in Copenhagen Hej gutter Så er denne skønne skønne kvinde tilbage i Aarhus - godt nok kun i en kort periode - efter eksil i København i sidste uge. Troede faktisk at hun skulle have været til Esbjerg, men hun valgte i stedet København, og det må de have været glade for på "øen". Som flere har anmeldt, er hun supersød og virkelig et behageligt selskab - ingen stress, men dejlig fræk og med meget fornuftige priser. Så se at få booket et møde hos hende, så vi kan beholde hende i Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Højt til loftet 6 Skrevet 23. Oktober, 2018 (edited) Var forbi Nati i dag. Hun er fantastisk. Dejlig smuk pige. Ingen tvivl om at det er hende på billederne. Fantastisk blow. Med fræk øjnkontakt. God tid . Der bliver bestemt ikke kigget på uret. Vi aftalte 30 min men jeg var først ude igen efter 45 min. Thank you Nati im a fan Redigeret 23. Oktober, 2018 af Højt til loftet 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 23. Oktober, 2018 Virkelig en godte! Sikke en skam at man ikke bor i nærheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nati_26 45 Skrevet 24. Oktober, 2018 Højt til loftet skrev, for 16 timer siden: Var forbi Nati i dag. Hun er fantastisk. Dejlig smuk pige. Ingen tvivl om at det er hende på billederne. Fantastisk blow. Med fræk øjnkontakt. God tid . Der bliver bestemt ikke kigget på uret. Vi aftalte 30 min men jeg var først ude igen efter 45 min. Thank you Nati im a fan Thank you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 666 Skrevet 25. Oktober, 2018 Var lige forbi Nati idag. Wauw hun er en dejlig pige. Havde desværre kun booket 1/2 time for kunne da nemt have været der i hel time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scooter 31 Skrevet 25. Oktober, 2018 Har også været forbi der i dag. Wauww hvilken skøn kvinde dejlige kys og et fantastisk blow 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 666 Skrevet 25. Oktober, 2018 scooter skrev, for 7 minutter siden: Har også været forbi der i dag. Wauww hvilken skøn kvinde dejlige kys og et fantastisk blow Ja lige præcis. Så var det nok derfor hun ikke havde tid til og forlænge tiden:) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nati_26 45 Skrevet 27. Oktober, 2018 dickens skrev, den 25/10/2018 at 11:38: Var lige forbi Nati idag. Wauw hun er en dejlig pige. Havde desværre kun booket 1/2 time for kunne da nemt have været der i hel time. scooter skrev, den 25/10/2018 at 12:14: Har også været forbi der i dag. Wauww hvilken skøn kvinde dejlige kys og et fantastisk blow Thank you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 415 Skrevet 14. Juli, 2019 Wow...Nati skal bestemt have et besøg her i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 666 Skrevet 14. Juli, 2019 kingdane68 skrev, for 2 timer siden: Wow...Nati skal bestemt have et besøg her i Aalborg Det er som jeg ser det en annonce fra 4 mdr og der står last days! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 14. Juli, 2019 Hun har en ann. på Annoncelight, med “Soon i Aalborg”, så der skulle være håb forude https://annoncelight.dk/showad/272133 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giggity 86 Skrevet 15. Juli, 2019 Guest flinkmand skrev, den 2.10.2018 at 13:56: (hun har bøjle på tænderne, men det gør hende meget smukkere) haha, der er altså ingen mennesker som bliver smukkere med bøjle på tænderne Men Nati bærer det flot og ser godt ud på trods af bøjlen. Men ellers enig i alt der er skrevet - hun er en dejlig kvinde. Fantastisk BJ og skøn massage efterfølgende uden kig på uret. Hende beholder vi gerne i Aalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 415 Skrevet 17. Juli, 2019 kingdane68 skrev, den 14.7.2019 at 10:46: Wow...Nati skal bestemt have et besøg her i Aalborg Så fik jeg også besøgt Nati, og kan kun tilslutte mig koret af tilhængere...Dejlig pige, sød og naturlig og tilpas god til engelsk til at man kan føre en samtale. Ydelserne var helt i top, men det er vist bevist med alle de gode anmeldelserne. Og så er det i Møllegade - jeg ved ikke om vi ikke må nævne det (skriver ikke gadenummer) - men det er altså blevet lidt en blåstempling, når pigerne arbejder der. Jeg har hørt, at indehaveren af værelserne/lejligheden forlanger at deres billeder er ægte - ellers er det ud! Det er jo fantastisk for os, da det er en af de værste udfordringer når vi leder efter en god GP - og en af grundene til at vi deler her på Eroguide. Nå men anyway, Nati - fantastisk krop, gode tungekys, super BJ - dog meget følsom på klitten, så pas på der Kigger slet ikke på klokken, og er meget nærværende og omsorgsfuld. Tak! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nati_26 45 Skrevet 18. Juli, 2019 Giggity skrev, den 15/7/2019 at 23:52: haha, der er altså ingen mennesker som bliver smukkere med bøjle på tænderne Men Nati bærer det flot og ser godt ud på trods af bøjlen. Men ellers enig i alt der er skrevet - hun er en dejlig kvinde. Fantastisk BJ og skøn massage efterfølgende uden kig på uret. Hende beholder vi gerne i Aalborg kingdane68 skrev, for 15 timer siden: Så fik jeg også besøgt Nati, og kan kun tilslutte mig koret af tilhængere...Dejlig pige, sød og naturlig og tilpas god til engelsk til at man kan føre en samtale. Ydelserne var helt i top, men det er vist bevist med alle de gode anmeldelserne. Og så er det i Møllegade - jeg ved ikke om vi ikke må nævne det (skriver ikke gadenummer) - men det er altså blevet lidt en blåstempling, når pigerne arbejder der. Jeg har hørt, at indehaveren af værelserne/lejligheden forlanger at deres billeder er ægte - ellers er det ud! Det er jo fantastisk for os, da det er en af de værste udfordringer når vi leder efter en god GP - og en af grundene til at vi deler her på Eroguide. Nå men anyway, Nati - fantastisk krop, gode tungekys, super BJ - dog meget følsom på klitten, så pas på der Kigger slet ikke på klokken, og er meget nærværende og omsorgsfuld. Tak! Thank you 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 666 Skrevet 19. Juli, 2019 (edited) Så blev hun lige besøgt igen og hun er stadig lige så sød og lækker. Hendes blow er altså til ug og kryds /slange med pil opad. Redigeret 19. Juli, 2019 af dickens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 267 Skrevet 19. Juli, 2019 Hvordan med bøjlen, sidste gang jeg besøgte hende, var der lidt for meget tand på blowjobbet, og derfor fik jeg ikke meget ud af det. Fik du blow uden det generede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg