Rejsenetværk 9744 Skrevet 1. Oktober, 2018 Jeg kan ikke mindes nogen anden bruger, der så udførligt på daglig basis har formået at holde os opdateret om sin ferie, over vistnok 14 dage til Pattaya. Lange, velskrevne, læse værdige, informative, levende og humoristiske skildringer fra dag til dag. Tak til Jernsvinet for det, og jeg er fuld af beundring for at du har overskuddet og tiden til det, med alt det som du oplever. Jeg havde selv en lignende ambition, da jeg efter 1,5 års fravær som rejseskribent, forsøgte et comeback under min sidste FKK tur til Holland og NRW. Det lykkedes at for skrevet alle mine beretninger, men for mig blev det for meget, og det lagde ærlig talt en dæmper på fornøjelsen af turen, og jeg gør det ikke igen på samme måde. Men du har åbenbart oceaner af overskud, til at du kan nå det hele, både at opleve og at skrive. Er imponeret over din præstation, og du er med den indsats en kæmpe gevinst for EG, og alle os glade læsere af dine rejseberetninger. Håber at du gentager succesen. For hvert skriv jeg læser fra din hånd, rykker det i mig for selv at komme en tur derud en gang i fremtiden. Selv om jeg er hunderæd for varmen I Thailand Venlig hilsen Rejsenetværk 18 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
llive 227 Skrevet 1. Oktober, 2018 (edited) Er bestemt enig, Rejse Det er en fornøjelse af læse de flotte indlæg fra Jernsvinet. Berigende på alle planer. Redigeret 1. Oktober, 2018 af llive 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 1. Oktober, 2018 (edited) Enig – vi skal i øvrigt heller ikke glemme hans historier fra gdansk Redigeret 1. Oktober, 2018 af mature man formulering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 835 Skrevet 1. Oktober, 2018 Han fortjener også ros for hans altid venlige , tålmodige og udførlige svar på spørgsmål ang. diverse klubber i Tyskland.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 6. Oktober, 2018 Jeg håber ikke han bliver flået, når han giver drikkepenge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 866 Skrevet 7. Oktober, 2018 En thums op til Jernsvinet fra Butterfly Vil selv undersøge nogle af stederne næste gang jeg kommer til Patty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg