bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 (edited) Jolly Roger skrev, for 2 timer siden: Hvad vil du? Kærlighed eller venskab? Tving hende til at lægge kortene på bordet og få afstemt de forventninger i har til hinanden. Nok lettere sagt end gjort, men belært af erfaring vil jeg nok hellere være kynisk end naiv. På den anden side, hvis hun virkelig vil dig, vil det da værre dumt at forpasse. Men pas på dig selv Hmm kærlighed, trofast og loyal... hvis det er hvad jeg søger så er der kun en ting at gøre og det er at købe en hund griner..... pt kan jeg jo ikke præcis sige hvad jeg vil med det hende ud over at jeg er glad for hende hvilket jeg hellere ikke kan med en jeg møder på " normal " måde. Tiden viser hvor det bære hen så tager en dag af gangen. Ved da helt sikkert prøver man at fremtvinge noget går det som regel modsat vej. Det gjorde det med hende i den periode hvor jeg gik i et alm forhold og prøvede at trække mig fra hende. Der begyndte hun at tage kontakt ofte og hatten af for hende hun var ihærdig. Flere gange fik jeg at vide at nu skulle vi mødes ellers ville hun aldrig kontakte eller se mig igen. Der gik som regel ikke mere end 14 dag så bling SMS igen så bedre at lade hende vise vej og vil jeg ikke den vej ja så skilles vi. Så forpasser bestemt ikke Redigeret 1. Oktober, 2018 af bull1977 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 1. Oktober, 2018 (edited) bull1977 skrev, for 11 minutter siden: Hmm kærlighed, trofast og loyal... hvis det er hvad jeg søger så er der kun en ting at gøre og det er at købe en hund griner..... pt kan jeg jo ikke præcis sige hvad jeg vil med det hende ud over at jeg er glad for hende hvilket jeg hellere ikke kan med en jeg møder på " normal " måde. Tiden viser hvor det bære hen så tager en dag af gangen. Ved da helt sikkert prøver man at fremtvinge noget går det som regel modsat vej. Det gjorde det med hende i den periode hvor jeg gik i et alm forhold og prøvede at trække mig fra hende. Der begyndte hun at tage kontakt ofte og hatten af for hende hun var ihærdig. Flere gange fik jeg at vide at nu skulle vi mødes ellers ville hun aldrig kontakte eller se mig igen. Der gik som regel ikke mere end 14 dag så bling SMS igen så bedre at lade hende vise vej og vil jeg ikke den vej ja så skilles vi. Så forpasser bestemt ikke Synes du har en fornuftig tilgang til det hele. Det er hun som ændrer reglerne; tag det roligt og se hvad som sker. Du skal nok mærke nuancerne og finde din vej. Redigeret 1. Oktober, 2018 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 Bananas skrev, for 11 minutter siden: Synes du har en fornuftig tilgang til det hele. Det er hun som ændrer reglerne; tag det roligt og se hvad som sker. Du skal nok mærke nuancerne og finde din vej. Det håber jeg da jeg kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 2. Oktober, 2018 Jeg ville hellere tage en chance, end fortryde at jeg ikke gjorde. Men sådan er der så mange nuancer i livet, just saying.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 2. Oktober, 2018 KoldingKnægten skrev, 1 time siden: Jeg ville hellere tage en chance, end fortryde at jeg ikke gjorde. Men sådan er der så mange nuancer i livet, just saying.... intet vover intet vinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg