lovethatass 52 Skrevet 30. September, 2018 Er der nogen af jer derude der har været på besøg his denne Quinde https://annoncelight.dk/showad/199139 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothingone 41 Skrevet 30. September, 2018 Nej men der et to annoncer med samme billede og forskellige navn (Lulu og Lucia) så måske en advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 30. September, 2018 (edited) Hun hedder også Laila og der findes en lille tråd om hende. Vil du have anal skal du vælge Lulu, Laila tilbyder det ikke. Og dit spørgsmål hørere egentlig hjemme under Efterlysninger på Sjælland og København. Hav det i mente næste gang. Redigeret 30. September, 2018 af Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothingone 41 Skrevet 30. September, 2018 Bananas skrev, for 1 minut siden: Hun hedder også Laila og der findes en lille tråd om hende. Og dit spørgsmål hørere egentlig hjemme under Efterlysninger på Sjælland og København. Hav det i mente næste gang. Det var den jeg mente, tog fejl på navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 102 Skrevet 30. September, 2018 Hvis Lulu og Laila er samme person, så vil jeg da booke hos Lulu . For der er der mulighed for anal. Det er der ikke hos Laila. jeg har besøgt Laila 2 gange og hun er en dejlig kvinde. Jeg tror der er en som passer telefonen, annoncen, som sikkert også passer telefon og annonce for Lulu. er lidt amatøragtigt at bruge samme billeder under 2 navne. Kan kun sige at nogle af billederne kunne godt være Laila, men om de er det vil jeg ikke garanterer for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 30. September, 2018 Igenogigen skrev, for 47 minutter siden: er lidt amatøragtigt at bruge samme billeder under 2 navne. Kan kun sige at nogle af billederne kunne godt være Laila, men om de er det vil jeg ikke garanterer for. Billederne i annoncen der linkes til af trådstarter er IKKE af pigen man møder. De er falske og stjålet fra dette galleri på nettet og optræder første gang på nettet i 2009 http://eromaxxx.dk/en/gallery/detail/Lusty-Young-teen-fantasising-about-being-fucked-by-two-guys-at-the-same-time-She-stimulates-herself-with-a-vibrator-while-playing-with-her-size-38-tits-12151 Annoncen er anmeldt til teamet bag AL for at bruge andres billeder. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 102 Skrevet 30. September, 2018 DK fyr 34 skrev, for 53 minutter siden: Billederne i annoncen der linkes til af trådstarter er IKKE af pigen man møder. De er falske og stjålet fra dette galleri på nettet og optræder første gang på nettet i 2009 http://eromaxxx.dk/en/gallery/detail/Lusty-Young-teen-fantasising-about-being-fucked-by-two-guys-at-the-same-time-She-stimulates-herself-with-a-vibrator-while-playing-with-her-size-38-tits-12151 Annoncen er anmeldt til teamet bag AL for at bruge andres billeder. Kanon så fik vi det bekræftet. Jeg forholder mig også bare til kroppen som godt kunne være Laila.Ansigtet kan jo ikke ses på annoncebillederne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg