Hop til indhold
martin6000

Amatør piger

Recommended Posts

Hej.

Er der nogen der ved, hvor man nemt kan komme kontakt med nogle amatør-piger?

Chat.forum.dk - der har jeg mødt en del piger.

En gang aftalte jeg at mødes med en pige derinde fra, og da vi mødte hinanden, så jeg, at det var min arbejdskollega :lol:

Vi havde en hyggelig aften og vi "glemte" siden, hvad der var sket :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har haft stor succes med f.eks. FLIRTII, SCOR og VIKTORIAMILAN ....

Siden januar i år har jeg mødtes mere eller mindre fast med 3 piger i tyverne .... (jeg er selv 53 år)

Desuden 3 forskellige kvinder i 40-erne....

Nogle gange ganske nemt, men andre gange skal man skrive meget længe før end der er tillid...

Bestemt et forsøg værd .....

mvh / Gentleman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har haft stor succes med f.eks. FLIRTII, SCOR og VIKTORIAMILAN ....

Siden januar i år har jeg mødtes mere eller mindre fast med 3 piger i tyverne .... (jeg er selv 53 år)

Desuden 3 forskellige kvinder i 40-erne....

mvh / Gentleman

De koster bare allesammen penge gør de ikke ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej jo tror de koster penge, men nogle har snakket om at man oprette sig som kvinde de steder, hvis gratis...

og så skriver til kvinder og forklare situation...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Chat.forum.dk - der har jeg mødt en del piger.

Hvilke chatrum har der været mest bid? Der er jo 117 chatrum på forum.dk og mange af "pigerne" er mænd der loger ind med et pigenavn bare for nysgerrighedens skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilke chatrum har der været mest bid? Der er jo 117 chatrum på forum.dk og mange af "pigerne" er mænd der loger ind med et pigenavn bare for nysgerrighedens skyld.

Alle har krävet betaling. Jeg mödte en gang en söd pige derinde, som viste sig at väre min hotte kollega, som jeg aldrig havde turde spörge om hun ville med hjem :)

Jeg er mest inde på Fantasi 1 og 2. Desvärre er der mange mänd, der logger ind som kvinder, men jeg plejer hurtigt inde i samtalen om at de enten kommer på cam eller tlf, så jeg ved, at de ikke er en mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet begge dele - både med betaling og uden betaling.....

Og betaling er ofte langt lavere end alm. proff., tiden er mere afslappet og du får nemt et par timer for 1.000 eller 1.500 kr.

Men har som sagt også mødtes med piger - unge - uden betaling...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet begge dele - både med betaling og uden betaling.....

Og betaling er ofte langt lavere end alm. proff., tiden er mere afslappet og du får nemt et par timer for 1.000 eller 1.500 kr.

Men har som sagt også mødtes med piger - unge - uden betaling...

Hvor har du mødt dem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Hvis du mener, hvor på nettet står det i tidligere indlæg i denne tråd....

Hvis du mener, hvor vi fysisk har mødtes har det mest været på hotel - enkelte piger inviterede hjem, men de fleste ønsker, at holde det private lidt på afstand...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gentleman,

Det lyder jo unægteligt meget spændende :) Har et stykke tid gået med overvejelsen om at prøve den vej og ville høre, om du evt. vil smide profilnavnene på nogle af de piger i tyverne, som du har mødtes med?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft held med mig på chat.forum.dk... Det er absolut muligt at finde en sød pige derinde, der er interesseret i uforpligtende sex, MEN det kræver lidt tålmodighed. Chatten er ikke den rigtige "jagtmark", hvis man forventer at lave en aftale 5 minutter efter man er trådt ind i rummet. Dertil kommer at pigerne får utroligt mange henvendelser i stil med "vil du kneppe", "vil du se mig spille på cam" etc..... Derfor bærer det frugt at have lidt stil, være tålmodig og skrue ned for desperationen.

Der er vist størst chance i 18-20, 20-30, par søger og fantasi 1 + 2.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Martin80 - desværre - profilerne finder du selv ;) - dem jeg mødtes med er "ikke offentlige" og har mest annonceret for at finde en at mødes med og derefter nedlagt deres annoncer..

Hvis du derimod vil mødes med private betalings piger kan jeg godt komme med et par forslag...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gentleman: det var oprindeligt rettet mod private betalingspiger (gerne i 20'erne), så hvis du har nogle forslag, vil jeg blive glad for info :)

Synes det er lidt af en jungle at hitte ud af profilerne, hvad er fake, oprettet en gang og så ingen aktivitet osv.

Jeg takker!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Ville lige prøve at tage denne tråd op igen.

Hvis der er nogen der kender nogle amatør piger. Gerne fra Jylland må de gerne skrive til mig i PM.

Det samme gælder hvis der er nogen der har nogle links og ligende...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...