Guest BM29 Skrevet 29. September, 2018 Efterhånden er der vel kun "en god håndfuld" seriøse og dygtige dominaer i Storkøbenhavn . Jeg er ikke ude på at lave en ny tråd der løber langs Memory Lane, men hvor er alle dominaerne i Storkøbenhavn blevet af ? Ja, jeg kender dominaerne i Søborg, jeg kender et par seriøse af slagsen i Taastrup, og en enkelt i Rødovre, men så er den liste vist også udtømt? For bare 10 år siden var der mindst et par steder på Nørrebro, et fint lille sted på Østerbro,to på Vesterbro, mindst to i Valby og et parsteder i Rødovre . Med andre ord : Der var altid et sted at tage hen når trangen meldte sig . I dag er situationen helt anderledes, det er utroligt svært at finde et sted hvor udstyret er iorden, og hvor dominaen er født efter 1968 !!! Jeg har nævnt de steder jeg kender, og en gang imellem trænger jeg bare til at prøve noget "andet " . Jeg kan lige så godt sige det med det samme : For mig er udenlandske, såkaldte "dominaer" - NO GO !!!! Er det bare mig der er blind eller er der dominastudioer jeg har overset ? For 10-15 år siden var det heller ikke et problem (som jeg husker det) at få en aftale i weekenden elller på hverdage efter klokken 16.00. Flere af stederne var der dominaer på de forskellige steder 12 timer om dagen 7 dage om ugen , det ser man bare ikke mere !!! Tiderne har øndret sig - og ikke til det bedre ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 29. September, 2018 Det er vel et spørgsmål om udbud og efterspørgsel og SÅ ikke mindst et spørgsmål om det kan betale sig at holde et sted kørende med en formue i udstyr mv. hvis kunderne ikke kommer... Måske der er andre der har en anden og bedre forklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69er 207 Skrevet 29. September, 2018 (edited) tror faktisk der ville være kunder nok.. det kræver selvfølgelig et godt geografisk sted, og at man er af den rette støbning til at kunne give den rette service. hvis hun er god - så går rygterne stærkt - hvad skal der til... to kunder om dagen i snit.. så burde det vel kunne køre rundt økonomisk. .uden at jeg har en skid forstand på den slags Redigeret 29. September, 2018 af 69er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Walter the Licker 266 Skrevet 30. September, 2018 (edited) Er det bare mig, eller er tonen og det de tilbyder blevet mere extreme inde for de sidste 5-10 år. Der er dog kommet nye til såsom Domina S og Lady Leslie og sikkert flere amatører, men ellers er billedet det samme med aktører i SM-miljøet. Jeg tror udbudet og efterspørgslen passer meget godt, da man nok skal huske på at det er noget dyrere at besøge en Domina end en GP'er, og det derfor er længere imellem besøgene. De fleste udenlandske kører plat på det og der bliver man sjældent posetiv overrasket. WtL Redigeret 30. September, 2018 af Walter the Licker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg