ratt 107 Skrevet 29. September, 2018 Nu hvor lønningsdagen er oprunden, kunne et par af mønterne jo fint bruges på hende her. https://massage.side6.dk/angela25 Og lad os slå fast.. Nej.. Det er ikke hende på billedet. Men det går nok, for hendes krop er ok og hun ser da også ganske ok ud. Så ingen problemer.. Jeg betalte 500 kr for 15 min, og hun gik igang med både bj og ridning bagefter.. Hun gjorde det rigtig godt, og var medlevende i akten. Hun er der vidst kun 1 uge endnu, så man skal skynde sig hvis man vil prøve hende.. Sex - 8/10 Pigen 6/10 Stedet 4/10 Ligger ud til en traffikeret vej, men tror til gengæld ikke der er mange der ved hvad der foregår i bygningen, så tror man er diskret nok alligevel.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1443 Skrevet 30. September, 2018 Må jeg spørge....Er billederne nogenlunde retvisende.....altså er der lidt mere eller mindre af hende? "Kæmpe patter", skriver hun.....er de ægte eller "hjulpet"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 30. September, 2018 For det første er de ægte nok, for så kæmpe er de faktisk heller ikke.. Jeg vil sige, at der er måske mere af hende end man ser på billederne.. Så hvis du kan se bort fra at billederne ikke stemmer overens, men at hun til gengæld levere en god vare, så kan det anbefales.. Men hvis du er faldet pladask for hendes billeder, så skal du nok bruge pengene et andet sted.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 125 Skrevet 30. September, 2018 Når du skriver at der er mere af hende end på billederne hvor meget er det sådan cirka ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 30. September, 2018 Det er svært at sige.. Men nok ikke mere end en 10 kg ca.. Hun er ikke tyk overhovedet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg