SexSurfer 1 Skrevet 29. September, 2018 Kære alle, Har aldrig prøvet en pige mod betaling før, men tænker meget på det. Hvem er den bedste pige, hvis jeg gerne vil prøve min fodfetish af? Helst en pige der har prøvet det før. Og er der nogle ting, man skal vide som begynder? Do’s and Dont’s - og gode råd? 1000 tak for hjælpen. Den sætter jeg stor pris på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 29. September, 2018 SexSurfer skrev, for 24 minutter siden: Kære alle, Har aldrig prøvet en pige mod betaling før, men tænker meget på det. Hvem er den bedste pige, hvis jeg gerne vil prøve min fodfetish af? Helst en pige der har prøvet det før. Og er der nogle ting, man skal vide som begynder? Do’s and Dont’s - og gode råd? 1000 tak for hjælpen. Den sætter jeg stor pris på! vær indstillet på den hobby du er på vej ud i , er utroligt vanedannende-og mega dyr. men du kan få super oplevelser ,du aldrig glemmer. kunne jeg spole tiden tilbage ved jeg ikke om jeg fortryder jeg startede eller ej mega oplevelser har jeg fået men også brugt hvad en bondegård koster( altså en nyrenoveret 4 længet med maskinpark) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69er 207 Skrevet 29. September, 2018 du skal undersøge markedet.. hurra for eroguide.dk du skal aldrig gøre det når du er fuld.. ja du er modig og kan klare hele verdenen... men sgu surt at du ikke kan huske en skid bagefter men mangler 1.800 i din tegnebog. Der er et hav af danske GP'ere der ville kunne opfylde din fantasi om fodfetish.. skriv til dem og fortæl om dine ønsker, de er skide søde og svarer altid og de bider bestemt ikke.. og husk de har prøvet det før og det der er "værre" du kan bestemt også være heldig med udenlandske piger...danske piger er bare mere.. sikre. og ja.. det kan blive en økonomisk glidebane hvis man får smag for gp'erne ... men stadigvæk.. prøv det af.. du fortryder det ikke. ....og når det sker.. så lav gerne en anmeldelse her på sitet... good luck.. og god fornøjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest umiaqse Skrevet 29. September, 2018 SexSurfer skrev, for 4 timer siden: Hvem er den bedste pige, hvis jeg gerne vil prøve min fodfetish af? Fotfetish kan innebära mycket.. jag är själv tokig i att kyssa och smeka fötter, men foot-job tänder mig ej. Utveckla gärna vad du är ute efter, så kanske jag har ett par idéer . Vill du inte skriva här, så PM:a mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg