Hop til indhold
SexSurfer

Nu skal jeg altså have prøvet det!

Recommended Posts

Kære alle,

Har aldrig prøvet en pige mod betaling før, men tænker meget på det.

Hvem er den bedste pige, hvis jeg gerne vil prøve min fodfetish af? Helst en pige der har prøvet det før.

Og er der nogle ting, man skal vide som begynder? Do’s and Dont’s - og gode råd?

1000 tak for hjælpen. Den sætter jeg stor pris på!

Del dette indlæg

Link til indlæg
SexSurfer skrev, for 24 minutter siden:

Kære alle,

Har aldrig prøvet en pige mod betaling før, men tænker meget på det.

Hvem er den bedste pige, hvis jeg gerne vil prøve min fodfetish af? Helst en pige der har prøvet det før.

Og er der nogle ting, man skal vide som begynder? Do’s and Dont’s - og gode råd?

1000 tak for hjælpen. Den sætter jeg stor pris på!

vær indstillet på den hobby du er på vej ud i , er utroligt vanedannende-og mega dyr.

men du kan få super oplevelser ,du aldrig glemmer.

kunne jeg spole tiden tilbage :)ved jeg ikke :-o om jeg fortryder jeg startede eller ej:-o

mega oplevelser har jeg fået :D men også brugt hvad en bondegård koster( altså en nyrenoveret 4 længet med maskinpark)

Del dette indlæg

Link til indlæg

du skal undersøge markedet.. hurra for eroguide.dk :D 

du skal aldrig gøre det når du er fuld.. ja du er modig og kan klare hele verdenen... men sgu surt at du ikke kan huske en skid bagefter men mangler 1.800 i din tegnebog.

Der er et hav af danske GP'ere der ville kunne opfylde din fantasi om fodfetish.. skriv til dem og fortæl om dine ønsker, de er skide søde og svarer altid og de bider bestemt ikke.. og husk de har prøvet det før og det der er "værre"

du kan bestemt også være heldig med udenlandske piger...danske piger er bare mere.. sikre. 

og ja.. det kan blive en økonomisk glidebane hvis man får smag for gp'erne :D   ... men stadigvæk.. prøv det af.. du fortryder det ikke.

....og når det sker.. så lav gerne en anmeldelse her på sitet... good luck.. og god fornøjelse ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse
SexSurfer skrev, for 4 timer siden:

Hvem er den bedste pige, hvis jeg gerne vil prøve min fodfetish af?

Fotfetish kan innebära mycket.. jag är själv tokig i att kyssa och smeka fötter, men foot-job tänder mig ej.

Utveckla gärna vad du är ute efter, så kanske jag har ett par idéer . Vill du inte skriva här, så PM:a mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...