Hop til indhold
Finn1101

Hvad blev der af tråden ”Hvor mange har du som prostitueret været sammen med”

Recommended Posts

En bruger havde oprettet en tråd med titlen ”Hvor mange har du som prostitueret været sammen med.” Jeg havde glædet mig til at se pigernes svar, men tråden er blevet slettet.

Jeg synes at der er i orden at slette visse ting og at det ikke er alt, som det er tilladt at skrive, men jeg har svært ved at forstå, hvorfor det konkrete spørgsmål ikke skulle være tilladt. Desuden synes jeg at det vil være en god idé, hvis det forklares, hvorfor et indlæg evt. slettes.

Hvis en moderator synes at spørgsmålet  var at krænke pigerne, så vil jeg mene at det er misforstået. Jeg vil blot henvise til tv-dokumentaren med titlen Bonnie og de tusinde mænd – det var vist ingen, der fandt krænkende, og var et kærligt og rørende prætræt af en seriøs glædespige, der på forskellige måder ikke havde det helt nemt.

P.S. Hvis der bare er mig, der ikke kan finde tråden, så er nogen måske venlige at poste et link

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 17 minutter siden:

En bruger havde oprettet en tråd med titlen ”Hvor mange har du som prostitueret været sammen med.” Jeg havde glædet mig til at se pigernes svar, men tråden er blevet slettet.

Jeg synes at der er i orden at slette visse ting og at det ikke er alt, som det er tilladt at skrive, men jeg har svært ved at forstå, hvorfor det konkrete spørgsmål ikke skulle være tilladt. Desuden synes jeg at det vil være en god idé, hvis det forklares, hvorfor et indlæg evt. slettes.

Hvis en moderator synes at spørgsmålet  var at krænke pigerne, så vil jeg mene at det er misforstået. Jeg vil blot henvise til tv-dokumentaren med titlen Bonnie og de tusinde mænd – det var vist ingen, der fandt krænkende, og var et kærligt og rørende prætræt af en seriøs glædespige, der på forskellige måder ikke havde det helt nemt.

P.S. Hvis der bare er mig, der ikke kan finde tråden, så er nogen måske venlige at poste et link

Tror som sådan ikke det var emnet men mere afsenderen der har været et problem......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Finn1101 skrev, for 44 minutter siden:

Hvad vil du dog bruge svaret til..?

Og den prostituerede kan måske ha' glæde ved, at sige sandheden, og måske ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 11 minutter siden:

Hvad vil du dog bruge svaret til..?

Og den prostituerede kan måske ha' glæde ved, at sige sandheden, og måske ikke...

Rigtig meget af det, der foregår herinde har sit ophav i nysgerrighed. Således også dette spørgsmål. Personligt har jeg omkring 60 besøg bag mig, men jeg har ikke besøgt nogen piger siden juni 2016. Alligevel læser jeg med herinde - alene fordi jeg er nysgerrig. Og det nævnte spørgsmål er da også dukket op i mit hovede flere gange.

Hvis den prostituerede finder glæde i at besvare spørgsmålet, kan hun gøre det. Hvis ikke, kan hun jo lade være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@WhoKnowsWhat Jo, men jeg var personligt nysgerrig og havde glædet mig til at læse svarerne. Jeg har selv tænkt over spørgsmålet, men om jeg ligget tæt på eller langt fra i mit gæt ved jeg ikke, og jeg kan slet ikke forstå, hvis dette emne skulle være politisk ukorrekt. Enhver, der kan bruge sin sunde fornuft, ved jo nok at det vil være et antal, der vil de fleste mænd misundelige - hvis de havde haft tilsvarende antal kvinder. 

Personligt havde jeg længe en forestilling om, at jeg nok havde været sammen med et par hundrede kvinder, men .... 

@Alkoholikeren Det kan man mene, men hvis det skulle være anledning til at slette tråden, så kunne man ligeså godt nedlægge dette forum.

Om det skyldes brugeren som @DK fyr 34 skriver, ved jeg ikke - jeg kan ikke huske, hvem der havde startet tråden, jeg havde bare glædet mig til at læse svarerne.   

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dandey (y) er en troll, hvis hovedformål var at provokere og sprede utilfredshed med danske piger. For mig var han en pestilens, så jeg græder tørre tårer, hvis han har fået en længere tænkepause.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Stabilizer

Tak for svar. Jeg synes ellers at jeg er flittig læser af dette forum, men jeg har ikke bemærket den omtalte bruger, så det skal jeg ikke tage stilling til. Jeg undrede mig bare, for jeg troede at det var på grund af emnet, ikke brugeren.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 46 minutter siden:

@Stabilizer

Tak for svar. Jeg synes ellers at jeg er flittig læser af dette forum, men jeg har ikke bemærket den omtalte bruger, så det skal jeg ikke tage stilling til. Jeg undrede mig bare, for jeg troede at det var på grund af emnet, ikke brugeren.  

Oprindeligt havde indlægget også en anden, meget billig og nedladende overskrift - så jeg forstår godt at der ikke var nogen piger, der ville svare - og da så indlægget udartede,  var det vist på tide at slette det - men det burde måske bare have været låst til skræk og advarsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg syntes det er helt korrekt og fjerne en tråd,når eneste formål var og øge stigmatiseringen :)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...