Hop til indhold
Rejsenetværk

VIP bus fra Bangkok til Pattaya

Recommended Posts

Jeg har læst et par anmeldelser gennem tiden og generelt er oplevelsen god og servicen holder.

Men det er sådan ret dyrt :)

Og du ved jo reelt ikke hvem der henter dig, omend du selvfølgelig kan vælge fra websitet.

 

Mit råd er at vente til man er i Pattaya alligevel.

Måske skal man også lige bruge et par dage i Bangkok.

Der er SÅ mange andre muligheder dernede.

 

P.S: Devils Den var på min bucket-list. Det var en fin oplevelse, men efter at have oplevet resten af Pattaya, så er det bare "Been there, done that".


BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kr. 3000,- er da selvfølgelig til at overleve - men jeg tror nu nok at efter 10 - 11 timers flyvning, så er man nok ikke klar til det helt store - og så vil jeg hellere nøjes med 120 bath til den normale bus - og så har man 14880 bath til min. et par dages fornøjelse i sekseren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Shiiiit mand, det var godt nok dyrt :lol: - og jeg tror heller ikke, at min krop ville være klar efter en lang flyvetur....

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 5 timer siden:

Shiiiit mand, det var godt nok dyrt :lol: - og jeg tror heller ikke, at min krop ville være klar efter en lang flyvetur....

Så skal der ihvertfald have været et par lækre stewardesser ombord ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En helikopter på delebasis, kunne måske også være overkommeligt for menigmand.

Nok forudsat at man kan være flere om at dele regningen, og hvor mange der kan være i sådan en helikopter til 50000 bhat eller mere for en tur på 40 minutter.

Bangkok Airport Transfers: Costs, Services, Locations, and More!

https://www.thailandstarterkit.com/travel/bangkok-airport-transfers/#Private_Transfers

Jeg kan godt se at det er lidt noget andet, end når jeg laver logistik planlægning til metroen i tyske storbyer :?

Måske jeg skal holde mig til Bangkok, hvis jeg nogensinde kommer derud, der skulle være et fremragende metro og skytrain system.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden:

Måske jeg skal holde mig til Bangkok, hvis jeg nogensinde kommer derud, der skulle være et fremragende metro og skytrain system.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du skal da bare booke en chauffør. Henter dig i lufthavnen eller dit hotel i Bangkok og kører dig til Pattaya.

Det koster omkring 200,- hvis jeg ikke husker helt galt.

Har booket dem via email og det har fungeret aldeles glimrende. Du kan også få dit hotel til at hjælpe med det.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 29/9/2018 at 16:42:

En helikopter på delebasis, kunne måske også være overkommeligt for menigmand.

Nok forudsat at man kan være flere om at dele regningen, og hvor mange der kan være i sådan en helikopter til 50000 bhat eller mere for en tur på 40 minutter.

Bangkok Airport Transfers: Costs, Services, Locations, and More!

https://www.thailandstarterkit.com/travel/bangkok-airport-transfers/#Private_Transfers

Jeg kan godt se at det er lidt noget andet, end når jeg laver logistik planlægning til metroen i tyske storbyer :?

Måske jeg skal holde mig til Bangkok, hvis jeg nogensinde kommer derud, der skulle være et fremragende metro og skytrain system.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Det var dælme underholdnende læsning på den side... "Not all taxis will take you from Suvarnabhumi Airport to Hua Hin. Especially if their shift is coming to an end." .... Et par flasker m150 og de fleste taxachauffører er klar til at køre dig hvorsom helst du vil i Thailand, og gerne i et stræk. 

 

Ang helikopter fra Suvarnabhumi til Pattaya, så ender du nok ude i U-tapao lufthavn, men så kan du også nøjes med "kun" 45 minutter taxi til Patts, mod halvanden fra Suvarnabhumi.

 

Taxi fra Bangkok til Pattaya, foruden Nam som er nævnt foroven, så kan man også anbefale Tan's Taxi http://www.tanstaxi.com/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...