Hop til indhold

Recommended Posts

Kunne se herinde, at der var tvivl om Stella var noget værd, så jeg tog en for holdet.

Lad mig sige det meget mildt: Holdet burde refundere mine 500 kr. :(

Stedet 1/10. En kælder på nørrebro, hvor jeg dårligt nok ville opbevare min cykel. Ok sengen var fin og det var vel det vigtigste. 

Pigen: Hvad skal jeg sige? Sød pige der lignede billederne, måske endda lidt pænere i ansigtet. Talte ikke ET ord dansk/engelsk/tysk, så en veninde ordnede tid og pris med mig, hvorefter pigen fik besked på et fremmed sprog.

Nå men da formalia var i orden, så gik vi i gang. Den med bad sammen havde hun vist glemt. Af med tøjet og op i sengen. hun beholdte trusser og undertrøje på. 

Ikke noget grisseri med at lægge et rent lagen eller håndklæde på. 

Herefter smed hun sig i en 69'er og spillede Nuser det bedste hun havde lært. Det kunne han godt lide, men da jeg ikke havde betalt 500 for en spiller, så fik jeg hende stoppet efter 3 forsøg og fik hende til at forstå at der skulle slikkes. På med gummi, hvilket kostede hende en del kvaler, men det lykkedes til sidst. 

Herefter gav hun et rimeligt blowjob. Jeg fik efter en del besvær og fagter pillet både bluse og trusser af hende. Forsøgte at liste en hånd op til hendes mis ;). der opdagede jeg, hvad det ville sige i sikke fingrene i en rævesaks !!! Aldrig har jeg set en par lår smække sammen på den måde om mine stakkels fingre. Herefter blev hånden (resterne af den) fjernet og lagt over på min egen mave !!

Da hendes blow var rimeligt og hun gjorde sig store anstrengelser for at få den til at gå i munden på hende, så stoppede jeg hende og fik hende ned og ligge. Ikke nogen let opgave, men det lykkedes.

nu startede så en vild jagt rundt i sengen. Hver gang jeg stødte 2 cm op i hende, så trak hun sig 1½ cm baglæns :(. Heldigvis stoppede hovedgærdet hendes flugt, så jeg kunne afslutte sagen (ca 5-6 cm indenfor). Dårligt havde jeg udstødt det første lille "ahh", før hun havde hånden nede og fiske en vild protesterende Nuser ud af skeden.

På med tøjet og ud af døren.

Om jeg kommer der igen? Meget usandsynligt :(

 

  • Synes godt om 3
  • Tak 7
  • Haha 8
  • Sørgelig 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele en mildest talt skuffende og kedelig oplevelse med os andre og for at advare andre........nogen piger skulle bare rejse hjem og finde noget andet at lave.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Dejlig beretning med god humor, trods den ret så dårlige oplevelse. Den med 'rævesaks' har jeg ikke set før :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Må jeg på holdets vegne takke dig for indsatsen :D her fik begrebet “jagten” en helt anden betydning så kan man jo overveje om det er den slags jagt man er interreseret i:)

Man kunne således også overveje om hun er i branchen for at lære, som annoncen fortæller:D. Så er der da et stykke vej endnu

Redigeret af Jolly Roger
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en ærgelig oplevelse. Men i bagklogskabens ulideligt klare lys kan man sige at hvis det ser ud til at være for godt til at være sandt, så er det nok for godt til at være sandt: Kr 800,- for en time med SF og mega... Det er godt nok billigt!

Bemærker også at på trods af “modelbilleder” kan man på et par af billederne ane div. udstyr. Og jeg tænker en proffesionel fotograf ville være bedre til at lframe” og især efterfølgende beskære sine billeder. 

Men tak for advarslen og keep up the good work med anmeldelser af både gode og mindre gode oplevelser - noget jeg selv er alt for dårlig til....

Del dette indlæg


Link til indlæg

800kr for 1 times leg inkl. Megafransk med en pige på 18 år. Hmm... så kan man vel heller ikke forvente så meget.

Sommetider må man lige gøre sig nogle tanker om hvad der kan forventes for de penge man betaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poptrold skrev, for 21 timer siden:

Bemærker også at på trods af “modelbilleder” kan man på et par af billederne ane div. udstyr. Og jeg tænker en proffesionel fotograf ville være bedre til at lframe” og især efterfølgende beskære sine billeder.

De er bare ikke efterbehandlet. Alle "fejlene" er nogle man retter bagefter: udstyr i rammen, folder i afdækningen, skygger på væggen osv. Måske har en letsindig fotograf sendt råbillederne inden færdiggørelse og så har modtager brugt dem uden at betale for de endelige billeder - eller de fik dem billigere uden efterbehandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde kiggede på hende i sidste uge og tænker stadig at hun har potentialle ... men ... ingen engelsk og klamt sted ... nix.  Tak for anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
anmelder skrev, den 29/9/2018 at 03:38:

Herefter smed hun sig i en 69'er og spillede Nuser det bedste hun havde lært. 

Dårligt havde jeg udstødt det første lille "ahh", før hun havde hånden nede og fiske en vild protesterende Nuser ud af skeden.

 

Omg, jeg troede først du mente at hun “spillede cute” da du skrev at hun spillede Nuser. Men det er simpelthen det du kalder din pik. 

“... Nuser ud af skeden”. Det lyder næsten som noget fra en børnebog. Nuser & Skeden på nye eventyr <3

Du har altså min tilladelse til at skeje ud og kalde den noget lidt mere flatterende :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sascha Sartre skrev, 1 time siden:

Omg, jeg troede først du mente at hun “spillede cute” da du skrev at hun spillede Nuser. Men det er simpelthen det du kalder din pik. 

“... Nuser ud af skeden”. Det lyder næsten som noget fra en børnebog. Nuser & Skeden på nye eventyr <3

Du har altså min tilladelse til at skeje ud og kalde den noget lidt mere flatterende :D 

Kongebemærkning!  Den slags tænder en overmoden mand  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da godt forstå at @anmelder ikke synes at det har været en god oplevelse for ham, men samtidig synes jeg at oplevelsen lyder bekymrende. Hvis jeg selv oplevede det samme, ville jeg have set stort på betalingen, især når det kun er 500 kr., som pigen næppe ser meget til selv, og have stoppet med det samme. Jeg ville have fornemmet at dette måske ikke var helt selvvalgt, frivilligt og i hvert fald at pigen ikke var klar. 

Dernæst ville jeg underrette politiet, så de kunne undersøge om alt på stedet er som det skal være. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...