Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige skrevet med den kære Beer fra Vejle. Hun bad mig skrive at hun regner med at være tilbage d. 10. oktober, dog kun for en kort periode denne gang. Hun arbejder i øjeblikket på at få en aftale på plads mht. hvor hun skal arbejde. 

Så begynd at spare op og glæd jer til denne dejlige pige kommer tilbage og forkæler os :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
møgsvinet skrev, for 6 timer siden:

Jeg har lige skrevet med den kære Beer fra Vejle. Hun bad mig skrive at hun regner med at være tilbage d. 10. oktober, dog kun for en kort periode denne gang. Hun arbejder i øjeblikket på at få en aftale på plads mht. hvor hun skal arbejde. 

Så begynd at spare op og glæd jer til denne dejlige pige kommer tilbage og forkæler os :-)

 

Ren Lykke :wub: og når man så remember hendes røv :wub:

Tjekker lige mit Klippekort :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 1 time siden:

Nogen der har oplysninger om, hvor vi skal stille os i kø på onsdag ?:)

Lad os nu se om hun kommer eller det er en and, det er jo næsten for godt til at være sandt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 7 timer siden:

Lad os nu se om hun kommer eller det er en and, det er jo næsten for godt til at være sandt ...

Ja, der har godt nok været mange rygter om Beer siden hun forlod Vejle; men for de, der ikke fik oplevet hende, og de, der har savnet hende, er der da grund til at være forsigtigt optimistiske, for Møgsvinets oplysninger må vel stå til troende indtil det modsatte bevises... Jeg er selv ude af gamet/holder mig på dydens smalle sti; men kan da varmt anbefale Beer, hvis hun altså dukker op, og forudsat hun holder det samme niveau som sidst.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Beer kommer så dropper jeg den smalle sti og tager motorvejen, har møder i Vejle næste uge håber at jeg kan få en aftale med hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 28/9/2018 at 13:02:

Jeg har lige skrevet med den kære Beer fra Vejle. Hun bad mig skrive at hun regner med at være tilbage d. 10. oktober, dog kun for en kort periode denne gang. Hun arbejder i øjeblikket på at få en aftale på plads mht. hvor hun skal arbejde. 

Så begynd at spare op og glæd jer til denne dejlige pige kommer tilbage og forkæler os :-)

 

nogen updates ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
4real skrev, for 1 time siden:

nogen updates ?

 

Desværre ikke. Det sidste jeg hørte var at hun kom lidt senere, men har ikke kunnet få fat i hende de sidste par dage … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er vi efterhånden nået til det punkt, hvor vi kan tillade os at kalde det en "and"? Jeg ved godt at begrebet thai-time udfordrer punktlighed; men en uge er da noget af en "forsinkelse".^_^

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 11 minutter siden:

Er vi efterhånden nået til det punkt, hvor vi kan tillade os at kalde det en "and"? Jeg ved godt at begrebet thai-time udfordrer punktlighed; men en uge er da noget af en "forsinkelse".^_^

 

Morten

Det er lyder for godt til at være sandt, er det som regel.

det er jo i så fald en thail-and".......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg har luret med længe. Beer, det ikke hende der er i Esbjerg nu? syntes jeg fandt de billeder i en tidligere annonce (kan være tyv stjålet).

https://annoncelight.dk/showad/255824

Del dette indlæg


Link til indlæg
Viking1234 skrev, for 38 minutter siden:

Hej, jeg har luret med længe. Beer, det ikke hende der er i Esbjerg nu? syntes jeg fandt de billeder i en tidligere annonce (kan være tyv stjålet).

https://annoncelight.dk/showad/255824

Ansigtet ligner godt nok, men Beer er en del tykkere. Nu er billederne meget photoshoppede, så det er svært at sige. Hun har en meget karakteristisk tato på venstre skulderblad. Ed Budha vers i hennefarve. 

Beers bryster hænger også en del mere end vist i dit link. Men de kan jo være blevet fikset i mellemtiden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Diamond hos Top Thai i dag. Jeg så Beer i køkkenet og hilste på hende da jeg var færdig. Jeg spurgte hende hvornår hun ville begynde at arbejde. Hun svarede at hun var træt efter rejsen så..:-P.Beer er tilbage og hun er hos Top Thai på Vardevej..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Ansigtet ligner godt nok, men Beer er en del tykkere. Nu er billederne meget photoshoppede, så det er svært at sige. Hun har en meget karakteristisk tato på venstre skulderblad. Ed Budha vers i hennefarve. 

Beers bryster hænger også en del mere end vist i dit link. Men de kan jo være blevet fikset i mellemtiden :) 

Hverken ansigt eller krop ligner :lol:

Hende her har både smukkere krop og ansigt. og ja nok 10 kilo slankere. :lol:

Desuden gør hende her det uden kondom. har jeg aldrig oplevet med Beer.

Hun ser bestemt ud til at være et besøg værd. Det bliver dog med beskyttelse for mit vedkommende. ;) Ikke lyst til at slæbe "noget" med hjem udover en forhåbentlig god oplevelse. 

/4real 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
4real skrev, for 2 timer siden:

Hverken ansigt eller krop ligner :lol:

Nej billeder er 1000 km fra Beer (Nok) :rolleyes:

absolut ingen sammenligning  :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

Nej billeder er 1000 km fra Beer (Nok) :rolleyes:

absolut ingen sammenligning  :-o

Jeg synes ansigtet fint kunne ligne en slank udgave af Beer/Nut/Nok, men er enig i at det er ikke hende. Ærgerligt nok :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, 1 time siden:

Så hvor er hun henne så. ? Bear altså.

Bear er i skoven.

Beer er formentlig i Thailand, eller i flasken/dåsen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 2 timer siden:

Så hvor er hun henne så. ? Bear altså.

Tja, hvis du nu ulejligede dig med at læse hele tråden så ville du jo se at der er en længere oppe der skrev han havde mødt hende i forbindelse med et besøg hos en anden pige i Vejle … 

Spørgsmålet er altså ikke om hun kommer men hvornår hun føler sig klar til at begynde at arbejde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 36 minutter siden:

Tja, hvis du nu ulejligede dig med at læse hele tråden så ville du jo se at der er en længere oppe der skrev han havde mødt hende i forbindelse med et besøg hos en anden pige i Vejle … 

Spørgsmålet er altså ikke om hun kommer men hvornår hun føler sig klar til at begynde at arbejde.

 

Det indlæg er vist også en and. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal jo ikke sælge skindet før bjørnen (Bear) er skudt.....

vi kan snart starte en hel andefarm med alle de ænder, dér måske er i tråden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...