lpoh 292 Skrevet 28. September, 2018 Polisen har været på razzia, ved nogen af jer hvem der blev ramt? http://www.lokalavisen.dk/112/2018-09-25/-Politiet-bankede-på-Fem-kvinder-taget-med-trusserne-nede-3169180.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franj 117 Skrevet 28. September, 2018 Det er vist omtalt i en anden tråd på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 28. September, 2018 Det er skrevet her: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. September, 2018 Aarhusmælker skrev, for 5 minutter siden: Det er kun en klinik i Århus der er ramt. Der arbejdede 3 piger ulovligt. Der er en vis sammenfald med at Annie og Jen(?) pludselig er rejst fra Siam på Jyllands allé, præcis i det tidsrum. Mon ikke det er Siam. Men endnu ingen der har bekræftet dette selvom stedet åbenbart var meget besøgt. Tvivler. Stedet er stadigt åben. De to piger havde været der længe. Sommetider ændre arbejdsklimaet sig pludselig på klinikkerne, og pigerne søger nye græsgange. Det ses ofte. At ejeren oplyser de er rejst til hjem er ikke nødvendigvis korrekt. Det er den almindelige forklaring fra klinik ejere, når der sker udskiftning i rækkerne Jeg har ofte mødt piger på klinikker, som havde været andre steder før, og som heg havde fået oplyst var rejst hjem til fædrelandet. Eks Beer, som så blot rejste til Vejle, og senere Berlin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbert 363 Skrevet 29. September, 2018 jeg har skrevet lidt med Gib (PP-thaimassage) det er heller ikke hos dem - men hun skriver også at de der arbejder der har: "papers OK :) " Så vi må gætte videre.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. September, 2018 Herbert skrev, for 3 timer siden: jeg har skrevet lidt med Gib (PP-thaimassage) det er heller ikke hos dem - men hun skriver også at de der arbejder der har: "papers OK " Så vi må gætte videre.... Du vil nok heller ikke opleve nogen der fortæller at der foregår ulovlighedet i deres butik I øvrigt er det så ikke totalt ligegyldigt hvor hvad er sket? Man kan jo ikke bruge den viden til noget som helst, andet end at fodre sin nysgerrighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. September, 2018 Aarhusmælker skrev, for 1 minut siden: Stedet bør undgås af alle når det snyder i skat og har handllede piger=sex-slaver på klinikken. Ligegyldigt er det ikke, så bare frem med klinikken hvis i ved noget. Det kommer alligevel frem før eller senere. Jeg aner ikke hvilken klinik det er Der er endnu ikke ført bevis for handlede piger i denne sag, så din opfordring ligner pøblens domstol. Pøblens domstol dømmer folk før der er ført beviser, i modsætning til landet domstole. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. September, 2018 Aarhusmælker skrev, for 6 minutter siden: Pigerne har erkendt de har været her og arbejdet uden tilladelse. Ingen pøbel med fakler og forskellige redskaber i sigte. Bare frem med navnet dem der ved noget. Suk, suk og dobbelt suk. Stort set alle thai piger er her på den måde. Sig mig, køber du nogensinde noget på en thaiklinik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. September, 2018 Aarhusmælker skrev, for 5 minutter siden: Er ikke sikker jeg forstår dig. De klinikker jeg har besøgt har det seneste år eller længere - frit efter hukommelsen - været Saibua, Mali/Chaba, Lovely i Krusaa, Kayly i Vejle og ingen af dem har givet mig det indtryk af ulovlig arbejdende i lokalerne. Det er bare så fint. Er sikker på du har en fin næse der kan spotte ulovligt arbejde, når det optræder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 807 Skrevet 30. September, 2018 Aarhusmælker skrev, for 8 timer siden: Nej, jeg er ikke detektiv og har ikke paraderne oppe hele tiden, så det kan jeg ikke. Men har en baggrund der gør jeg forholdsvist nemt kan identificere afvigelser fra normen. Jeg er ikke så nem at snyde. Aha … Men din stråmand er nu også nem at identificere … du snakkede først om handlede piger og da du blev kaldt ud på det begyndte du at snakke om at pigerne havde erkendt at have været her og at have arbejdet uden tilladelse … det er sgu bare ikke helt det samme … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. September, 2018 Aarhusmælker skrev, for 12 timer siden: Nej, jeg er ikke detektiv og har ikke paraderne oppe hele tiden, så det kan jeg ikke. Men har en baggrund der gør jeg forholdsvist nemt kan identificere afvigelser fra normen. Jeg er ikke så nem at snyde. I øvrigt sært du har taget et alias som, når det udtales, lyder som mit? Men det er nok helt tilfældigt, ikk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Schwartz Nielsen 286 Skrevet 30. September, 2018 Aarhusmælker skrev, for 13 timer siden: ...har en baggrund der gør jeg forholdsvist nemt kan identificere afvigelser fra normen. Jeg er ikke så nem at snyde. Og til trods for det, tror du tilsyneladende på, at PP, Saibua, Mali/Chaba m.fl. alene benytter sig af thaipiger, der har arbejdstilladelse... Der er en verden til forskel på "handlede" kvinder, og kvinder, der tager arbejde som prostituerede mens de opholder sig i landet på et turistvisum; men begge dele er ulovlige. Det første er sjældent forekommende (heldigvis), det andet er nærmest normen. Så hvis du vil blive på den moralske piedestal, må du holde dig til fastboende massøser (hvorved du begrænser mulighederne og fjerner stort set alle de yngre kvinder), og håbe på, at de så husker at køre hele omsætningen i bogen, så de betaler den skat de skal. Morten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille hårde 118 Skrevet 30. September, 2018 Det bliver nok ikke de sidste der får de skæbne. Det bliver så ikke sjovt for dem i fremtiden, da udvisningen betyder at de ikke kan få visa til Schengen længere. Men skat og politi har det også nemt med at finde de rigtige steder. En tur på euroguide og de kan læse at XXYY er tilbage på den og den klinik, og hun er her de næste 3 måneder. Der er er en del gengangere af dem i Randers og Vejle, og politiet kan blot læse her hvornår de er tjekket ind, og klar til at blive bustet. Glem ikke at der er ansøgt om Visa og man kan søge i de databaser og se hvem der er f.eks. i Randers på det givne tidspunkt. de kan så blot søge herinde og finde ud af hvornår hun var her sidst. Så kan de danne sig et billede af hvem det er udfra de oplysninger de har fra her og i deres egen database og nemt finde fremtil hvor hun arbejder. Jeg har det ok med de bliver taget, når de arbejder illegalt i landet, mange gange med bordelmutter som pimp. Men hvis man vil beskytte disse piger bør man aldrig skrive om at de rejser ud og kommer igen om 3 måneder. Eller undlade at skrive hun rejser hjem igen om ca. 3 mdr. Det er rent guf fra policen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. September, 2018 Den lille hårde skrev, for 24 minutter siden: Det bliver nok ikke de sidste der får de skæbne. Det bliver så ikke sjovt for dem i fremtiden, da udvisningen betyder at de ikke kan få visa til Schengen længere. Men skat og politi har det også nemt med at finde de rigtige steder. En tur på euroguide og de kan læse at XXYY er tilbage på den og den klinik, og hun er her de næste 3 måneder. Der er er en del gengangere af dem i Randers og Vejle, og politiet kan blot læse her hvornår de er tjekket ind, og klar til at blive bustet. Glem ikke at der er ansøgt om Visa og man kan søge i de databaser og se hvem der er f.eks. i Randers på det givne tidspunkt. de kan så blot søge herinde og finde ud af hvornår hun var her sidst. Så kan de danne sig et billede af hvem det er udfra de oplysninger de har fra her og i deres egen database og nemt finde fremtil hvor hun arbejder. Jeg har det ok med de bliver taget, når de arbejder illegalt i landet, mange gange med bordelmutter som pimp. Men hvis man vil beskytte disse piger bør man aldrig skrive om at de rejser ud og kommer igen om 3 måneder. Eller undlade at skrive hun rejser hjem igen om ca. 3 mdr. Det er rent guf fra policen. Til dels har du ret. Men der står altså deres thai navn i visaet, og mig bekendt søger man visa til DK, ikke til en by. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille hårde 118 Skrevet 30. September, 2018 Aarhuselsker skrev, for 56 minutter siden: Til dels har du ret. Men der står altså deres thai navn i visaet, og mig bekendt søger man visa til DK, ikke til en by. Præcis men en har inviteret dem, og han bor i en by og der skal fortælles om man bor hos vedkommende hvis ikke skal der stilles med en del penge til 90 dage. Så XXYY får en invitation enten fra bordelmutter hendes familie eller en dansk stråmand. med denne invitation kan de se hvem der har inviteret og så bor hun jo somregel i eller omkring den by hvor opholdstilladelsen er søgt. man kan så sammenkæde invitationerne med visa og eroguide på den måde kan man nogenlunde se hvem f.eks. Cream i Randers kan være, Der bliver følgende konsekvenser når en tages. 1. Pigen sendes hjem med indrejseforbud i lang tid til hele Shengen. 2. Manden der har inviteret får svært ved at invitere andre fra udlandet, i en årrække. 3. Bordelmutter får en bøde, og har hun inviteret vedkommende kan hun glemme alt om det i fremtiden. 4. Kunden slipper med en pinlig oplevelse, men det er også rimeligt da man ikke kan tjekke opholdstilladelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Merkur 20 Skrevet 6. Oktober, 2018 Den lille hårde skrev, den 30/9/2018 at 14:58: Præcis men en har inviteret dem, og han bor i en by og der skal fortælles om man bor hos vedkommende hvis ikke skal der stilles med en del penge til 90 dage. Så XXYY får en invitation enten fra bordelmutter hendes familie eller en dansk stråmand. med denne invitation kan de se hvem der har inviteret og så bor hun jo somregel i eller omkring den by hvor opholdstilladelsen er søgt. man kan så sammenkæde invitationerne med visa og eroguide på den måde kan man nogenlunde se hvem f.eks. Cream i Randers kan være, Der bliver følgende konsekvenser når en tages. 1. Pigen sendes hjem med indrejseforbud i lang tid til hele Shengen. 2. Manden der har inviteret får svært ved at invitere andre fra udlandet, i en årrække. 3. Bordelmutter får en bøde, og har hun inviteret vedkommende kan hun glemme alt om det i fremtiden. 4. Kunden slipper med en pinlig oplevelse, men det er også rimeligt da man ikke kan tjekke opholdstilladelser. Hahaha.... Er det ikke også sådan det bør være ? uanset om det er "mutter" der invitere ulovligt eller en stråmand så er det ulovligt og kun for at tjene penge de gør det. sq da ikke for thaipigens i dette tilfælde brune/sorte øjne Pengene er tjent på ulovligvis og dermed risiko for straf. sgu da rart man bor i et land hvor der er en smule "lov og orden" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg