Hop til indhold
cumonface

Petite ungt lækkert guf fra Bulgarien ( Laura )

Recommended Posts

 Laura må betegnes som en mindre pige men hendes krop er alligevel til et 10 tal og hendes kønne ansigt tæt på. Er man til gfe, tungekys og meget intimitet så led bare videre men ellers er hun bare super lækker med de bedste bryster jeg har set og de blev både suttet og krammet på tll den store guld medalje. Hvis jeg i mine unge dage så en pige som Laura ville jeg tænke wow en sild, hende gad jeg godt ........:P . Hvilket jeg så fik gjort med en super cof/cif afslutning.

Køn sexet pige 9,5, med en lækker krop 10. gfe 0,5 . sf. 8,5. cof/cif perfekt 10. Stedet 0,5. Gentagelses fare 99 %

Du kan læse mere om Laura her

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, Lige nu:
30min fuck without suck without lick bals tunge kiss 69     800 kr.
 
Og alt  var uden gummi?
 
 Kun superfransk var for mig uden
 
 
 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man ikke takke andre, som også bidrager med information, som er vigtig for nogle af os? Hvis tråd starter havde skrevet det, der nu er slettet, men som fremgår af annoncen, havde jeg også takket ham for dette (lige som jeg i øvrigt har takket for anmeldelsen). Og pigen kunne måske få flere kunder, ved at ændre på noget. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
sean4321 skrev, for 10 timer siden:

Hvordan tager hun imod CIF? Du må gerne i hele ansigtet, eller vender hun kinden til

 Hele ansigtet derfor jeg skrev cof/cif perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

F*ck, hon er pæn! Ser ud som en ung udgave av den svenske skuespillerske Lena Olin (Havana, The unbearable lightness of beeing, Romeo is bleeding). Måske vært risikon med et knald udenB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv, så fik man ikke nået det..

Hold venligst tråden opdateret når hun sætter sine ben i Danmark igen..

 

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Annoncen er da stadig aktiv?

Hennes kollega Emily som har overtagit annoncen, så den er aktiv men en anden pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, 1 time siden:

Hennes kollega Emily som har overtagit annoncen, så den er aktiv men en anden pige.

Ok, den havde jeg ikke lige fanget!! Mange tak. Jeg kunne heller ikke forstå at hendes bryster blev så positivt omtalt... Normalt så vil der på minimum ét af 76 billeder være et med brysterne i fri dressur, hvis de er så gode.... :-)))

Redigeret af Gammel rotte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
liderlig-dreng skrev, for 16 timer siden:

Jeg er ikke helt med. Tilbyder hun sex uden kondom? Er der ikke en stor risiko for det? 

Risiko for hvad? Der står ret tydeligt i annoncen at der tilbydes sex uden gummi. Hvis det derimod er risikoen ved sex uden gummi, så læs venligst nogle af de +1000 indlæg om emnet i general debat i steddet for at afspore endnu en debat med det spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
nørden skrev, for 1 time siden:

Risiko for hvad? Der står ret tydeligt i annoncen at der tilbydes sex uden gummi. Hvis det derimod er risikoen ved sex uden gummi, så læs venligst nogle af de +1000 indlæg om emnet i general debat i steddet for at afspore endnu en debat med det spørgsmål?

Ja. Nok ikke risiko for at få diarre - men for at blive smittet af sygdomme som HIV. Det er jo meget kontroversielt, at en GP sælger sex uden kondom. Derfor ville jeg bare høre, om jeg havde misforstået noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden:

Ja. Nok ikke risiko for at få diarre - men for at blive smittet af sygdomme som HIV. Det er jo meget kontroversielt, at en GP sælger sex uden kondom. Derfor ville jeg bare høre, om jeg havde misforstået noget. 

@liderlig-dreng du skal fremadrettet tage debatten om sex uden gummi, nede i Generel Debat forumet. Du skal ikke afspore flere anmeldelser/efterlysninger med spørgsmålet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik så også aflagt Laura et besøg

valgte en time med CIF og video

kam tilslutte mig Cumonface score hende og stedet

kommer jeg igen?, ja det gør jeg sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 11 minutter siden:

Nu fik så også aflagt Laura et besøg

valgte en time med CIF og video

kam tilslutte mig Cumonface score hende og stedet

kommer jeg igen?, ja det gør jeg sikkert

Hvilken Laura (link, tak) besøgte du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...