Hop til indhold
ÅbyhøjMand

Dansk i Aarhus?

Recommended Posts

Kære alle.

Aarhus er fuld af østeuropæiske piger. Nogle (få) er superskønne, andre er tid og penge ud af vinduet.

Men hvordan er situationen med gode danske piger i Aarhus? Er der andre end mig, som har svært ved at finde dem? Jeg holder meget af at købe dansk, men det er ikke så let i Aarhus, synes jeg.

Hvem kender I? Hvem nyder I? Hvem anbefaler I? Alder max 55; højde og drøjde ikke så væsentligt.

(Geografisk præcisering: for mig er Aarhus = stor-Aarhus. Ikke Hadsten, ikke Randers, ikke Silkeborg, ikke Horsens. :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
ÅbyhøjMand skrev, for 8 timer siden:

Kære alle.

Aarhus er fuld af østeuropæiske piger. Nogle (få) er superskønne, andre er tid og penge ud af vinduet.

Men hvordan er situationen med gode danske piger i Aarhus? Er der andre end mig, som har svært ved at finde dem? Jeg holder meget af at købe dansk, men det er ikke så let i Aarhus, synes jeg.

Hvem kender I? Hvem nyder I? Hvem anbefaler I? Alder max 55; højde og drøjde ikke så væsentligt.

(Geografisk præcisering: for mig er Aarhus = stor-Aarhus. Ikke Hadsten, ikke Randers, ikke Silkeborg, ikke Horsens. :-))

Er enig i din oplevelse og det ufattelig at en storby ikke har steder til danske gp’er. Tror vi mange der håber der hurtigst kan blive mulighed for det. Ellers Randers jo det der tættest på og kun 25 min kørsel fra Smilets By :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja desværre er Danske piger en mangelvare i Aarhus. Jeg er godt nok ikke handelsuddannet, men vil mene at et lille diskret sted med danske piger i alderen 25-40 år der tilbyder sikker GFE -sex kunne have en stabil indkomst. Så min opfordring til de danske piger er hermed givet: Kom til Aarhus!

Milf GFE kan jeg godt anbefale - sød pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, den ‎29‎-‎09‎-‎2018 at 11:36:

Det er ikke fordi, at vi ikke gerne vil komme til Århus, men jeg oplever at det er umådelig svært at finde et egnet og diskret sted, medmindre man vil være røvhulsagtig og bruge Airbnb. :)

No problemo…herovre skal du bare gå under jorden:

https://www.ostbv.dk/ydelser/lej-en-bunker/ 

Troede du var fra Jylland...:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...