Hop til indhold
Guest Suttehus

Danske kvinder?

Recommended Posts

En ting jeg ikke forstår her Dandey: Du er glad for at de danske piger er dyrere, ellers havde du ikke opdaget de udenlandske. Du synes de udenlandske er bedre end de danske. Hvorfor i al verden synes du så at vi skal boykotte de danske for at de skal sænke priserne? Du mener jo de udenlandske er bedre, og når de så er billigere og du ikke vil besøge de danske alligevel så er vel alt fryd og glæde i din verden?

Eller er det noget jeg ikke forstår her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Er det dig selv du omtaler her? 

Endnu engang har debatten aka børnehaven nået et nyt lavpunkt, hvis man ikke har noget klogt at sige omkring emnet og føler behov for at gå efter personen, så skal man holde sin mund!! Og det gælder ikke kun ovenstående kommentar, det er henvendt til nogle stykker i denne tråd.

God, og fredsommelig weekend herfra

Nå erdu Mr Dandey ?

Dit ordvalg kunne tyde på det, men det kan Admin vel  undersøge?

Blandt internet trolls er det meget almindeligt at logge på med flere navne og støtte sin egen 'sag'.

Men uanset hvem du er : Dandey lyder som et gevaldigt brokke hoved og en nærig røv af den anden verden.

Så stik bare piben ind makker, du har intet at byde ind med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dandeyy
nicegent2 skrev, for 1 time siden:

Nå erdu Mr Dandey ?

Blandt internet trolls er det meget almindeligt at logge på med flere navne og støtte sin egen 'sag'.

Men uanset hvem du er : Dandey lyder som et gevaldigt brokke hoved og en nærig røv af den anden verden.

Dette er jo igen et skole eksempel på manglende argumenter og i den kæmpe afmagt udreagere på denne højst ubegavet facon.

Så nåede vi endnu et lavpunkt :D

Redigeret af Dandeyy

Del dette indlæg

Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 2 timer siden:

Nå erdu Mr Dandey ?

Står der Mr Dandey i mit profilnavn? Godt så!

Den eneste sag jeg som sådan støtter i denne tråd er at den kunne rejse sig lidt fra det lave niveau, og kunne dreje sig om emnet. Jeg har skrevet hvad jeg mener om denne sag i en anden tråd, og finder selve emnet interessant,  bare det kunne blive debatteret ordentligt.

Så stik bare piben ind makker, du har intet at byde ind med” - tak for at bekræfte hvad jeg har skrevet tidligere, og ellers må man sige det er en meget moden og velbegavet kommentar :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Øv. Nu havde jeg endeligt taget mig sammen til at give ham svar på tiltale og så er han her ikke mere? Og hvad blev der af den anden tråd @Dandey med et ekstra y oprettede? Blev han smidt ud, måske pga dårlig opførsel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jolly Roger skrev, for 1 minut siden:

Og hvad blev der af den anden tråd @Dandey med et ekstra y oprettede? Blev han smidt ud, måske pga dårlig opførsel?

Mit gæt: 

Der sidder et par meget forbitrede personer i udkanten af EG. De prøver alt muligt for at blive hørt, da de andre fora de har adgang til, mildest talt er døende.

Dette stunt med at oprette sig med et alike alias er dog ganske nyt. Det skal ham her dobblet Y have en lille anerkendelse for :wub: :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Gud fader bevares. Nå men han kan da få sat fut i fejemøget her i vores lille andedam:D. Det jeg ikke helt forstår, hvorfor er de så forbitrede at de lægger sig ud med alle og enhver, gp’erne og alle deres “bodyguards” som han udtrykker det? Hvis det er ham så inderligt imod, hvorfor gider han så overhovedet at være her? Det giver jo ingen mening:huh: vel? Men underholdende, lidt ligesom en pauseklovn, det er det:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jolly Roger skrev, for 4 minutter siden:

Gud fader bevares. Nå men han kan da få sat fut i fejemøget her i vores lille andedam:D. Det jeg ikke helt forstår, hvorfor er de så forbitrede at de lægger sig ud med alle og enhver, gp’erne og alle deres “bodyguards” som han udtrykker det? Hvis det er ham så inderligt imod, hvorfor gider han så overhovedet at være her? Det giver jo ingen mening:huh: vel? Men underholdende, lidt ligesom en pauseklovn, det er det:D

Fordi det er zinzygt vigtigt for nogen at blive set og hørt :lol:. Det er jo træls at sidde med alle de rigtige meninger og patentløsningen på alt, og så kun kunne offentlig gøre dem på fora som har under 10 gæster om ugen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Fordi det er zinzygt vigtigt for nogen at blive set og hørt :lol:. Det er jo træls at sidde med alle de rigtige meninger og patentløsningen på alt, og så kun kunne offentlig gøre dem på fora som har under 10 gæster om ugen. 

Nå ja logik for perlehøns:D:):wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Guest Dandeyy skrev, for 4 timer siden:

Dette er jo igen et skole eksempel på manglende argumenter og i den kæmpe afmagt udreagere på denne højst ubegavet facon.

Så nåede vi endnu et lavpunkt :D

Ups. Så blev trollen til "Guest". Mon ikke EG teamet har hjulpet ham på vej?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu var det lige så hyggeligt med lidt underholdning her på en helt gennemsnitlig fredag. :ph34r: 

Og så er Dandeyyyyyyyy smidt ud af fredagsbaren :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...