Lady Cherie 5801 Skrevet 28. September, 2018 Kære hr. Dandey Det er jo lige før jeg sætter mine priser ned for dig, så du kan få nogle "sympati-smæk"....sådan nogle rigtig varmende nogle i den lille mås Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 28. September, 2018 En ting jeg ikke forstår her Dandey: Du er glad for at de danske piger er dyrere, ellers havde du ikke opdaget de udenlandske. Du synes de udenlandske er bedre end de danske. Hvorfor i al verden synes du så at vi skal boykotte de danske for at de skal sænke priserne? Du mener jo de udenlandske er bedre, og når de så er billigere og du ikke vil besøge de danske alligevel så er vel alt fryd og glæde i din verden? Eller er det noget jeg ikke forstår her? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 28. September, 2018 MrLovaLova skrev, for 2 timer siden: Er det dig selv du omtaler her? Endnu engang har debatten aka børnehaven nået et nyt lavpunkt, hvis man ikke har noget klogt at sige omkring emnet og føler behov for at gå efter personen, så skal man holde sin mund!! Og det gælder ikke kun ovenstående kommentar, det er henvendt til nogle stykker i denne tråd. God, og fredsommelig weekend herfra Nå erdu Mr Dandey ? Dit ordvalg kunne tyde på det, men det kan Admin vel undersøge? Blandt internet trolls er det meget almindeligt at logge på med flere navne og støtte sin egen 'sag'. Men uanset hvem du er : Dandey lyder som et gevaldigt brokke hoved og en nærig røv af den anden verden. Så stik bare piben ind makker, du har intet at byde ind med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dandeyy Skrevet 28. September, 2018 (edited) nicegent2 skrev, for 1 time siden: Nå erdu Mr Dandey ? Dit ordvalg kunne tyde på det, men det kan Admin vel undersøge? Blandt internet trolls er det meget almindeligt at logge på med flere navne og støtte sin egen 'sag'. Men uanset hvem du er : Dandey lyder som et gevaldigt brokke hoved og en nærig røv af den anden verden. Så stik bare piben ind makker, du har intet at byde ind med. Dette er jo igen et skole eksempel på manglende argumenter og i den kæmpe afmagt udreagere på denne højst ubegavet facon. Så nåede vi endnu et lavpunkt Redigeret 28. September, 2018 af Dandeyy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 28. September, 2018 Flot ny profil lige der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 28. September, 2018 nicegent2 skrev, for 2 timer siden: Nå erdu Mr Dandey ? Dit ordvalg kunne tyde på det, men det kan Admin vel undersøge? Blandt internet trolls er det meget almindeligt at logge på med flere navne og støtte sin egen 'sag'. Men uanset hvem du er : Dandey lyder som et gevaldigt brokke hoved og en nærig røv af den anden verden. Så stik bare piben ind makker, du har intet at byde ind med. Står der Mr Dandey i mit profilnavn? Godt så! Den eneste sag jeg som sådan støtter i denne tråd er at den kunne rejse sig lidt fra det lave niveau, og kunne dreje sig om emnet. Jeg har skrevet hvad jeg mener om denne sag i en anden tråd, og finder selve emnet interessant, bare det kunne blive debatteret ordentligt. ”Så stik bare piben ind makker, du har intet at byde ind med” - tak for at bekræfte hvad jeg har skrevet tidligere, og ellers må man sige det er en meget moden og velbegavet kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 28. September, 2018 Øv. Nu havde jeg endeligt taget mig sammen til at give ham svar på tiltale og så er han her ikke mere? Og hvad blev der af den anden tråd @Dandey med et ekstra y oprettede? Blev han smidt ud, måske pga dårlig opførsel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. September, 2018 Jolly Roger skrev, for 1 minut siden: Og hvad blev der af den anden tråd @Dandey med et ekstra y oprettede? Blev han smidt ud, måske pga dårlig opførsel? Mit gæt: Der sidder et par meget forbitrede personer i udkanten af EG. De prøver alt muligt for at blive hørt, da de andre fora de har adgang til, mildest talt er døende. Dette stunt med at oprette sig med et alike alias er dog ganske nyt. Det skal ham her dobblet Y have en lille anerkendelse for . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 28. September, 2018 Gud fader bevares. Nå men han kan da få sat fut i fejemøget her i vores lille andedam. Det jeg ikke helt forstår, hvorfor er de så forbitrede at de lægger sig ud med alle og enhver, gp’erne og alle deres “bodyguards” som han udtrykker det? Hvis det er ham så inderligt imod, hvorfor gider han så overhovedet at være her? Det giver jo ingen mening vel? Men underholdende, lidt ligesom en pauseklovn, det er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. September, 2018 Jolly Roger skrev, for 4 minutter siden: Gud fader bevares. Nå men han kan da få sat fut i fejemøget her i vores lille andedam. Det jeg ikke helt forstår, hvorfor er de så forbitrede at de lægger sig ud med alle og enhver, gp’erne og alle deres “bodyguards” som han udtrykker det? Hvis det er ham så inderligt imod, hvorfor gider han så overhovedet at være her? Det giver jo ingen mening vel? Men underholdende, lidt ligesom en pauseklovn, det er det Fordi det er zinzygt vigtigt for nogen at blive set og hørt . Det er jo træls at sidde med alle de rigtige meninger og patentløsningen på alt, og så kun kunne offentlig gøre dem på fora som har under 10 gæster om ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 28. September, 2018 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Fordi det er zinzygt vigtigt for nogen at blive set og hørt . Det er jo træls at sidde med alle de rigtige meninger og patentløsningen på alt, og så kun kunne offentlig gøre dem på fora som har under 10 gæster om ugen. Nå ja logik for perlehøns Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 28. September, 2018 Guest Dandeyy skrev, for 4 timer siden: Dette er jo igen et skole eksempel på manglende argumenter og i den kæmpe afmagt udreagere på denne højst ubegavet facon. Så nåede vi endnu et lavpunkt Ups. Så blev trollen til "Guest". Mon ikke EG teamet har hjulpet ham på vej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. September, 2018 Nu var det lige så hyggeligt med lidt underholdning her på en helt gennemsnitlig fredag. Og så er Dandeyyyyyyyy smidt ud af fredagsbaren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg