Guest Trinetease Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, for 2 timer siden: Jeg ventede bare på hvor langtid der gik før du kom på banen Trine. Fordi det beviser den påstand jeg har med hensyn til de danske pigers fantasi priser. Du svare faktisk ikke på mit spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 27. September, 2018 Husker jeg ikke helt forkert, så kostede en halv time på en massageklinik ca. 700 kr. i begyndelsen af 1990'erne. I Kbh. Nu koste den 1100-1200,, det svarer til en pristigning på ca 3% per år. Det er vel ikke galt?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. September, 2018 hagbarth skrev, for 1 minut siden: Husker jeg ikke helt forkert, så kostede en halv time på en massageklinik ca. 700 kr. i begyndelsen af 1990'erne. I Kbh. Nu koste den 1100-1200,, det svarer til en pristigning på ca 3% per år. Det er vel ikke galt?? Nej, det er nådigt sluppet. Og i den branche er der jo hverken gyldne håndtryk, ekstrabonus for at fejle/svindle, eller fede aktieoptioner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 27. September, 2018 Når man tænker på hvad folk i øvrigt koster i timen f.eks. håndværkere, så synes jeg egentligt at danske GP'er er ret billige. Hvis hun er dygtig får man da utroligt meget for pengene. Hvis ikke der var så stort et udbud kunne de sikkert godt tidoble priserne og stadig have masser af kunder. At der så er udlændinge der gør det endnu billigere ændrer ikke på ovenstående. Det er selvfølgelig surt hvis man har lyst men ikke har råd. Fuld forståelse for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Trinetease skrev, for 3 timer siden: Hvis du besøger de billigere udenlandske piger - hvorfor glæder det dig så at der er så få Danske piger ? Jo det har jeg svaret på men gør det gerne igen. Fordi det beviser min påstand omkring de danske pigers priser er for høje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, for 13 minutter siden: Jo det har jeg svaret på men gør det gerne igen. Fordi det beviser min påstand omkring de danske pigers priser er for høje. Så du fryder dig over at der er færre og færre danske Gp’ere? Det er simpelthen så sært at du ikke kan se, at de er billigere fordi at man når temmeligt meget længere i deres hjemlande for feks 1000dkr.... De tager stort set det hele med ud af landet og bruger dem jo ikke her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Trinetease skrev, for 12 minutter siden: Så du fryder dig over at der er færre og færre danske Gp’ere? Det er simpelthen så sært at du ikke kan se, at de er billigere fordi at man når temmeligt meget længere i deres hjemlande for feks 1000dkr.... De tager stort set det hele med ud af landet og bruger dem jo ikke her. Nej jeg fryder mig ikke over det. Selv med udenlandske priser kan de oparbejde en højere løn end de fleste danskere så dit argument med hensyn til det ikke kan løbe rundt for jer holder simpelthen ikke. Redigeret 27. September, 2018 af Dandey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. September, 2018 Jamen så når vi danske piger ikke vil sætte prisen ned....så ser jeg det ikke anderledes, end at vi opretter en ny tråd, der på samtlige sprog, ...rumænsk...polsk russisk osv fortælle pigerne at de skal sætte prisen op! Snik snak snude og Dandey er ude! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, for 17 minutter siden: Nej jeg fryder mig ikke over det. Selv med udenlandske priser kan de oparbejde en højere løn end de fleste danskere så dit argument med hensyn til det ikke kan løbe rundt for jer holder simpelthen ikke. Det er jo ikke muligt at vi sidder stuvet sammen i lejligheder og arbejder i døgndrift for at tjene det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen Skrevet 27. September, 2018 Der er jo også nogen som betaler skat /moms og andre der ikke gør. Det afspejler sig nok også i prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Dandey skrev, for 33 minutter siden: Nej jeg fryder mig ikke over det. Selv med udenlandske priser kan de oparbejde en højere løn end de fleste danskere så dit argument med hensyn til det ikke kan løbe rundt for jer holder simpelthen ikke. Nu plejer piger herhjemme, udenlandske eller ej, at afregne i dansk valuta. Og den er en del stærkere end i diverse Østlande, så derfor kan østpiger tillade sig at sætte priserne ned i dansk valuta, men alligevel tjene pænt omregnet i hjemlandets. Men det er tilsyneladende nogle økonomiske mekanismer, du ikke forstår. Til gengæld forstår jeg så ikke, hvorfor du fører en indædt polemik om dette herinde, når du alligevel ikke besøger danske piger. Redigeret 27. September, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Trinetease skrev, 1 time siden: Det er jo ikke muligt at vi sidder stuvet sammen i lejligheder og arbejder i døgndrift for at tjene det samme. Hvem siger i skal side stuvet sammen. Hvis i tager feks. 400kr for 15min som udenlandske piger kan i stadig opretholde en timeløn på 1600kr i timen. Det er ganske få i Danmark som har så høj en timeløn. Det vil sige selv med de priser vil i høre til i den absolutte top løn mæssigt og du påstår det ikke kan hænge sammen og trækker offer kortet. Det kan du seriøst ikke mene Trine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, for 1 minut siden: Hvem siger i skal side stuvet sammen. Hvis i tager feks. 400kr for 15min som udenlandske piger kan i stadig opretholde en timeløn på 1600kr i timen. Det er ganske få i Danmark som har så høj en timeløn. Det vil sige selv med de priser vil i høre til i den absolutte top løn mæssigt og du påstår det ikke kan hænge sammen og trækker offer kortet. Det kan du seriøst ikke mene Trine? Hvis en pige skal have 4 gæster á 15 minutter på en time, så skal den næste gæst stå klar med stiv pik, parat til at stikke den ind, når den foregående, på sekundet, trækker sin ud, hvis dit regnestykke skal holde. Hvor mange pikke tror du egentlig en pige kan kapere pr dag? og pr uge? Og hvad med den tid hun bruger på transport, markedsføring, personlig pleje, rengøring, indkøb osv osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Borende X skrev, 1 time siden: Nu plejer piger herhjemme, udenlandske eller ej, at afregne i dansk valuta. Og den er en del stærkere end i diverse Østlande, så derfor kan østpiger tillade sig at sætte priserne ned i dansk valuta, men alligevel tjene pænt omregnet i hjemlandets. Men det er tilsyneladende nogle økonomiske mekanismer, du ikke forstår. Til gengæld forstår jeg så ikke, hvorfor du fører en indædt polemik om dette herinde, når du alligevel ikke besøger danske piger. Hvis danske piger tager samme priser som øst piger kan de opretholde en timeløn på 1600kr. Det vil sige at de stadig vil høre til i den absolutte top lønmæssigt blandt danskere. Hvis ikke du kan regne det ud er der tilsyneladende økonomiske mekanismer du ikke forstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, for 4 minutter siden: Hvem siger i skal side stuvet sammen. Hvis i tager feks. 400kr for 15min som udenlandske piger kan i stadig opretholde en timeløn på 1600kr i timen. Det forudsætter, at man seriøst ønsker at arbejde udfra samlebåndsmetoden og i øvrigt ikke sætter tid af til at bade og gøre sig i stand. Men hvis du finder det optimalt, såehm.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Hvis en pige skal have 4 gæster á 15 minutter på en time, så skal den næste gæst stå klar med stiv pik, parat til at stikke den ind, når den foregående, på sekundet, trækker sin ud, hvis dit regnestykke skal holde. Hvor mange pikke tror du egentlig en pige kan kapere pr dag? og pr uge? Og hvad med den tid hun bruger på transport, markedsføring, personlig pleje, rengøring, indkøb osv osv. Selv med gennemsnitlig 10 kunder pr dag kan hun tjene 20000kr i ugen blot med 5 dages arbejde. Hvor mange tjener det tror du? Men kan godt se med så lav en løn det er svært at få til at løbe rundt hvis man også skal have mad og personlig pleje. Redigeret 27. September, 2018 af Dandey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 27. September, 2018 Niels Ebbesen skrev, 1 time siden: Der er jo også nogen som betaler skat /moms og andre der ikke gør. Det afspejler sig nok også i prisen Ja da, heeeelt sikkert !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, Lige nu: Selv med gennemsnitlig 10 kunder pr dag Nå det er hende med titan foring i kussen du snakker om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, for 1 minut siden: Selv med gennemsnitlig 10 kunder pr dag kan hun tjene 20000kr i ugen. Men hvad er prisen for pigen? Jeg mener, med de arbejdsforhold, som du stiller op? Du virker fuldstændig blank og uvidende, når det kommer til forståelsen for, at pigerne i branchen også skal huske at passe på sig selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Nikita Darling skrev, for 13 minutter siden: Men hvad er prisen for pigen? Jeg mener, med de arbejdsforhold, som du stiller op? Du virker fuldstændig blank og uvidende, når det kommer til forståelsen for, at pigerne i branchen også skal huske at passe på sig selv. Selv med 10 kunder 5 dage i ugen til 400kr kan vedkommende tjene 20000kr. Blot med 5 kunder 5 dage i ugen til 400kr kan vedkommende tjene 10000kr. Og det er som minimum! Det er der altså stadig ikke mange danskere der gør. Det er stadig en rigtig høj løn så jeg kan virkelig ikke forstå i mener det ikke kan løbe rundt når folk som tjener markant mindre kan have både hus hund og Volvo. I er altså nogen hyklere! Redigeret 27. September, 2018 af Dandey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 27. September, 2018 Det er stadig bare ikke alle piger, der har lyst eller tid til at arbejde 5 dage om ugen, og hvad du ellers forestiller dig. Jeg har ikke udtalt mig om, hvad der kan løbe rundt, og hvad der ikke kan, men det virker faktisk mest som om, at du er mega misundelig på den her mulighed, som kvinder har - men som du selvklart ikke har. Nanaaanananaaa..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 27. September, 2018 10000 minus moms og skat så der sgu ikke meget tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 27. September, 2018 Der er jo nogen der skal tjene mere end gennemsnittet. Christian Ericsen kunne da også godt klare sig for lidt færre millioner. Det er det der hedder udbud og efterspørgsel der afgør hvad de kan tillade sig at tage for ydelserne og længere er den sådan set ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Dandey skrev, for 27 minutter siden: Hvis danske piger tager samme priser som øst piger kan de opretholde en timeløn på 1600kr. Det vil sige at de stadig vil høre til i den absolutte top lønmæssigt blandt danskere. Hvis ikke du kan regne det ud er der tilsyneladende økonomiske mekanismer du ikke forstår. Nej, det er noget vrøvl. Hvis det regnestykke skulle kunne gå op, skulle kunderne jo arbejde som symaskiner. Jeg henviser i øvrigt til Århuselskerens indlæg, som jeg er enig i. Hvorfor er det et aksiom hos visse folk, at piger skal arbejde billigt? Er det, fordi man i grunden betragter dem som billige? PS: Du svarede ikke på mit spørgsmål om, hvorfor du i det hele taget fører denne polemik, når du alligevel ikke besøger danske piger. Redigeret 27. September, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden: Det er stadig bare ikke alle piger, der har lyst eller tid til at arbejde 5 dage om ugen, og hvad du ellers forestiller dig. Jeg har ikke udtalt mig om, hvad der kan løbe rundt, og hvad der ikke kan, men det virker faktisk mest som om, at du er mega misundelig på den her mulighed, som kvinder har - men som du selvklart ikke har. Nanaaanananaaa..... Jeg er glad for jeg kan tjene mine penge uden at sprede ben. Dejligt at der er glædespiger som dig som gladeligt spreder ben for penge og hjælper en masse trængende mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg