Hop til indhold
Frække Tanja

Julekalender?

Recommended Posts

I henhold til den kalender der er snak om. Tænker jeg at lave min eg en hele måneden. 

Med foreksempel:

frække billeder, nogle dage (private til vinder) 

Videoer af eget valg nogle dage (privat til vindere) 

1/2 time på de dage det er muligt. (til vinder) - dette er muligt tirsdag d. 11. + 25. Dec i valby. Og i Støvring d. 13. /14. Samt haderup d. 15. /16.

Jeg ville så lave en tråd og alle der kommentere min tråd, med de gerne vil deltage, laver jeg navn på en seddel med og trækker lod på denne måde? 

Kunne man evt gøre sådan. Og ville der være stemning for dette? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:

I henhold til den kalender der er snak om. Tænker jeg at lave min eg en hele måneden. 

Med foreksempel:

1/2 time på de dage det er muligt. (til vinder) - dette er muligt tirsdag d. 11. + 25. Dec i valby. Og i Støvring d. 13. /14. Samt haderup d. 15. /16.

Jeg ville så lave en tråd og alle der kommentere min tråd, med de gerne vil deltage, laver jeg navn på en seddel med og trækker lod på denne måde? 

Jaa gør det frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt initiativ, glæder mig til det snart er jul :) ho.. ho.. ho....:rolleyes:

Den er jeg med på :wub:

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været i Rema og der havde de fundet Ris a l'amanden frem. Nu begynder I  gudhjælpemig også at tale om julekalendrer. Det er kun September. Man burde vente til den 30. November med den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 40 minutter siden:

Med foreksempel:

den er jeg med på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 15 minutter siden:

Har lige været i Rema og der havde de fundet Ris a l'amanden frem. Nu begynder I  gudhjælpemig også at tale om julekalendrer. Det er kun September. Man burde vente til den 30. November med den slags.

Jeg har jo en del forarbejde på en sådan kalender. Så kan af gode grunde ikke starte den 30.nov?

Men du er jo i den heldige situation at jeg gær det klart med overskriften hvad mit opslag handler om? Så forstår så ikke helt du klikker ind her, hvis det irriterer dig sådan? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Jeg har jo en del forarbejde på en sådan kalender. Så kan af gode grunde ikke starte den 30.nov?

Men du er jo i den heldige situation at jeg gær det klart med overskriften hvad mit opslag handler om? Så forstår så ikke helt du klikker ind her, hvis det irriterer dig sådan? 

Gæren røg over hovedet. det samme gjorde humoren.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis i ønsker at deltage i min kalender skal i skrive mig en pb, hvor i giver besked om i ønsker at vinde i Jylland eller kbh mht besøget hos mig. 

Det vil ske sådan at jeg laver en pose med dem fra hver landsdel og skriver deltageres navne ned i poserne på en seddel. 

Jeg skriver privat til vinderne hver dag i december :wub:

Da min ene mulighed for besøg er d. 25. Vil dette være præmien fra den 24 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Visti-Vistisen skrev, for 4 timer siden:

Sure gamle mand, vær dog glad for Tanjas initiativ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Med foreksempel:

Ja tak og tusind tak forn dit initiativ.

knuz

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk at sende mig en privat besked med om i ønsker at mødes mig hvis heldet er med jer, enten i kbh, Støvring eller haderup, så i kan komme i puljen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 time siden:

Husk at sende mig en privat besked med om i ønsker at mødes mig hvis heldet er med jer, enten i kbh, Støvring eller haderup, så i kan komme i puljen :D

hvis man nu skulle være så heldig at vinde en tur med dig, er der så mulighed for tilkøb af ekstra tid

Del dette indlæg

Link til indlæg
knallert skrev, 1 time siden:

hvis man nu skulle være så heldig at vinde en tur med dig, er der så mulighed for tilkøb af ekstra tid

Naturligvis. 

Den første halve time er jo så bare på min regning :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 19/10/2018 at 23:39:

Så er det lige det er træls at være fynbo. :(

Åårh ja. Men har ingen muligheder på Fyn desværre... 

Sorry :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...