Frække Tanja 3635 Skrevet 26. September, 2018 I henhold til den kalender der er snak om. Tænker jeg at lave min eg en hele måneden. Med foreksempel: frække billeder, nogle dage (private til vinder) Videoer af eget valg nogle dage (privat til vindere) 1/2 time på de dage det er muligt. (til vinder) - dette er muligt tirsdag d. 11. + 25. Dec i valby. Og i Støvring d. 13. /14. Samt haderup d. 15. /16. Jeg ville så lave en tråd og alle der kommentere min tråd, med de gerne vil deltage, laver jeg navn på en seddel med og trækker lod på denne måde? Kunne man evt gøre sådan. Og ville der være stemning for dette? 16 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diego 14 Skrevet 26. September, 2018 Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden: I henhold til den kalender der er snak om. Tænker jeg at lave min eg en hele måneden. Med foreksempel: frække billeder, nogle dage (private til vinder) Videoer af eget valg nogle dage (privat til vindere) 1/2 time på de dage det er muligt. (til vinder) - dette er muligt tirsdag d. 11. + 25. Dec i valby. Og i Støvring d. 13. /14. Samt haderup d. 15. /16. Jeg ville så lave en tråd og alle der kommentere min tråd, med de gerne vil deltage, laver jeg navn på en seddel med og trækker lod på denne måde? Kunne man evt gøre sådan. Og ville der være stemning for dette? Jaa gør det frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1091 Skrevet 26. September, 2018 (edited) Dejligt initiativ, glæder mig til det snart er jul ho.. ho.. ho.... Den er jeg med på Redigeret 26. September, 2018 af bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 26. September, 2018 Har lige været i Rema og der havde de fundet Ris a l'amanden frem. Nu begynder I gudhjælpemig også at tale om julekalendrer. Det er kun September. Man burde vente til den 30. November med den slags. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 26. September, 2018 Frække Tanja skrev, for 40 minutter siden: I henhold til den kalender der er snak om. Tænker jeg at lave min eg en hele måneden. Med foreksempel: frække billeder, nogle dage (private til vinder) Videoer af eget valg nogle dage (privat til vindere) 1/2 time på de dage det er muligt. (til vinder) - dette er muligt tirsdag d. 11. + 25. Dec i valby. Og i Støvring d. 13. /14. Samt haderup d. 15. /16. Jeg ville så lave en tråd og alle der kommentere min tråd, med de gerne vil deltage, laver jeg navn på en seddel med og trækker lod på denne måde? Kunne man evt gøre sådan. Og ville der være stemning for dette? den er jeg med på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 104 Skrevet 26. September, 2018 Ja gør det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 26. September, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 15 minutter siden: Har lige været i Rema og der havde de fundet Ris a l'amanden frem. Nu begynder I gudhjælpemig også at tale om julekalendrer. Det er kun September. Man burde vente til den 30. November med den slags. Jeg har jo en del forarbejde på en sådan kalender. Så kan af gode grunde ikke starte den 30.nov? Men du er jo i den heldige situation at jeg gær det klart med overskriften hvad mit opslag handler om? Så forstår så ikke helt du klikker ind her, hvis det irriterer dig sådan? 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 277 Skrevet 26. September, 2018 Rigtig god ide... Er altid spændende med opgaver, hvor der er gode/frække præmier, som arrangøren har tænkt grundigt over om de vil passe på det deltagende klientel Count me in Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 26. September, 2018 Frække Tanja skrev, 1 time siden: Jeg har jo en del forarbejde på en sådan kalender. Så kan af gode grunde ikke starte den 30.nov? Men du er jo i den heldige situation at jeg gær det klart med overskriften hvad mit opslag handler om? Så forstår så ikke helt du klikker ind her, hvis det irriterer dig sådan? Gæren røg over hovedet. det samme gjorde humoren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 26. September, 2018 (edited) Hvis i ønsker at deltage i min kalender skal i skrive mig en pb, hvor i giver besked om i ønsker at vinde i Jylland eller kbh mht besøget hos mig. Det vil ske sådan at jeg laver en pose med dem fra hver landsdel og skriver deltageres navne ned i poserne på en seddel. Jeg skriver privat til vinderne hver dag i december Da min ene mulighed for besøg er d. 25. Vil dette være præmien fra den 24 Redigeret 26. September, 2018 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 26. September, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 1 minut siden: Gæren røg over hovedet. det samme gjorde humoren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. September, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 4 timer siden: Har lige været i Rema og der havde de fundet Ris a l'amanden frem. Nu begynder I gudhjælpemig også at tale om julekalendrer. Det er kun September. Man burde vente til den 30. November med den slags. Sure gamle mand, vær dog glad for Tanjas initiativ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. September, 2018 Frække Tanja skrev, for 4 timer siden: I henhold til den kalender der er snak om. Tænker jeg at lave min eg en hele måneden. Med foreksempel: frække billeder, nogle dage (private til vinder) Videoer af eget valg nogle dage (privat til vindere) 1/2 time på de dage det er muligt. (til vinder) - dette er muligt tirsdag d. 11. + 25. Dec i valby. Og i Støvring d. 13. /14. Samt haderup d. 15. /16. Jeg ville så lave en tråd og alle der kommentere min tråd, med de gerne vil deltage, laver jeg navn på en seddel med og trækker lod på denne måde? Kunne man evt gøre sådan. Og ville der være stemning for dette? Ja tak og tusind tak forn dit initiativ. knuz Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 26. September, 2018 Husk at sende mig en privat besked med om i ønsker at mødes mig hvis heldet er med jer, enten i kbh, Støvring eller haderup, så i kan komme i puljen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 26. September, 2018 Frække Tanja skrev, for 1 time siden: Husk at sende mig en privat besked med om i ønsker at mødes mig hvis heldet er med jer, enten i kbh, Støvring eller haderup, så i kan komme i puljen hvis man nu skulle være så heldig at vinde en tur med dig, er der så mulighed for tilkøb af ekstra tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 26. September, 2018 knallert skrev, 1 time siden: hvis man nu skulle være så heldig at vinde en tur med dig, er der så mulighed for tilkøb af ekstra tid Naturligvis. Den første halve time er jo så bare på min regning 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 27. September, 2018 Jeg må bare lige sige at jeg er begejstret for det her initiativ. Thumbs up all the way herfra. Ser frem til at vinde et eller andet. Det kan næsten ikke gå galt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 28. September, 2018 I den grad stemning for !!! - kunne næsten redde julen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 19. Oktober, 2018 Fantastisk idé Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 19. Oktober, 2018 Så er det lige det er træls at være fynbo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 22. Oktober, 2018 NoobGPexplorer skrev, den 19/10/2018 at 23:39: Så er det lige det er træls at være fynbo. Åårh ja. Men har ingen muligheder på Fyn desværre... Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 22. Oktober, 2018 Glæder mig allerede. Lidt ligesom førhen, hvor man ventede på at børnenes julekalender skulle starte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 3. November, 2018 Uhhh.... Nu må det altså gerne snart blive 1. december. Salling har tændt julelysene på facaden, og @Frække Tanja har i den grad tændt juleforventningen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg