Hop til indhold

Recommended Posts

Selvom jeg ikke kendte eroguide da jeg besøgte Ditte i maj, skal I ikke snydes for anmeldelsen ;)

Jeg besøgte Ditte Dejlig i maj i en ½ time. Hun er lige præcis hvad man ønsker sig hvis man som jeg går efter lidt større piger med store bryster og en god røv, der tungekysser og giver fransk uden. Hun er både fræk og lækker, med nogle store og meget faste ægte bryster, meget berøringsvenlig, og aktiv i legen. Derudover sutter hun som en drøm. Hun kan helt klart anbefales som GFE, hvis man ikke skræmmes af buttede piger. Hun er ikke åleslank, men heller ikke på nogen måde fed.

Jeg skal helt klart besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Co-Admin

og en god røv, der tungekysser og giver fransk uden.

Ok, dét har jeg så lige godt aldrig oplevet før... :lol:

Tak for dén, Bear! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom jeg ikke kendte eroguide da jeg besøgte Ditte i maj, skal I ikke snydes for anmeldelsen ;)

Jeg besøgte Ditte Dejlig i maj i en ½ time. Hun er lige præcis hvad man ønsker sig hvis man som jeg går efter lidt større piger med store bryster og en god røv, der tungekysser og giver fransk uden. Hun er både fræk og lækker, med nogle store og meget faste ægte bryster, meget berøringsvenlig, og aktiv i legen. Derudover sutter hun som en drøm. Hun kan helt klart anbefales som GFE, hvis man ikke skræmmes af buttede piger. Hun er ikke åleslank, men heller ikke på nogen måde fed.

Har du et link til Ditte?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...