Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Selvom jeg ikke kendte eroguide da jeg besøgte Ditte i maj, skal I ikke snydes for anmeldelsen ;)

Jeg besøgte Ditte Dejlig i maj i en ½ time. Hun er lige præcis hvad man ønsker sig hvis man som jeg går efter lidt større piger med store bryster og en god røv, der tungekysser og giver fransk uden. Hun er både fræk og lækker, med nogle store og meget faste ægte bryster, meget berøringsvenlig, og aktiv i legen. Derudover sutter hun som en drøm. Hun kan helt klart anbefales som GFE, hvis man ikke skræmmes af buttede piger. Hun er ikke åleslank, men heller ikke på nogen måde fed.

Jeg skal helt klart besøge hende igen.

Skrevet

og en god røv, der tungekysser og giver fransk uden.

Ok, dét har jeg så lige godt aldrig oplevet før... :lol:

Tak for dén, Bear! ;)

Skrevet

Selvom jeg ikke kendte eroguide da jeg besøgte Ditte i maj, skal I ikke snydes for anmeldelsen ;)

Jeg besøgte Ditte Dejlig i maj i en ½ time. Hun er lige præcis hvad man ønsker sig hvis man som jeg går efter lidt større piger med store bryster og en god røv, der tungekysser og giver fransk uden. Hun er både fræk og lækker, med nogle store og meget faste ægte bryster, meget berøringsvenlig, og aktiv i legen. Derudover sutter hun som en drøm. Hun kan helt klart anbefales som GFE, hvis man ikke skræmmes af buttede piger. Hun er ikke åleslank, men heller ikke på nogen måde fed.

Har du et link til Ditte?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.