Kygo89 2 Skrevet 24. September, 2018 Hej Jeg søger en ung petite studine. Helst dansk og i Kbh området. Hvem kan hjælpe? :) alder 20+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 24. September, 2018 Sikkert mange hvis du søger i efterlysningsforum i den landsdel du er interesseret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kygo89 2 Skrevet 24. September, 2018 Hvor finder jeg det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 24. September, 2018 Kygo89 skrev, for 6 minutter siden: Hvor finder jeg det? Øh... kan se at du har lavet en efterlysning efter en Fitnes pige i "Efterlysninger på Sjælland og København" tidligere, så mon ikke du godt ved hvor det findes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kygo89 2 Skrevet 24. September, 2018 Haha! Jeg er en hat! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 24. September, 2018 Du søger en studine, har du nogen præferencer omkring hvad hun så læser ? 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kygo89 2 Skrevet 24. September, 2018 TheVoice skrev, for 59 minutter siden: Du søger en studine, har du nogen præferencer omkring hvad hun så læser ? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 24. September, 2018 Mon ikke hun skal læse arkæologi. Med en forkærlighed for oldtidsfund? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 24. September, 2018 Jeg husker at jeg engang havde lavet en aftale med en glædespige, der påstod at hun var studine. Jeg havde været i dialog med hende flere gange gennem flere uger, og på en eller anden måde var jeg blevet ”forført” til en aftale om flere timer. Måske burde jeg ud fra hendes danskkundskaber havde indset, at hun næppe var studerende, i hvert fald ikke ved en videregående uddannelse, men jeg havde nok ikke tillagt dette afgørende betydning, hvis ellers indstillingen til at yde en rimelig service for pengene havde været til stede. Jeg ved ikke, hvad jeg havde forestillet mig, men personen, der mødte op, var bare så langt fra noget, der gav mig blot illusionen om en studerende, og ikke kun på grund af alderen, hvor der skulle lægges mindst 10 år til, hvilket jo er en del, når vi taler om en studine, men især på grund af den meget tydelige Vestegns-attitude (undskyld udtrykket til de gode mennesker, der bor på Vestegnen). Da jeg så herinde klagede min nød via et indlæg på dette forum, fik jeg læst og påskrevet af hylekoret (piger og pigevenner) at man ikke kunne forvente at en glædespige, der påstod at være studerende, reelt var studerende – og nej, selvfølgelig ikke, men hvis man ligefrem sælger sig selv som studine, må man som minimum selv tror på at man kan leve op til illusionen. Af samme årsag kan jeg desværre ikke hjælpe med anbefalinger af studiner. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 24. September, 2018 Gerrard skrev, for 2 timer siden: Mon ikke hun skal læse arkæologi. Med en forkærlighed for oldtidsfund? Shots fired.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg