Hop til indhold
camfyr5700

Slemme Line - fræk som bare fanden

Recommended Posts

Den kvikke Eroguid'er har nok bemærket at den skønne Slemme Line er blevet aktiv her på EG den sidste tid.

Det giver mig lyst til også lige at give mit besyv med, mest fordi jeg synes hun fortjener lidt medvind nu hvor hun beriger os alle med dejlige billeder også ;-)

Jeg har mødt Line en hel del gange efterhånden gennem de sidste ca. 2 år. Jeg har ikke tal på hvor mange gange det er blevet til, men tænker det er 20+ i hvert fald.

Jeg har mødt line forskellige steder, hvor det lige kunne passe at vi kunne låne/leje et sted at være i en times tid, geografisk i nærheden af Esbjerg primært.

 

Line er en helt almindelig dansk kvinde med familie og almindeligt job. Det er egentlig dette "almindelig husmor" træk der gør at jeg synes hun er så superfræk. Det kan ind imellem gøre det svært at få en aftale på plads da alt jo så skal passe sammen i begges kram, men hold fast det er værd at vente på. Og når det lykkes med en aftale føler man sig som medlem i en helt eksklusiv klub der får lov.

Når hun er klar til narrestreger er hun lækkert klædt i flot undertøj og makeuppen sidder perfekt. Øvrig beklædning er flot og klassisk, ingen kan se hvad hun er ude på indeni.

Line har den i mine øjne perfekte krop. velplejet og veltrænet, flotte bryster, og en helt ualmindeligt lækker helt glat fersken mellem de muskuløse lår.

Når vi ses ved vi begge hvad der skal ske, og det går indimellem ret hurtigt med at flå tøjet af og lege/smage/kæle og kneppe.

Line er VILD med at have en pik i munden. Hun nyder det. Man mærker hvordan hun bare bliver liderlig af at slikke pik - hun sidder uroligt og leger gerne ligeså diskret med den lille glatte fisse mens hun bearbejder pikken med hænder, tunge og mund. Jeg kan godt lide at tage hende lidt hårdt når hun sidder der på knæ, så jeg tager fat og knepper munden dybt og godt - og hun tager velvilligt imod.

 

Og så skal der kneppes,  jeg har aldrig oplevet at den lille glatte fisse ikke var klar til at modtage mit jern, ingen brug for externt glidemiddel her, hun er klar når hun på, og jeg nyder det.

Vi knepper løs i forskellige stillinger, Line kommer frækt og klynkende et par gange mens vi er i gang, og til sidst må man jo overgive sig og lade sprøjtet havne i gummiet.....

Så tager vi en Pepsi Max og sludrer lidt om vind/vejr/børn/familie/arbejde eller hvad der ellers lige dukker op.

Og som oftest er der lige tid til en hurtig tur nr. 2.

Vi klæder os på mens vi igen sludrer om gud ved hvad og vores veje skilles igen efter en dejligt knus.

For den da jeg er glad for at være med i den eksklusive klub, og håber at det kan blive til et møde igen snart......

Kan I alle have et frækt og spændende efterår

MVH

C

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line

Tak for de søde ord:)

Du er nu også selv en ret så fantastisk elsker. Du ved hvad jeg tænder på og giver mig de dejligste orgasmer gang på gang. 

Vi leger bare pisse godt sammen os to - og sådan er det bare :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Randersmand skrev, for 5 timer siden:

Uha slemme line du se fræk ud i din selfie tråd. Hvor har du anonongse henne? 

Jeg har ingen annonce ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan I godt glemme drenge... når det lykkes mig at finde denne prinsse, så bortfører jeg hende og gifter mig med hende. Og er hun gift i forvejen, så må hun leve med at have to mænd i sit liv. I andre må finde en anden pige at gå efter, for hende her er min (selvom der er en Storebæltsbro der adskilder os)

Redigeret af Slash

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slash skrev, for 3 timer siden:

Det kan I godt glemme drenge... når det lykkes mig at finde denne prinsse, så bortfører jeg hende og gifter mig med hende. Og er hun gift i forvejen, så må hun leve med at have to mænd i sit liv. I andre må finde en anden pige at gå efter, for hende her er min (selvom der er en Storebæltsbro der adskilder os)

:D  har du clearet den med  tresomhed med hende, inden du går til alteret :D 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 15 minutter siden:

:D  har du clearet den med  tresomhed med hende, inden du går til alteret :D 

Nu har jeg engang erfaret at kvinder har det bedst med at mændene tager téten - ikke mindst når det kommer til kærlighed og sex. Så at gøre det uden at spørge hende først tænker jeg har den største effekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Slash skrev, for 15 timer siden:

Det kan I godt glemme drenge... når det lykkes mig at finde denne prinsse, så bortfører jeg hende og gifter mig med hende. Og er hun gift i forvejen, så må hun leve med at have to mænd i sit liv. I andre må finde en anden pige at gå efter, for hende her er min (selvom der er en Storebæltsbro der adskilder os)

Sikke en fantastisk udmelding - skøn og faktisk går den lige i hjertet <3

Tænk sig at få en kærlighedserklæring i lige netop dette forum:wub:

Hvis du seriøst mener dit skriv, så ligger der en åben invitation til en blinddate på min regning- for hvem ved......måske du er mr right.

Hvis du tør- så tør jeg også;)

Knus Line:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

En Blind Date med Line er vel ligesom at vinde i lotto, har indtil nu kun prøvet 5 rigtige i lotto, med Line ville det være en stensikker topgevinst, bare det at sidde med skønheden på en lækker cafe må være den ultimative lykke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stiller mig gerne op i køen til blind date, går også gerne på knæ. 

Jeg har altid været misundelig på hendes mand, han er mere end bare heldig, tænk lige at være gift med denne over smukke kvinde. Hvad skal man med lotto og alle mulige andre gevinster når man har vundet hendes hjerte. Jeg byttede gerne 10 million gevinster hun for hende.(hvis jeg altså havde dem) 

Slemme Line er fantastisk dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
pebber skrev, for 4 timer siden:

Er line ikke optaget ?

Og selv om hun så er, er det vel ikke forbudt at mødes med andre??? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 25/9/2018 at 09:09:

En Blind Date med Line er vel ligesom at vinde i lotto, har indtil nu kun prøvet 5 rigtige i lotto, med Line ville det være en stensikker topgevinst, bare det at sidde med skønheden på en lækker cafe må være den ultimative lykke :) 

Nu spiller jeg ikke - men det her lyder også til at være meget bedre! Nu er det jo en date jeg har været heldig at få med hende og ikke et knald. Og selvom jeg tidligere har talt for at det måske er mere hensigsmæssigt mig at bortføre hende fra start, så tænker jeg at det måske er mere gentleman-agtigt at give hende chancen for at lade sig score først :-)

Men ja, jeg glæder mig helt vildt - selvom jeg ikke helt ved hvad jeg skal forestille mig. Selvom jeg faktisk forestiller mig ret meget.

Redigeret af Slash

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 16 timer siden:

Og selv om hun så er, er det vel ikke forbudt at mødes med andre??? :rolleyes:

Nej nej var bare det med blind dateog mister right rolig nu da 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej canfyr5700 og Line.

Super lækre indlæg I har herinde. Line du lyder til at være lige min type.

Jeg er selv en gift fyr med hang til udfordringer. Håber kontakt kan etableres.

Har et job som gør at jeg er meget flexibel til at mødes. Dag, aften eller nat.

Knus den seriøse Fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Taylormade skrev, den 30/9/2018 at 12:17:

Hvordan liggers Lines priser og menu 

snakker vi High end eller ? 

Hun er virkelig en flot pige :-0 

hvordan kan hun være single 

Hvem sagde jeg var single;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, den 3/10/2018 at 08:00:

Hvem sagde jeg var single;)

Næ, du har jo mig.... du ved det bare ikke endnu  ;-)

Redigeret af Slash

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line du trænger til at blive bortført og pambert i en himmelseng, til du tigger om at blive min som partner og hvis Slash ønsker dét er vi tre i fællesskabet. Tror også Line er mere til to fyre når den ene har "hovedpine" 

Line lad ikke verden omvende dig til tosomhed når du her har chancen for at omvende verden, jeg er helt frisk..

Invitation til at lade mig bortføre dig til eventyr og hvad du ønsker skal du få, en mand som både åbner døre og trækker stolen ud, hvor kvinden er kvinde og værd at kæmpe for også selvom afstanden kan føles stor men det øjeblik i himmelsengen er de timer hvor der leves og tiden imellem er den tid hvor timerne tælles ned til et møde med prinsessen ganske rigtig en rigtig prinsesse ;-)

Prinsesse du glemte en sko sidst her på slottet nu vil jeg ud i verden og finde den fod som passer.

På gensyn derude

Bedste tanker og hesten er klar til at finde prinsessen

Del dette indlæg


Link til indlæg
fantasiogdrøm skrev, for 3 timer siden:

Line du trænger til at blive bortført og pambert i en himmelseng, til du tigger om at blive min som partner og hvis Slash ønsker dét er vi tre i fællesskabet. Tror også Line er mere til to fyre når den ene har "hovedpine" 

Line lad ikke verden omvende dig til tosomhed når du her har chancen for at omvende verden, jeg er helt frisk..

Invitation til at lade mig bortføre dig til eventyr og hvad du ønsker skal du få, en mand som både åbner døre og trækker stolen ud, hvor kvinden er kvinde og værd at kæmpe for også selvom afstanden kan føles stor men det øjeblik i himmelsengen er de timer hvor der leves og tiden imellem er den tid hvor timerne tælles ned til et møde med prinsessen ganske rigtig en rigtig prinsesse ;-)

Prinsesse du glemte en sko sidst her på slottet nu vil jeg ud i verden og finde den fod som passer.

På gensyn derude

Bedste tanker og hesten er klar til at finde prinsessen

Wow ro på HC Andersen :-0 

er det en anmeldelse ?? Fatter nada :-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...