Hop til indhold
puj

Domina Ingrid

Recommended Posts

Var på besøg hos Domina Ingrid i Tåstrup sidste uge. Efter sms kommunikation skulle jeg ringe til fruen fra en tankstation i Tåstrup. Herefter blev jeg guidet op af en vinkeltrappe og lukket ind til fruen, som med det samme beordrede mig ned på alle 4. Herefter gik turen på alle 4 gennem flotte og veludrustede lokaler til "omklædningsrummet", hvor jeg blev beordret til at kysse fruens ben.

Desværre opstod der uenighed om prisen, så fruen beordrede mig til at forlade etablisementet, da jeg ikke ville betale prisen hun forlangte.

https://annoncelight.dk/showad/209476

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
puj skrev, for 2 timer siden:

Var på besøg hos Domina Ingrid i Tåstrup sidste uge. Efter sms kommunikation skulle jeg ringe til fruen fra en tankstation i Tåstrup. Herefter blev jeg guidet op af en vinkeltrappe og lukket ind til fruen, som med det samme beordrede mig ned på alle 4. Herefter gik turen på alle 4 gennem flotte og veludrustede lokaler til "omklædningsrummet", hvor jeg blev beordret til at kysse fruens ben.

Desværre opstod der uenighed om prisen, så fruen beordrede mig til at forlade etablisementet, da jeg ikke ville betale prisen hun forlangte.

https://annoncelight.dk/showad/209476

 

Du kendte måske ikke til prisen før du kom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fejlen ligger vel på begge sider, da prisen ikke var aftalt på forhånd og jeg bare fik besked på at lægge pengene på bordet, mens jeg tog tøjet af. Så langt nåede jeg ikke, da jeg naturligvis spurgte om beløbets størrelse som fru Ingrid på intet tidspunkt havde nævnt eller skrevet pr sms

Del dette indlæg


Link til indlæg
puj skrev, den 23/9/2018 at 16:18:

Fejlen ligger vel på begge sider, da prisen ikke var aftalt på forhånd og jeg bare fik besked på at lægge pengene på bordet, mens jeg tog tøjet af. Så langt nåede jeg ikke, da jeg naturligvis spurgte om beløbets størrelse som fru Ingrid på intet tidspunkt havde nævnt eller skrevet pr sms

Selv om hun ikke havde skrevet prisen er der da intet som forhindre dig i at spørge efter prisen inden ankomst

Priserne varierer jo 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig at hun ikke selv nævner hendes priser enten i vores sms kommunikation eller da jeg ringer til hende. Men ja jeg kunne/ burde også have spurgt.

Hvordan gør du selv med dine kunder, især ved 1. gangsbesøg, når I skal aftale pris/ varighed ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
puj skrev, for 1 minut siden:

Undrer mig at hun ikke selv nævner hendes priser enten i vores sms kommunikation eller da jeg ringer til hende. Men ja jeg kunne/ burde også have spurgt.

Hvordan gør du selv med dine kunder, især ved 1. gangsbesøg, når I skal aftale pris/ varighed ???

Ja hvis der ikke bliver spurgt til prisen så nævner jeg den selv. Netop for at der ikke opstår ligende situation. 

Men det er sjældent der ikke bliver spurgt til prisen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du ikke selv spørger til prisen, er det vel fordi, prisen ikke er et issue. Det klæder jo ikke en Domina på egen opfordring at fortælle om prisen.

Derfor mener jeg, fejlen ligger hos dig, som gæst. Mangelfuld forberedelse og research.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må du gerne mene. Jeg er bare bare ikke enig med dig! 

Du kender jo heller ikke alle detaljer i  kommunikations forløbet og ved intet om min forberedelse m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Så er jeg da lidt nysgerrig ..... 

 

Hvad havde du forventet at skulle betale , og hvad forlangte Domina Ingrid? 

 

....Og hvis du ikke vil fotælle dette , så er jeg nok ikke den eneste der bare vil høre hvor langt i var fra hinanden sådan rent kroner/øre mæssigt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sagde at jeg skulle tage mit tøj af og lægge pengene på bordet, hvorefter jeg naturligvis spurgte om beløbets størrelse.

Hun siger så 2200 for en time.

Resten af detaljerne og indholdet af en del sms kommunikation inden mødet holder jeg for mig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS
puj skrev, for 17 timer siden:

Hun sagde at jeg skulle tage mit tøj af og lægge pengene på bordet, hvorefter jeg naturligvis spurgte om beløbets størrelse.

Hun siger så 2200 for en time.

Resten af detaljerne og indholdet af en del sms kommunikation inden mødet holder jeg for mig selv

Af ren og skær nysgerrighed: Hvad havde du regnet med at en time kostede ?

Du besøger en dansk og anderkendt Domina i et top udstyret SM studio. Hvordan kan prisen komme bag på dig? 

Havde du regnet med at det kostede 1000kr?

Mvh

Domina S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Domina S:  Prøv at læse mit sidste indlæg i denne tråd; "Resten af detaljerne og indholdet af en del sms kommunikation inden mødet holder jeg for mig selv "

Tråden er nu lukket for input fra min side

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS
puj skrev, for 36 minutter siden:

Til Domina S:  Prøv at læse mit sidste indlæg i denne tråd; "Resten af detaljerne og indholdet af en del sms kommunikation inden mødet holder jeg for mig selv "

Tråden er nu lukket for input fra min side

Hvad I har kommunikeret om har ingen interesse. Jeg undrer mig blot over at den pris er så langt fra dine forventninger om hvad en seance skal koste. 

Dit indlæg handler netop at det var prisen der gjorde udfaldet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

2200 er vist prisniveauet for en dygtig og erfaren etnisk dansk domina  i storkøbenhavn i 2018  ? 

Min påstand er at  findes ikke et større og bedre BDSM studio, og Domina Ingrid er, sammen med Lady Iris er to af de absolut dygtigste dominaer i kongeriget . 

Vil du have det meget billigere må du nok nøjes med en ældre rumænsk domina i et fugtigt kælderlokale 

26092018.1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har besøgt Domina iris, har jeg lagt 1200 for en halv time, og det er efterhånden nogle år siden, så 2200 for en 1time synes ikke helt ved siden af..

Specialt når man tænker at lokaler udstyr og påklædning ikke er helt gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre et gennemgående træk i skriverierne herinde, at gæsterne åbenbart mener, at selve prisen er den væsentligste faktor i oplevelsen. Skam jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt SM sted kræver jo en del mere dyrt udstyr end en dobbeltseng. Og så skal der bruges en del tid på rengøring efter en seance, det er der mange der glemmer. Så besøger man en erfaren Domina et flot og veludstyret sted, er en fair pris 2-2500 kr. for en time.

Er det til gengæld et sted hvor der hænger et dårligt udført kors og to billige piske og de tror der skal spindes guld, bliver det uden mig, så heller undvære.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pite > Nemlig.

Nu er jeg så heldig, at jeg kun besøger én Domina, og hende har jeg besøgt over 30 gange plus det løse ;) Hun gør mig glad og tilfredsstillet i dén grad, og hun er en kraftig medvirkende faktor til min generelle livsglæde og fysiske såvel som psykiske balance, indre ro og mentale overskud.

Når jeg tager alt, hvad hun giver mig med i ligningen, så synes jeg sgu næsten det er for billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
serviceM skrev, den 25/9/2018 at 10:05:

Når du ikke selv spørger til prisen, er det vel fordi, prisen ikke er et issue. Det klæder jo ikke en Domina på egen opfordring at fortælle om prisen.

Derfor mener jeg, fejlen ligger hos dig, som gæst. Mangelfuld forberedelse og research.

Som nyt medlem vil jeg lige give mit besyv med, mangelfuld forberedelse og research?  Jeg besøgte Fru Ingrid for to år siden vi lavede en aftale pr. mail med en legeliste og jeg bad hende også oplyse prisen men det gjorde hun ikke. Da jeg ankom viste det sig at hun slet ikke havde læst min mail, så måtte gentage det hele igen Så der er jo altid to sider af en sag, det skal man jo lige huske når man mener hvem der har fejlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse, der er en overdrevet feten for pigerne fra en masse girlymen herinde det skal man bare se stort på.

Forsæt det gode arbejde.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...