Hop til indhold

Recommended Posts

 Igår  bestilte tid hus LIta. Da jeg  ankom stod hun i døren,, allerede der kunne jeg mærke,,, det bliver godt,,, hun spurgte hvad jeg kunne ønske mig og pengene byttede hænder smuttede ud med kontanterne kikkede på mig mens hun sagde du kan lægge dit tøj på stolen med et sexet glimt i øjnene pyha mit hjerte banker hurtigt,, hun kom tilbage og wwwaaauuu hun er hot,,,   billederne er også ægte og  lita levere ivertfald Varen og mere til super sexet syntes  I skal være sød ved hende det fortjener hun,,,fantastisk jeg fandt hende på eroguide ( efterlystning af thai piger )  og stedet er rigtigt pænt og et bad er en mulighed gentagelse  igen er sikker 110 %
Hun har dog 3 små minuser
1.lidt genert,2.ikke god til engelsk 3.tag ikke selv intiativ 
 
 Jeg ved ikke om massagen er gode . var ikk der pga massagen
 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
Knod skrev, for 2 minutter siden:

Link tak

https://annoncelight.dk/showad/256329

Hun er fin, og enig med 6 fantom i at der er ikke for meget snak, men synes nu godt hun selv kunne finde frem til det erotiske, ikke på den vilde måde men stille og rolig. Tror ikke hun har været i branchen så længe som mange af de andre vejle piger. 

Hun virker som en meget naturlig sød blød og pæn pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

  Denne Thai pige holder til på vardevej  Hun er betydeligt smukkere i virkeligheden end på billederne. Kønt ansigt, store bryster med lidt hjælp  en god fyldig røv.

Hun er sød og imødekommende og , og man må bestemt gerne røre og smage. Meget sexglad pige synes jeg .

Kræver lidt tålmodighed  hvis man forventer gfi.

Kan gentages  ? ??? Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
6 fantom skrev, den 23/9/2018 at 06:44:
 Igår  bestilte tid hus LIta. Da jeg  ankom stod hun i døren,, allerede der kunne jeg mærke,,, det bliver godt,,, hun spurgte hvad jeg kunne ønske mig og pengene byttede hænder smuttede ud med kontanterne kikkede på mig mens hun sagde du kan lægge dit tøj på stolen med et sexet glimt i øjnene pyha mit hjerte banker hurtigt,, hun kom tilbage og wwwaaauuu hun er hot,,,   billederne er også ægte og  lita levere ivertfald Varen og mere til super sexet syntes  I skal være sød ved hende det fortjener hun,,,fantastisk jeg fandt hende på eroguide ( efterlystning af thai piger )  og stedet er rigtigt pænt og et bad er en mulighed gentagelse  igen er sikker 110 %
Hun har dog 3 små minuser
1.lidt genert,2.ikke god til engelsk 3.tag ikke selv intiativ 
 
 Jeg ved ikke om massagen er gode . var ikk der pga massagen
 
 

 

God overskrift ville for at hjælpe ALLE have været: LITA I VEJLE ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår efterhånden godt de piger der vil have betaling først, har mødt en pige lige efter en kunde der var smuttet fra regningen, som hun sagde han fik alt hvad han ønskede og for hende er det mange penge, og så var der diskution med bordelmutter der stadig ville have sin halvdel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tiktak skrev, for 1 minut siden:

Forstår efterhånden godt de piger der vil have betaling først, har mødt en pige lige efter en kunde der var smuttet fra regningen, som hun sagde han fik alt hvad han ønskede og for hende er det mange penge, og så var der diskution med bordelmutter der stadig ville have sin halvdel.

Så må pigen jo tage fat i politiet, så ryger bordelmutter ind for rufferi .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, den 17/10/2018 at 16:16:

Er der nogen af jer, som har fået mere end 1 udløsning - eller er det altid no-go når vi taler thai ?

Der er nu flere thaier der tilbyder flere udløsninger hvis du kan nå det i det tidsrum du har booket :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 3 timer siden:

Der er nu flere thaier der tilbyder flere udløsninger hvis du kan nå det i det tidsrum du har booket

Kan du give mig et par eksempler ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 1 minut siden:

Kan du give mig et par eksempler ?

Anni på mariagervej 68 Randers, Gib i Århus, emmee i Randers på vesterkirke stræde, Jasmine i Århus. Bare for og nævne nogle få :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 25 minutter siden:

Ja OK - nu mente jeg i Vejle :-)

 

Ahh sorry det havde jeg lige overset :)

Skal selv til Vejle næste uge. 

Hvem kan du anbefale på de kanter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om vita

Vita er Superdejlig og super sød. Jeg har også haft fornøjelsen at se hende  blot 1 gang.  

Jeg er faktisk ret vild med hende. Hun har kvalitet og så kunne hun kysse, hvilke er et must i min verden. Kommer også alt for hurtigt ,, øv  

Sådan er det med sex - nogen gange tager det to minutter og andre gange går det helt vildt stærkt . Pas på hende - også de andre  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er fair at spørge om pengene først hvis man ikke er en stamkunde. Så tag chancen og håb på pigen er sød og sexen er god. Eller find et sted med betaling efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 3 timer siden:

Google translate fra thai? 

Konkurrencen mellem thai klinikkerne i Vejle er vist stor. 

Har alle vel bemærket for en måned siden! Kanon indlæg fra @Steenborg :lol:  - Slow response :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå ja. Undskyld. 

Men nu var tråden stadig aktiv. 

Jeg gik ind på den da jeg skal til Vejle, hvor jeg ikke kommer så ofte. 

Der er tilsyneladende mange falske anmeldelser og kommentarer fra konkurrenter i Vejle, hvilket er irriterende. 

 

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Lita igår hvilket var lidt en skuffelse. Hun virkede sur og hun smilede overhovedet ikke da jeg var der. Ved ikke hvad der var galt men det lignede slet ikke hendes billeder. Og massagen var heller ikke værd at skrive om.. øv øv. Efter afslutning og bad mødte jeg den anden pige på stedet Diamond... Hun virkede helt anderledes, sød, smilende og imødekommende. Tror jeg vil vælge hende næste gang. Måske var jeg bare uheldig den dag men gider ikke bruge en time på Lita når hun virker så sur:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mcfjotte

Hej Fine man

Jeg besøgte også Lita i tirsdags, men jeg bemærkede ikke hun var sur på nogen måde. Var der sidste på eftermiddagen, og hun var glad, både da jeg kom og gik:).

Det var mit første besøg hos Lita, hvor de mange gode anmeldelser samt hendes billeder har fristet længe. Jeg så godt den anden pige på stedet, men hun virkede meget fraværende og kunne slet ikke smile. Er du sikker på du ikke har byttet rundt på dem?

Tilbage til Lita, så kan jeg bekræfte hvad der tidligere er skrevet om hende. En meget naturlig, venlig og blid pige, som virker til at ville det bedste for en. Hun er ikke petit, men har en dejlig berørings venlig krop og naturligt behåret forneden, mums:P. Jeg tror aldrig jeg har mødt en thai med så lækker berørings venlig hud som Lita. Jeg syntes tit at deres hud kan være sådan meget glat, stram og lidt hård. Lita's var virkelig lækker blød at kæle for. Sådan en pige man har lyst til at tage med hjem og putte med under dynen. Men det ville nok skabe lidt problemer derhjemme...:). Som der også er skrevet tidligere, så virker hun ny i faget og mangler noget vejledning, hvordan man pleaser en mand. For eksempel startede hun ud med massage på ryggen, hvor hun godt nok lagde kræfter i, men hun har tydeligvis ikke lært noget om massage. Men ok, det heller ikke det primære formål med besøget ;). Hun var nøgen fra starten, og uden videre efter ryg massage, smed hun sig henover mig og startede på b2b. Det var meget lige på, og ingen pirring inden. Efter en hård omgang b2b forsatte massage af benene. Herefter vende om, hvor hun hurtigt og uden videre startede et blowjob. Det var da meget dejligt, men det kunne have været så meget bedre hvis hun ligesom havde bygget lidt op undervejs. 

Til sidst red hun mig, og må sige en dejlig fisse der giver så meget nydelse:razz:. Alt i alt en god oplevelse, selvom der manglede lidt opbygning undervejs. Hendes søde blide væsen kompensere for lidt manglende erfaring. Hvis hun kom i lære hos en af de mere garvede piger, kunne hun ryge direkte ind på første pladsen.

Lita, jeg kommer gerne igen :razz:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også Lita igen for nogle dage siden. Det svinger åbenbart en del.  Første gang jeg besøgte hende - faktisk lige efter hun var ankommet. Hun var meget sød og imødekommende, dog lidt genert og "kejtet" på en sød måde. Fin oplevelse med en dejlig pige!

 Så her forleden oplevede jeg det stik modsatte - meget modvillig i hendes attitude og virkede absolut ikke interesseret i at yde noget . Måske "metaltrætheden" nærmer sig - eller hun bare havde en dårlig dag. Ved det ikke, men i mit budget er der ikke plads til ret mange fejlskud, så for mit vedkommende er jeg færdig med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erofan skrev, den 30/10/2018 at 05:36:

Sådan er det med sex - nogen gange tager det to minutter og andre gange går det helt vildt stærkt

Hvis 2 minutter er længere end "helt vildt stærkt", tør jeg slet ikke tænke på hvor hurtigt "helt vildt stærkt" er :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...