Hop til indhold
TommyHansen

Chatten virker ikke

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine
TommyHansen skrev, for 11 timer siden:

Chatten virker ikke - og har vist ikke virket i flere dage. Er der en forklaring på dette?

Jeg kan se at der har været livlig snak alle dage, så det kan jeg slet ikke genkende. Spørgsmålet er så om du har tekniske udfordringer med at se den på din enhed?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 57 minutter siden:

Jeg kan se at der har været livlig snak alle dage, så det kan jeg slet ikke genkende. Spørgsmålet er så om du har tekniske udfordringer med at se den på din enhed?

Det er da muligt, men jeg er ikke selv i stand til at afhjælpe disse udfordringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
TommyHansen skrev, for 4 minutter siden:

Det er da muligt, men jeg er ikke selv i stand til at afhjælpe disse udfordringer.

Første step er at hjælpe mig til at forstå hvad du ser. Kan jeg få dig til at sende mig et screenshot af hvad du ser og skriv også hvad enhed/browser du ser det på. Skriv også hvis du ser nogle fejlmeddelelser og hvad de er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 2 timer siden:

Første step er at hjælpe mig til at forstå hvad du ser. Kan jeg få dig til at sende mig et screenshot af hvad du ser og skriv også hvad enhed/browser du ser det på. Skriv også hvis du ser nogle fejlmeddelelser og hvad de er.

Jeg ved ikke hvordan man laver screenshots. 
Jeg bruger Microsoft Edge.

Ser ingen fejlmeddelelser, men kan se den røde prik med et tal i, der indikerer at der er liv  i chatten, men kan ikke se nede i feltet hvem det er, og jeg kan heller ikke selv få lov til at skrive noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
TommyHansen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ved ikke hvordan man laver screenshots. 
Jeg bruger Microsoft Edge.

Ser ingen fejlmeddelelser, men kan se den røde prik med et tal i, der indikerer at der er liv  i chatten, men kan ikke se nede i feltet hvem det er, og jeg kan heller ikke selv få lov til at skrive noget.

Jeg undersøger lige på Mandag hvad der går galt. Indtil da tænker jeg du kan bruge chatten i en Chrome eller Firefox browser. Google Chrome kan du installere herfra:
https://www.google.com/chrome/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Ok. Tag et screenshot med Windows-tasten + PrtSc tasten. Skærmen blinker kortvarigt og efter følgende vil der ligge en billede-fil du kan sende til mig i mappen "billeder" > "Skærmbilleder" på din computer. 

Windows-tasten sidder til venstre på tastaturet imellem Ctrl og Alt tasten.

PrtSc tasten sidder oftest øverst til højre på tastaturet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...