Hop til indhold
People Pleaseren

Dating sites - besværet værd?

Recommended Posts

I modsætning til at besøge en GP, hvor det altid er pigen der har fat i den lange ende kunne jeg godt tænke mig at have et ligeværdigt uforpligtende seksuelt forhold til en kvinde. Derfor har jeg oprettet en profil på en række sites: The casual lounge, C-date, Victoria milan og whatsex.dk. Alle siderne følger samme koncept: man opretter profilen gratis, derefter får man en række henvendelser fra en masse kvinder, som man desværre kun kan læse, hvis man køber et særligt medlemskab. Antallet af henvendelser og udseendet på dem der henvender sig, samt det faktum at de fleste viser ansigtet, selvom de er i et forhold, får mig til at antage at der er tale om helt eller delvis svindel. Før jeg eventuelt smider penge efter skidtet vil jeg høre om der er nogen der ved noget om disse sider eller har personlige erfaringer med dem. Er der reelle danske kvinder på disse sider som ikke bare er ude efter penge og er det mere end en håndfuld? Hvilken side er evt. at foretrække?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville nok foretrække en side hvor jeg selv bestemmer hvem jeg henvender mig til.  Jeg ville sådant set ikke have et problem med at betale på måneds basis, men jeg gad ikke en side hvor jeg skulle betale hver gang jeg enten skrev eller modtog en henvendelse.

Der er mange fup sider, umiddelbart tror jeg nu ikke at de sider du nævner er decidere fup sider, men hvis du forestiller dig at lækre, attraktive kvinder henvender sig til dig, bliver du nok skuffet.  Der er lækre attraktive kvinder på diverse portaler, men som ude i livet skal du dels selv tage initiativ og dels have noget at byde på - Så kan du score i nattelivet kan du også score på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 9 minutter siden:

I modsætning til at besøge en GP, hvor det altid er pigen der har fat i den lange ende kunne jeg godt tænke mig at have et ligeværdigt uforpligtende seksuelt forhold til en kvinde. Derfor har jeg oprettet en profil på en række sites: The casual lounge, C-date, Victoria milan og whatsex.dk. Alle siderne følger samme koncept: man opretter profilen gratis, derefter får man en række henvendelser fra en masse kvinder, som man desværre kun kan læse, hvis man køber et særligt medlemskab. Antallet af henvendelser og udseendet på dem der henvender sig, samt det faktum at de fleste viser ansigtet, selvom de er i et forhold, får mig til at antage at der er tale om helt eller delvis svindel. Før jeg eventuelt smider penge efter skidtet vil jeg høre om der er nogen der ved noget om disse sider eller har personlige erfaringer med dem. Er der reelle danske kvinder på disse sider som ikke bare er ude efter penge og er det mere end en håndfuld? Hvilken side er evt. at foretrække?

Du kan google de enkelte sider sammen med trustpilot. Her kan du være heldig at andre brugere har skrevet om deres erfaringer. Har lige for sjov prøvet at søge for whatsex.dk og det er hvad der kommer frem: https://dk.trustpilot.com/review/whatsex.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger Tinder. Den er gratis mht beskeder, men de prøver selvfølgelig som alle andre lignende sites, at få os til at betale for ekstra ydelser. Har nu ikke oplevet kvinder der kun efterlyser seksuelt samvær. Alle jeg har været i kontakt med virker mest til at søge en kæreste.

Redigeret af Gerrard
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt afhængig af din alder, udseende, sociale status etc. er det da langt fra umuligt at finde en kvinde til et uforpligtende seksuelt forhold, men jeg tror ikke meget på de web-sites, der tilbyder dette. Jeg ville gå på jagt på fx dating.dk, i realiteten er mange mænd jo først og fremmest ude efter sex, og jeg tror mere på en chance her - især hvis du er sådan almindelig pæn og attraktiv. Er du under 35, så smut en tur i byen i stedet.

Generelt: Det er stadig bedst at søge et socialt liv, hvor man træffer andre mennesker. Tror ikke at lykkes findes via et web-site, der vil have dine kreditkortoplysninger.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line

Jeg har været på Victoria Milan.

Og datet mænd ganske gratis.  5 stk. Som jeg sås med flere gange uden nogen form for betaling. Jeg betalte endda for hotellet. 

Fantastisk koncept- men nok også nemmere at være kvinde end mand i et sådan arrangement:)

Knus Line.

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

som mand der søger lykken på diverse dating sites

tror jeg desværre chancen er ,som at vinde 1 præmien i lotto.

for hver kvinde på dating siderne- er der måske 300 mænd der kæmper om hende.

så der har kvinderne også magten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 30 minutter siden:

som mand der søger lykken på diverse dating sites

tror jeg desværre chancen er ,som at vinde 1 præmien i lotto.

for hver kvinde på dating siderne- er der måske 300 mænd der kæmper om hende.

så der har kvinderne også magten :)

Næ, kvinder bliver som regel bare tæppebombet med en masse tilbud, hvor mændene ikke lever op til hendes forventninger, så har man noget at byde på, og har man realitetssans, er det sådant set ikke et problem at komme på dates, at få svar på ens henvendelser m.v.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
TheVoice skrev, 1 time siden:

Næ, kvinder bliver som regel bare tæppebombet med en masse tilbud, hvor mændene ikke lever op til hendes forventninger, så har man noget at byde på, og har man realitetssans, er det sådant set ikke et problem at komme på dates, at få svar på ens henvendelser m.v.  

Helt enig. Jeg har ikke haft problemer med at få dates på Dating.dk, så det har meget at gøre med realitetssansen og god kommunikation. Og det selv om jeg sku'ette ligner en million, ja ikke engang en halv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For 15 år siden kunne jeg gå på dates på dating.dk hver eneste dag. Så det kan ( eller kunne) sagtens lade sig gøre. Mit indtryk er dog at det er Tinder som er måden at gøre det på i dag. 

Men pas på... jeg var på 100 dates uden at det blev til noget andet end sex og flirts. Det bliver så satans overfladisk, hvis ikke man passer på sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Jeg fandt min exmand på dating.dk i år 2000. Men han er EX og har været det i 6!år - har ikke været der siden.

Har været på scor i forsommeren (rigtig rigtig mange Dick pics, smiler) og lidt langt mellem de interessante mænd, men tog da et par stykker med ud derinde fra, som jeg ser af og til. To vidt forskellige, men meget dejlige mænd. Begge seriøse og de tænder mig på hver deres måde.

og er på sugardaters lige nu. Men der føler jeg, at det er mændene som har magten. Eller også har jeg bare været uheldig. Er løbet ind i nogle stykker som jeg har lavet aftale med og som brændte mig af. Øv. Så jeg smutter snart derfra igen.

Victoria Milan er en pengemaskine for bagmændene. En gang var kvindelige profiler gratis. Det burde være oplagt for at få Q’s nok til at optræde derinde.

Tinder har jeg aldrig været på.

Herinde er præmissen tydelig og man kender konceptet og ved hvad det går ud på. Rene linjer. Har kun mødt søde, dejlige mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K

jeg var engang på scor og dating og alt det...Tinder er jeg for gammel til , synes jeg , så det har jeg aldrig brugt 

men der er virklig meget skriveri frem og tilbage før mange vil ses 

og det keder mig voldsomt

at man først skulle vende hele verdens situationen(ofte  flere gange) vende emner som yndlingsret, yndlings farve og så videre, og så videre 

og gaaab for alle de ord og utal af emner mange ønsker at tale om i ugevis FØR man mødes for at knalde 

Jeg er helt alvorligt ligeglad med mandens yndlingsfarve , hans tilgang og holdninger til de forskellige emner og ting i livet, når det eneste der faktisk interesserer mig er, hvor længe han kan kneppe uden at komme , og om han forventer andet af mig , end råt sex 

Alt det andet ,gider jeg slet ikke bruge ugevis på at tale om inden man ses 

For det er sket,  at folk jeg næsten ikke har kunne få armene ned over inden vi sås i virkeligheden , har skuffet mig mere end jeg gider at tænke på,

fordi ord frem og tilbage , telefonsamtaler og utal af danstrin omkring den varme grød i ugevis , ikke kan erstatte den kemi der kun opstår , når man ses i virkeligheden . 

Jeg er ikke så meget til sådan noget netdating 

eller...jeg er faktisk SLET IKKE til netdating af ovenstående årsager 

uanset om jeg søger en kæreste eller B-ven , så bruger jeg aldrig nettet til sådan noget.

Jeg kom til at have sex med en jeg mødte i mit privatliv 

Når jeg skriver "kom til" så mener jeg helt oprigtigt at jeg kom til det ,  det  var IKKE  med vilje, for jeg mødte ham under helt andre omstændigheder  

Men jeg har ofte nogle umættelige behov , når det gælder sex

jeg er jo bare et menneske...

Ham jeg havde sex med , ville normalt ikke være den type jeg ville søge efter på nettet 

Men jeg kunne ikke sove om natten da jeg først have talt med ham(inden jeg havde sex med ham ) fordi jeg blev stangliderlig af at tænke på ham 

og jeg dirrede næsten af lyst og antændelse bare ved at kigge på ham 

og da jeg havde sex med ham, led jeg af så voldsom præstationsangst at jeg næsten er flov over at indrømme hvor dårligt et knald jeg må have været for den stakkels mand:lol::lol::(

( han vidste godt , at jeg er pige i branchen , jeg tror helt oprigtigt at han havde forventet noget andet /mere ...)

Men min point er , at ham jeg taler om, normalt IKKE ville være i den kategori af mænd jeg normalt søgte efter da jeg var på netdating for at få sex, hverken i højde, udseende eller noget andet - han falder helt uden for alle mine fortrukne  kategorier , men jeg har aldrig mødt en via netdating der tændte mig på den måde som ham her gjorde 

Det var faktisk så slemt  at jeg følte mig nødsaget til at fortælle ham at jeg ikke var forelsket i ham, for det var jeg helt alvorligt ikke - jeg var blot godt og grundigt "on fire " og så seksuelt tiltrukket af ham, at jeg må have virket på ham som om, at jeg var forelsket 

Men den seksuelle antændelse der næsten gjorde mig sindssyg af liderlighed blot ved at kigge på ham , har intet med forelskelse at gøre 

Det var blot gode gammeldags seksuelle drifter der blev vakt så meget til live, at jeg næsten ikke kan skrive om det , uden at ryste på hænderne af lyst og opstemthed :lol:

og det har jeg altså aldrig oplevet i samme grad ,hos de mænd jeg har haft sex med via netdating 

Desuden så er jeg blevet enormt kræsen eftersom jeg er blevet ældre

og derfor mere bevidst om, hvad jeg vil ha `

Eller ... det vil sige...nu modsiger jeg faktisk mig selv , for min kræsenhed hænger tilsyneladende ikke sammen med noget som helst 

for ham jeg taler om tændte mig på måder , som jeg faktisk ikke var bevidst om 

og ofte skal man søge bevidst efter noget, når man søger efter sex på nettet 

Derfor er jeg ikke til alt det nethalløj , for de rigtige frækkerter står måske lige foran en 

og dem går man jo glip af, når man har sin fulde  opmærksomhed rettet mod  skærmen ?

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg

Link til indlæg

:shock:

Uha-uha da  .. :-o
... jeg er lige omvendt, jeg ka' godt li' at høre om det menneske jeg er sammen med .. og det er een af begrænsningerne ved game't med GP'er, jeg skal l-i-g-e vænne mig til at de er en anelse reserverede ... i hvert fald i starten .. så jeg ikke lige spørger a-l-t for meget ...
Ku' i øvrigt godt li' dit indlæg ...
Der er da et par af jer piger der skriver herinde, der er ikke så lidt af nogle seksuelle vulkaner ...   :D:P
Godt jeg ikke er løbet på een af jer, når jeg har været på besøg, jeg ville da blive skræmt fra vid og sans ... :D
Jeg har ikke ret meget energi ...
Men OK, mindst een af de piger jeg har besøgt var vist osse ikke så lidt af en vulkan ... men en rar vulkan, så det gik helt fint ...

Hvad er din yndlingsfarve?

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med al ære og respekt så må vi mænd altså til at tage os lidt sammen. Hvis man i “det virkelige liv” skal arbejde lidt(eller meget) for sagen, og det skal de fleste af os trods alt, så burde man nok holde sig væk fra sider hvor man ligefrem “bombarderes” af henvendelser fra kvinder - i særdeleshed hvis deres profilbilleder er lidt for gode til at være sande. Når man så yderligere bliver bedt om at betale for ekstra medlemskab eller pr besked, så er man altså en kende(meget) naiv hvis man ikke løber skrigende bort.

Summa Summarum: Hvis ikke du ligner Brad Pitt eller kan charme trusserne af en nonne, så må du enten gribe i lommen og betale ved kasse 1 eller arbejde for sagen. Der er ingen lynkur her mine herrer - tag jer nu lidt sammen..

PS ensomhed er ikke en undskyldning for dumhed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
gomorra skrev, den 27/9/2018 at 10:04:

Med al ære og respekt så må vi mænd altså til at tage os lidt sammen. Hvis man i “det virkelige liv” skal arbejde lidt(eller meget) for sagen, og det skal de fleste af os trods alt, så burde man nok holde sig væk fra sider hvor man ligefrem “bombarderes” af henvendelser fra kvinder - i særdeleshed hvis deres profilbilleder er lidt for gode til at være sande. Når man så yderligere bliver bedt om at betale for ekstra medlemskab eller pr besked, så er man altså en kende(meget) naiv hvis man ikke løber skrigende bort.

Summa Summarum: Hvis ikke du ligner Brad Pitt eller kan charme trusserne af en nonne, så må du enten gribe i lommen og betale ved kasse 1 eller arbejde for sagen. Der er ingen lynkur her mine herrer - tag jer nu lidt sammen..

PS ensomhed er ikke en undskyldning for dumhed

jamen det var altså den type jeg altid gik efter . En der IKKE lignede Brad Pitt 

Nok fordi, at  så var jeg sikker på at jeg fik sex .

Mange mænd der er pæne, kan altså  være lige så arrogante som mange piger også kan være 

Ham jeg omtaler i min tidligere kommentar ,   faldt  netop ikke ind i den kategori jeg plejede at søge efter . Fordi jeg tit forbinder pæne fyre med,  at de er arrogante 

Det gør jeg faktisk stadigvæk lidt , ja undskyld for mine fordomme - alle jer pæne drenge derude ... jeg ved godt det ikke er rigtigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
Kamilla K skrev, for 9 minutter siden:

undskyld for mine fordomme - alle jer pæne drenge derude ... jeg ved godt det ikke er rigtigt 

Helt i orden, jeg følte mig på ingen måde truffet:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 12 timer siden:

jamen det var altså den type jeg altid gik efter . En der IKKE lignede Brad Pitt 

Min pointe er heller ikke at man som mand skal ligne Brad Pitt for at få sex, blot at man skal arbejde noget mere for sagen hvis udseendet ikke er med en. Uden at ville starte en større diskussion, så tror jeg at kvinder har det langt nemmere på datingsites, når det bare drejer sig om sex.

Mange mænd har en forventning om at datingsites er den hurtige vej til sex, hvad diverse svindlere da også udnytter. Virkeligheden er nok nærmere at det er nemmere at score i den virkelige verden hvis udseendet er ikke er ens stærkeste kort, da det trods alt er lettere at fravælge med et klik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været på dating.dk, og det var da udmærket. Det var ikke videre svært at komme på dates. Jeg endte bare lidt med at køre træt i det. Jeg var mest træt af piger der pludselig bare stopper med at skrive. Jeg har det helt ok med at få en afvisning. Der skrev jeg bare tak for svaret, og ønskede dem held og lykke i jagten på kærligheden. Bare at stoppe med at skrive, det synes jeg er dårlig stil. De piger der kontaktede mig, dem afviste jeg altid på en pæn måde, hvis jeg ikke var interesseret. Det kan også være det bare er et spørgsmål om, at kvinder bare få flere henvendelser end mænd. Og det er mere uoverskueligt at skulle svare hver og én. :-)

Til sidst syntes jeg også mængden af brugere på dating.dk blev ved med at falde. Og jeg endte så med at slette min profil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Val Venis skrev, for 1 time siden:

Jeg har været på dating.dk, og det var da udmærket. Det var ikke videre svært at komme på dates. Jeg endte bare lidt med at køre træt i det. Jeg var mest træt af piger der pludselig bare stopper med at skrive. Jeg har det helt ok med at få en afvisning. Der skrev jeg bare tak for svaret, og ønskede dem held og lykke i jagten på kærligheden. Bare at stoppe med at skrive, det synes jeg er dårlig stil. De piger der kontaktede mig, dem afviste jeg altid på en pæn måde, hvis jeg ikke var interesseret. Det kan også være det bare er et spørgsmål om, at kvinder bare få flere henvendelser end mænd. Og det er mere uoverskueligt at skulle svare hver og én. :-)

Jeg har også gjort karriere på Dating.dk.  Lige nøjagtigt det emne blev vist diskuteret lige så ofte som "De danske piger bør sætte prisen ned" på EG.  :)  På den slags sider, og i øvrigt også ude i det almindelige liv, er man nok bare nødt til at acceptere den adfærd, så er rimelig udbredt.  

Jeg har som dig også altid skrevet noget pænt alå "Tak for en rigtig hyggelig date. Desværre skete det magiske bare ikke, Held og lykke".  I ca 4 ud af 5 tilfælde fik jeg svar alá "hvorfor" eller "du har sgu for høje forventninger, kom ned på jorden" eller "kan vi så ikke bare være venner".   Jeg kunne sagtens forestille mig, at kvinderne får noget i samme stil, samt de dels føler det lidt ubehageligt at skulle afvise et andet menneske og hvis det så endda krydres med, at det kan være svært at få lukket korrespondancen, så vælger mange bare at blive tavse. 

Som en engang skrev på deres debatside "Intet svar er også et svar".  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en del dates på "træfpunktet" tlf. 90135500 gennem årene men den er vist lukket nu. Meget praktisk når man var rundt i landet og havde en ledig aften. Der var det muligt at lave en hurtig aftale samme dag, hvis man evnede at føre en samtale og var almindelig høflig og flink. Nogle gange mod betaling, andre gange uden. Sommetider bare hyggesnak og kaffe men ofte sex. Er der sådan et sted evt. på nettet i dag, altså ikke dating men mere et chatte/aftale sted?
"Superchat" burde være et sådan sted ,men der har jeg prøvet i timevis uden held. Det er simpelthen for mange der ikke søger irl kontakt. Tinder har jeg ikke prøvet, men er det ikke mest for unge? Jeg søger 40+ husmødre typen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...