Hop til indhold
Rejsenetværk

Thai piger Prag og andre storbyer

Recommended Posts

Jeg har ikke kunnet finde andet endet end lødige, ikke seksuelle anmeldelser af dette sted i Prag på Tripadvisor.com

Asian Girls

- massagestudio
https://www.asiangirls.cz/ 

På den ene side så oser deres hjemmeside af antydninger af at køb af sex er muligt, men samtidig pointerer de at det er det ikke.

Billeder på websitet indikerer også, at køb af sex er muligt:
Særligt har jeg hæftet mig ved billedet af en lounge med sofaer, som jeg håber betyder at man kan sidde i et fællesrum med piger, og måske andre gæster over en kop kaffe, lidt ligesom på FKK.

Er der nogle af jer kan fortælle noget om denne klub?

Gerne også andre steder i Prag med asiatiske piger, og en fælles lounge, sådan at man kan besøge stedet på en anden måde, end hvis man går på bordel/klinik.

Gerne også barer med thai piger, lignende Thai Corner i København.

Samme info vil jeg også gerne have om lignende muligheder i andre europæiske storbyer, øst som vest europa.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm på linket står penis massage, så mon ikke for extra får man extra (som Happy ending hed i primo 90 erne på de få thai klinikker eer var dengang) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter megen søgen på nettet ( og i dette forum ) kan jeg umiddelbart konkludere, at sexmarkedet i Prag er sindsygt stort og masser af lækre glædespiger - bare ikke en eneste thai.

Der er masser af massage og en gang imellem et enkelt HJ at lokke ud af nogle, men sex bliver der ikke annonceret noget af nogle steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...