Hop til indhold
bager

nicoline sexyclub ærlige pige

Recommended Posts

:D for et par månder siden besøgte jeg nicoline fra sexyclub

nicoline er en sød blondine først i 20 erne og med et par stoer flote bryster og en sød lile bagdel jeg bestilte en time hos nicoline og som noget af det forst spurget hun om jeg ville kyse med hende for det ælsked hun altså og så på mig med stoer bedene øjne og hvem kan sige nej til en sød pige

der efter fik jeg en omgang super læker fransk dansk og merget andet og en hel masse varme våde kys super dejligt , da tiden var gåedt sage vi pænt forvel og på gensyn

så gik der ca en 3-4 uger og jeg besøgte nicoline igen da hun kom en på værlsed og hilste var det tydeligt at hun kune genkende mig fra sidst og nicoline kom med det samme med en stoer undskylning fra sidst for de at efter jeg var gåedt fra mit første besøg havd hun fundet udaf at hun haved taget 100 kr for merget for min time med hende og hun gav mig pengene til bage som hun haved taget for merget , se det er er god stil og god service som ikke alle piger giver og som giver en lyst til at vende til bage, og som sidst god sex med en sød pige som også er en ærlig pige som ikke snyder sine gæster

mvh bager ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil give bager ret denne skønhed af dame har jeg besøgt et par gange og hun kunne genkende mig da efterfølgende gange. Hun spurgte som bager også som det første om jeg var til kys, jeg bestilte dog kun 45 min men det var fuldt ud givet. Vi kom godt rundt med dansk og fransk i 45 min. Jeg vil sige at hun kan give fransk så man er sikker på at komme selv om ikke selv tror på det. Men det klare hun med god mundarbejde :)

En af de sidste gange jeg var der havde jeg ikke lige penge, men det var ikke noget problem hun vendte tilbage med byttepengene og så kunne vi ellers komme i gang med at hygge.

Er det sidste gang jeg besøger hende? Nej bestemt ikke, med den gode krop og bryster vender jeg stærkt tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...