Guest Moon Skrevet 17. September, 2018 Jeg har været forbi ovenstående klinik for et par år siden og fik massage + hj af en ung pige med mange hår på benene. Så det gennem hullet på massagebriksen da hun massere min nakke Er der nogle der har været der fornyelig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 17. September, 2018 Ja - hendes hår er de sidste 2 år blevet væsentlig længere :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 17. September, 2018 (edited) keep it simpel skrev, for 54 minutter siden: Ja - hendes hår er de sidste 2 år blevet væsentlig længere Puha, det lyder ikke rart. Jeg håber at de har fået vækket ham der var faldet i søvn, som mutter råbte på bag et forhæng da jeg jeg skulle gå Det kunne jo være at der var nogle der havde været mere heldige fornylig? Redigeret 17. September, 2018 af Moon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 17. September, 2018 Jydedreng skrev, for 5 timer siden: Jeg har været forbi ovenstående klinik for et par år siden og fik massage + hj af en ung pige med mange hår på benene. Så det gennem hullet på massagebriksen da hun massere min nakke Er der nogle der har været der fornyelig? Hold da op, en iagttagelse og den har du holdt på i 2 år Ja så må man gå ud fra der er sket noget fornyelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg