Hop til indhold
steenvejle

Amatørpiger i jylland

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri
steenvejle skrev, for 8 timer siden:

Er det en cand. mag. i dansk der keder sig eller spørger du alvorligt..

Amatør = en der gør det af lyst (afledt fra latin)

ægte amatør = en der ikke kun er liderlig for at tjene penge......

Ja,den stakkels pølsemand fra København har svært ved at forstå amatørbegrebet når det handler om købesex. 

Man er vel enten gratis eller professionel?

Men tak for tilbagemeldingen:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Jeg tænker, at en amatør GP er een, som ikke lever af dette game. Een, som nyder at forkæle en dejlig mand, og som ejer indlevendesevne og er ægte og dejlig og giver sig hen, og som nyder oplevelsen og mødet. 

En GFE-type kvinde. Hvor nærheden tæller og som ikke kigger på uret. 

knus

Mila

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Milf GFE skrev, for 13 minutter siden:

Jeg tænker, at en amatør GP er een, som ikke lever af dette game. Een, som nyder at forkæle en dejlig mand, og som ejer indlevendesevne og er ægte og dejlig og giver sig hen, og som nyder oplevelsen og mødet. 

En GFE-type kvinde. Hvor nærheden tæller og som ikke kigger på uret. 

knus

Mila

Der findes også mange proff piger der besidder de omtalte evner.:)

jeg forstår bare ikke at amatørbegrebet overhovedet eksistere når der er penge i mellem. Du slipper ikke for at være professionel selvom det kun er ‘ lidt og sjælden’  du vil altid være prostitueret.

Der vil jo ikke findes noget samvær i denne forbindelse hvis ikke der var penge imellem. Hvem har fakta på at sætte en evt. grænse mellem amatør og prof.

Luder eller gratis;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden:

Der findes også mange proff piger der besidder de omtalte evner.:)

jeg forstår bare ikke at amatørbegrebet overhovedet eksistere når der er penge i mellem. Du slipper ikke for at være professionel selvom det kun er ‘ lidt og sjælden’  du vil altid være prostitueret.

Der vil jo ikke findes noget samvær i denne forbindelse hvis ikke der var penge imellem. Hvem har fakta på at sætte en evt. grænse mellem amatør og prof.

Luder eller gratis;)

Enzo.

 

Point taken. I mit liv er det så et aktivt tilvalg, når jeg vælger at dedikere nogle få timer om måneden af min fritid til at sexe med en dejlig mand og blive betalt for det.

Vi får begge en fed, fed oplevelse ud af det. 

Og ja, kald mig bare luder, prostitueret, glædespige eller sexarbejder i den sammenhæng.

Men set fra mit perspektiv, er jeg ikke professionel. For så ville det være min hovedbeskæftigelse og mit fuldtids job og det er det ikke.

Nyder bare lækker sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Milf GFE skrev, for 1 time siden:

Men set fra mit perspektiv, er jeg ikke professionel. For så ville det være min hovedbeskæftigelse og mit fuldtids job og det er det ikke.

Nyder bare lækker sex.

 

Inden for sportens verden er begrebet halv proff almindeligt brugt når udøveren har job ved siden af sin sportslige karriere som vedkommende får et vederlag for.... mon ikke det også kunne dække her ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 37 minutter siden:

Inden for sportens verden er begrebet halv proff almindeligt brugt når udøveren har job ved siden af sin sportslige karriere som vedkommende får et vederlag for.... mon ikke det også kunne dække her ??

Gælder  også  mig  .... :-)   :-)  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, for 2 timer siden:

Der findes også mange proff piger der besidder de omtalte evner.:)

jeg forstår bare ikke at amatørbegrebet overhovedet eksistere når der er penge i mellem. Du slipper ikke for at være professionel selvom det kun er ‘ lidt og sjælden’  du vil altid være prostitueret.

Der vil jo ikke findes noget samvær i denne forbindelse hvis ikke der var penge imellem. Hvem har fakta på at sætte en evt. grænse mellem amatør og prof.

Luder eller gratis;)

Enzo.

En gratis luder er  vel  storslemt. Er  det en  slut eller????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Nemtøs skrev, for 54 minutter siden:

En gratis luder er  vel  storslemt. Er  det en  slut eller????

Ellers er man bare billig og brugt:)

Gratis luder findes kun på hjemmefronten.;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, for 45 minutter siden:

Ellers er man bare billig og brugt:)

Gratis luder findes kun på hjemmefronten.;)

Enzo.

Fuck  det er  jo  mig  du  kalder  på.... :-)

god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd er bedre reklame for den ukendte "amatør", end dyre reklamer på AL og EB. Og der er ikke engang fake billeder i spil. 

Jeg er også blevet interesseret, og modtager gerne en besked med yderligere oplysninger.

På forhånd tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det lykkes jer alle interesseret at besøge pigen så forsvinder glandsbillede af en amatør snart og hun kan kalde sig proff.

 Skal den pågældende pige ikke annoncere for at i må tage kontakt til hende.?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest p6d
flinkmand skrev, den 17/9/2018 at 08:41:

Har lige sendt dig en mail med forslag.

vil også gerne have forslag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...