underdog40 6867 Skrevet 27. August, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Tror mere det kommer an på hvem man er.. Og en båd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. August, 2019 underdog40 skrev, for 1 minut siden: Og en båd Det har man vel??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. August, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Det har man vel??? I wish....for jeg elsker at sejle. Bor endda kun 1 minut fra Øresund. Men har en kone som bliver søsyg lige så snart hun tænder for vandhanen Chancen for at jeg køber en båd er lige så stor som at jeg triller op gennem indkørslen på en motorcykel. Og ja.....jeg er under tøflen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 27. August, 2019 underdog40 skrev, for 15 minutter siden: I wish....for jeg elsker at sejle. Bor endda kun 1 minut fra Øresund. Men har en kone som bliver søsyg lige så snart hun tænder for vandhanen Chancen for at jeg køber en båd er lige så stor som at jeg triller op gennem indkørslen på en motorcykel. Og ja.....jeg er under tøflen Ok. Det er jeg sq ked af at høre. Så passer dit Nick jo godt.. Nå, nok snak om det. Vi skal ikke afspore tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg