Hop til indhold
The_Man

FrækDame89

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=FrækDame89

Lad være med at brug jeres tid på hende her, hun er bare spild af tid havde skrvet ca 46 breve samme derinde også over på snap, hun virkede frisk og sende endda også nøgen billeder til mig, men blev så brændt af engang hvor hun sagde hun faldt i søvn, ja det kan jo ske men dagen efter skrev hun til mig nu godt ville ses, og ja sagde ok jeg er frisk også aftalt vi at snakke sammen om aften/natten men ja så blev man blokket ?? hvorfor ved jeg ikke... så spild af tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, den 16/9/2018 at 01:52:

https://sugardaters.dk/show?alias=FrækDame89

Lad være med at brug jeres tid på hende her, hun er bare spild af tid havde skrvet ca 46 breve samme derinde også over på snap, hun virkede frisk og sende endda også nøgen billeder til mig, men blev så brændt af engang hvor hun sagde hun faldt i søvn, ja det kan jo ske men dagen efter skrev hun til mig nu godt ville ses, og ja sagde ok jeg er frisk også aftalt vi at snakke sammen om aften/natten men ja så blev man blokket ?? hvorfor ved jeg ikke... så spild af tid

Man skal desværre ikke have særligt mange af denne type oplevelser, før at man mister tålmodigheden med "babes" på sugardaters. Jeg tror læren er at man ikke skal skrive 46 breve sammen, men nøjes med at skrive 5-10 korte beskeder max, før at en aftale er sat i stand. Og man skal allerhøjest give dem en ekstra chance, i det tilfælde at de brænder en af, eller på anden måde udviser disrespekt overfor en. Hvis ikke en sugarbabe GP kan finde ud af at udvise en minimal form for professionalisme, så er hun altså ikke værd at bruge tid på. 

Men tak for advarslen, i det tilfælde jeg bliver fristet af at besøge sugardaters igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...