Hop til indhold
Gæst

Slemme Line - mere fræk og sexet end slem

Recommended Posts

Som sædvanligt bliver en god "anmeldelse"/ beretning problematiseret igen. Hvorfor får den ikke lov til at stå uberørt udover klapsalver?

Hvorfor blander jeg mig?

Her er der en kvinde, som har lysten som drivkraft og klare holdninger. Jeg har tilgode at komme i hendes fanskare, aner intet om setuppet, set billeder ell lignende. 

Personligt tænder jeg mere på disse kvinder, der klart distancerer sig fra den "tingsliggørelse" vi mænd ofte gør det til/ gør dem til. For de er alt andet end en ting, der er til salg !

De er mennesker af kød og blod, nogle dejlige nogen af slagsen, hver på sin måde.  

Hil dig Slemme Line hvem du end er

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Nicenice skrev, for 11 minutter siden:

Som sædvanligt bliver en god "anmeldelse"/ beretning problematiseret igen. Hvorfor får den ikke lov til at stå uberørt udover klapsalver?

Hvorfor blander jeg mig?

Her er der en kvinde, som har lysten som drivkraft og klare holdninger. Jeg har tilgode at komme i hendes fanskare, aner intet om setuppet, set billeder ell lignende. 

Personligt tænder jeg mere på disse kvinder, der klart distancerer sig fra den "tingsliggørelse" vi mænd ofte gør det til/ gør dem til. For de er alt andet end en ting, der er til salg !

De er mennesker af kød og blod, nogle dejlige nogen af slagsen, hver på sin måde.  

Hil dig Slemme Line hvem du end er

 

 

Tak. Dit skriv varmer mit liderlige kvindehjerte :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5
Slemme Line skrev, for 3 timer siden:

Åh - jeg sætter den smiley på som en sød en...ik en der vender øjne. Sådan en lidt fræk en. My mistake...jeg er ikke IT haj.

Den bliver faktisk opfattet som om du tænker noget i retningen af " i guder en idiot" ;) – det viser hvor let tingene kan misforståes i den digitale verden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
babylon5 skrev, for 1 minut siden:

Den bliver faktisk opfattet som om du tænker noget i retningen af " i guder en idiot" ;) – det viser hvor let tingene kan misforståes i den digitale verden :)

Jeg er også MEGET bedre irl - hvis du forstår hvad jeg mener ;)( smileyen er ment som et frækt blink, med et smil på læben, som tegn på jeg ikke er pigefornærmet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5
Nicenice skrev, for 3 timer siden:

Som sædvanligt bliver en god "anmeldelse"/ beretning problematiseret igen. Hvorfor får den ikke lov til at stå uberørt udover klapsalver?

Hvorfor blander jeg mig?

Her er der en kvinde, som har lysten som drivkraft og klare holdninger. Jeg har tilgode at komme i hendes fanskare, aner intet om setuppet, set billeder ell lignende. 

Personligt tænder jeg mere på disse kvinder, der klart distancerer sig fra den "tingsliggørelse" vi mænd ofte gør det til/ gør dem til. For de er alt andet end en ting, der er til salg !

De er mennesker af kød og blod, nogle dejlige nogen af slagsen, hver på sin måde.  

Hil dig Slemme Line hvem du end er

 

 

Ja det er altid ærgerligt når tråde med det bedste intentioner går op i hat og briller :huh:

I dette tilfælde startede det med et par uheldige/utilsigtede svar fra pigen – altså utilsigtet selvforskyldt – hvis den slemme line havde brugt en anden smiley i svarene til liderbukken og NoobGPxplorer gætter jeg på at de andre kritiske/uvedkommende kommentarer sandsynligvis ikke kommet, og det havde været en super positiv tråd om en dejlig oplevelse sammen med en dejlig kvinde – det viser bare hvor svært kommunikation på digitale medier er og hvor lidt der skal til at køre af sporet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man behøver måske ikke altid at kommentere på alt i negativ retning.;)

De havde en fantastisk god oplevelse.  

Og ja kommunikation kan være en svær ting:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5
Slemme Line skrev, for 19 minutter siden:

Jeg er også MEGET bedre irl - hvis du forstår hvad jeg mener ;)( smileyen er ment som et frækt blink, med et smil på læben, som tegn på jeg ikke er pigefornærmet)

Ja det er squ svært at kommunikere på skrift og få "detdermedviharnårviståroverforhinanden" med – mangler det med at kikke hinanden i øjene/lugte/fornemme – smileyerne er jo til at hjælpe os – men der er tilsyneladende forskellige meninger om hvordan de skal tydes – ja livet er squ svært :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
babylon5 skrev, for 4 timer siden:

Ok – her kommer du for første gang med et fornuftig og brugbart svar.

Dine tidligere svar kan faktisk let opfattes arrogante.

@Liderbukken  spørger pænt, høfligt og interreseret hvor man kan møde dig - et fornuftigt og seriøst spørgsmål, og hvad er dit svar:

“Man "møder" mig ikke nogen steder” samt en “rolleye” – hvorfor denne rolleye?

@NoobGPexplorer spørger efter et link, et fornuftig og seriøst spørgsmål – igen et kort svar og en “rolleye”

Hvis du havde svaret de to som du svarer lige her ville du havde undgået en del kritiske kommentarer – forventer du at vi er tankelæsere?

 

For god ordens skyld vil jeg lige sige jeg ikke opfattede Lines svar som arrogant. Pigerne må jo selv om hvordan de driver deres forretning. Faktisk skrev jeg en pm til Line og jeg fik pænt svar på mine spørgsmål. 

Ingen problemer her fra og god søndag til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Det er altså en vildt mærkelig tråd, den her

Startende med @Lars Boca‘s bestilte(?) anmeldelse:” Kan se, at Slemme Line efterspørger lidt beretning”, bakket op af @Ivanhoe.  I princippet har jeg ikke noget problem med anmeldelser, bare de er sandfærdige, men hvor ser i at Slemme  Line efterspørger lidt beretning?

@AalborgLook , det er da fedt at @Grenå har haft sit livs oplevelse med Slemme Line, hvorfor har du et problem med det?

@Liderbukken, @babylon5 den eneste arrogance Line udviser, er vel at hun tror hun kan få en anmeldelse slettet. Det kan hun naturligvis ikke ;)

@Slemme Line, fedt at du kører din “ forretning” lige nøjagtigt som du har lyst til:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jolly Roger skrev, for 18 minutter siden:

Startende med @Lars Boca‘s bestilte(?) anmeldelse:” Kan se, at Slemme Line efterspørger lidt beretning”,

Hvad er det for noget negativt BS at lukke ud? Dem der kender mig ved, at jeg ikke bestilles overtales til noget som helst!!

Ved mit første møde ned Line sagde jeg, at jeg ville skrive anmeldelse. Den har ladet vente på sig, og benyttede anledningen da det blev efterspurgt i anden tråd. 

Mener du ikke, at der skal skrives anmeldelser på et anmeldelsesforum? Berig os gerne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 40 minutter siden:

Det er altså en vildt mærkelig tråd, den her

Startende med @Lars Boca‘s bestilte(?) anmeldelse:” Kan se, at Slemme Line efterspørger lidt beretning”, bakket op af @Ivanhoe.  I princippet har jeg ikke noget problem med anmeldelser, bare de er sandfærdige, men hvor ser i at Slemme  Line efterspørger lidt beretning?

@AalborgLook , det er da fedt at @Grenå har haft sit livs oplevelse med Slemme Line, hvorfor har du et problem med det?

@Liderbukken, @babylon5 den eneste arrogance Line udviser, er vel at hun tror hun kan få en anmeldelse slettet. Det kan hun naturligvis ikke ;)

@Slemme Line, fedt at du kører din “ forretning” lige nøjagtigt som du har lyst til:)

Tak for at du lige kan fortælle os hvordan det hele hænger hænger sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Lars Boca skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er det for noget negativt BS at lukke ud? Dem der kender mig ved, at jeg ikke bestilles overtales til noget som helst!!

Ved mit første møde ned Line sagde jeg, at jeg ville skrive anmeldelse. Den har ladet vente på sig, og benyttede anledningen da det blev efterspurgt i anden tråd. 

Mener du ikke, at der skal skrives anmeldelser på et anmeldelsesforum? Berig os gerne ;)

Jeg vil hellere se Brøndby tabe til Sdr. Jyske:D, men, nuvel, jeg har ikke set nogen efterspørgsel i nogen anden tråd. Som jeg skrev har jeg ingen problemer med anmeldelser, så lang tid de er sandfærdige, bestilt eller ej. Jeg har ikke nogen grund til at betvivle at din anmeldelse ikke skulle være sandfærdig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
AalborgLook skrev, Lige nu:

Tak for at du lige kan fortælle os hvordan det hele hænger hænger sammen. 

Det var så lidt:D det gør jeg gerne en anden gang. Bare skriv:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår kan man starte en tråd uden alt det negative. Det fylder for meget:huh:. Hvad med et forum for sig hvor de, der har lyst til kan boltre sig i negativitet ka battle mod hinanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jolly Roger skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har ikke nogen grund til at betvivle at din anmeldelse ikke skulle være sandfærdig

Ok. Så tabte vi da vist tråden fuldstændigt og al relevans forsvandt. 

Og tillykke med sejren til Sønderjyske. Flot gået. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Lars Boca skrev, for 4 minutter siden:

Ok. Så tabte vi da vist tråden fuldstændigt og al relevans forsvandt. 

Og tillykke med sejren til Sønderjyske. Flot gået. 

Tak:D. Jeg synes nu du overdriver min brug af frasen “bestilt”(?). Det var ikke min mening af så tvivl om det sandfærdige i din anmeldelse. Jeg er slet ikke i tvivl om at @Slemme Line er en dejlig kvinde, hvilket jo også fremgår af andre i tråden :). Både du (politisk forum) og hun, har jeres meningers mod, hatten af for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jolly Roger skrev, for 30 minutter siden:

Tak:D. Jeg synes nu du overdriver min brug af frasen “bestilt”(?). Det var ikke min mening af så tvivl om det sandfærdige i din anmeldelse. Jeg er slet ikke i tvivl om at @Slemme Line er en dejlig kvinde, hvilket jo også fremgår af andre i tråden :). Både du (politisk forum) og hun, har jeres meningers mod, hatten af for det.

Jeg overdriver intet. Det gør du. Det er dig, der har brugt frasen. Lad være med at fraskrive dig det og stå ved, hvad du har skrevet. 

Da du nu vakler i troen, så har jeg svært ved, at finde ud af, hvad dit bidrag gik ud på. 

Ps. Det er en god fodbolddag. FCK er bagud. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Lars Boca skrev, for 14 minutter siden:

Jeg overdriver intet. Det gør du. Det er dig, der har brugt frasen. Lad være med at fraskrive dig det og stå ved, hvad du har skrevet. 

Da du nu vakler i troen, så har jeg svært ved, at finde ud af, hvad dit bidrag gik ud på. 

Ps. Det er en god fodbolddag. FCK er bagud. :D

Absolut, jyderne vinder:) du kan jo bare henvise til tråden hvori anmeldelsen efterspørges. Jeg kender godt din diskussionslyst og -evner, men jeg ved vel bedst hvad jeg mente da jeg anvendte frasen. Nu vil jeg se vikings slå packers så god søndag aften til dig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jolly Roger skrev, 1 time siden:

Absolut, jyderne vinder:) du kan jo bare henvise til tråden hvori anmeldelsen efterspørges. Jeg kender godt din diskussionslyst og -evner, men jeg ved vel bedst hvad jeg mente da jeg anvendte frasen. Nu vil jeg se vikings slå packers så god søndag aften til dig:)

Nu må du dælme styre dig. Så dvs. at for at JEG kan få lov til (altså din tilladelse) at lave en anmeldelse, så skal anmeldelsen efterspørges, og du skal have en henvisning til efterspørgsel. 

Det er jo dybt debilt, du er da helt væk fra vinduet. 

Men tak for en tone rent flag endeligt. Dette handlede altså om mig. Der gik længe inden, at du havde røv i buksene til at indrømme det :D

ps. Synes du egentligt, at denne anmeldelsestråd handler om min eller andres oplevelse med en pige ???

 

pps. når du er vågnet af rusen, så kunne du evt. Læse denne tråd ;)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/92341-det-er-politisk-ukorrekt-men-for-satan-jeg-finder-det-frækt/

 

Redigeret af Gæst
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line

STOP - HOLDT- TRÆK LIGE VEJRET ;)

Mit alterego SLEMME LINE nyder at bolle - men "FODBOLLE" det gider jeg altså ik forholde mig til.....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Lars Boca skrev, for 13 timer siden:

Nu må du dælme styre dig. Så dvs. at for at JEG kan få lov til (altså din tilladelse) at lave en anmeldelse, så skal anmeldelsen efterspørges, og du skal have en henvisning til efterspørgsel. 

Det er jo dybt debilt, du er da helt væk fra vinduet. 

Men tak for en tone rent flag endeligt. Dette handlede altså om mig. Der gik længe inden, at du havde røv i buksene til at indrømme det :D

ps. Synes du egentligt, at denne anmeldelsestråd handler om min eller andres oplevelse med en pige ???

 

pps. når du er vågnet af rusen, så kunne du evt. Læse denne tråd ;)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/92341-det-er-politisk-ukorrekt-men-for-satan-jeg-finder-det-frækt/

 

Pardon @Lars Boca, men det er da fint at @Slemme Line efterspørger beretninger, det har jeg som sagt ingen problemer med. Ligeså har jeg heller ingen problemer med dig. Hvorfor skulle jeg have det? Det interessante i denne tråd er hverken du eller mig, men @Slemme Line:), kilden til den “rus” jeg tilsyneladende befinder mig i. Tilbage til trådens emne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jolly Roger skrev, for 9 minutter siden:

Pardon @Lars Boca, men det er da fint at @Slemme Line efterspørger beretninger, det har jeg som sagt ingen problemer med. Ligeså har jeg heller ingen problemer med dig. Hvorfor skulle jeg have det? Det interessante i denne tråd er hverken du eller mig, men @Slemme Line:), kilden til den “rus” jeg tilsyneladende befinder mig i. Tilbage til trådens emne.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Slemme Line skrev, for 12 timer siden:

STOP - HOLDT- TRÆK LIGE VEJRET ;)

Mit alterego SLEMME LINE nyder at bolle - men "FODBOLLE" det gider jeg altså ik forholde mig til.....:P

Rolig nu. Der er en grund til at der er halvleg. Så skal du nok få et kvarters opmærksomhed :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Lars Boca skrev, 1 time siden:

Rolig nu. Der er en grund til at der er halvleg. Så skal du nok få et kvarters opmærksomhed :D

Dejlig kæk....det kan jeg li......

Heldigvis forholder det sig sådan, at 15 min nok ikke slår til, når vi skal lege næste gang.....

For tro mig......Jeg har planer......;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...