Gameboy 4 Skrevet 14. September, 2018 Har nogen haft erfaringer med denne dame og vil fortælle om oplevelsen ??? https://annoncelight.dk/showad/240072 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudindefan 27 Skrevet 6. Oktober, 2018 Jo tak. hvis du ønsker at lege med en Tøs, er det ikke at anbefale. Der er intet tøs i hende og det siger hun selv. Det er manden der "markedsfører" ;-( . Tøs 1/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 106 Skrevet 6. Oktober, 2018 Gudindefan skrev, for 3 minutter siden: Jo tak. hvis du ønsker at lege med en Tøs, er det ikke at anbefale. Der er intet tøs i hende og det siger hun selv. Det er manden der "markedsfører" ;-( . Tøs 1/10 Kan du beskrive lidt nærmere. Stedets beskaffenhed. Er hun smuk og fik i hygget med noget koldt at drikke.. hvordan foregik det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudindefan 27 Skrevet 6. Oktober, 2018 Fin lejlighed, hvor man kan lege i sofaen. Faktisk så jeg hende ikke, da jeg blindfoldede mig selv Blev tilbudt vin, men bad om en sodavand. Det blev til at glas syntetisk megasødt gas saftevand ;-). Detaljerne har jeg ikke lyst til at skrive om. Men der var meget, der kiksede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 106 Skrevet 6. Oktober, 2018 Gudindefan skrev, for 1 minut siden: Fin lejlighed, hvor man kan lege i sofaen. Faktisk så jeg hende ikke, da jeg blindfoldede mig selv Blev tilbudt vin, men bad om en sodavand. Det blev til at glas syntetisk megasødt gas saftevand ;-). Detaljerne har jeg ikke lyst til at skrive om. Men der var meget, der kiksede. Øh.. var det dit eget valg at blive blindfolded Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudindefan 27 Skrevet 6. Oktober, 2018 Fin lejlighed, hvor man kan lege i sofaen. Faktisk så jeg hende ikke, da jeg blindfoldede mig selv Blev tilbudt vin, men bad om en sodavand. Det blev til at glas syntetisk megasødt gl Igenogigen skrev, for 2 minutter siden: Øh.. var det dit eget valg at blive blindfolded as saftevand ;-). Detaljerne har jeg ikke lyst til at skrive om. Men der var meget, der kiksede. Yep! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 106 Skrevet 6. Oktober, 2018 Gudindefan skrev, for 2 minutter siden: Fin lejlighed, hvor man kan lege i sofaen. Faktisk så jeg hende ikke, da jeg blindfoldede mig selv Blev tilbudt vin, men bad om en sodavand. Det blev til at glas syntetisk megasødt gl as saftevand ;-). Detaljerne har jeg ikke lyst til at skrive om. Men der var meget, der kiksede. Yep! Det var nu heller ikke de sexuelle detaljer som jeg var ude efter.. men bare det som du beskriver. overvejer at besøge hende en dag. Var manden tilstede under akten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 6. Oktober, 2018 Næsten alt er tilladt står der, er det så også ting som at blindfolde hende, anal sex eksempelvis? Er hun lækker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 764 Skrevet 26. Oktober, 2018 Er der ingen andre, der har erfaringer med denne glædespige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg