Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/search/kathy?region=DK&type=any

Var forbi hende i går. 600 for en halv time + 100 for ægte kys.

Hun er bare så sød og lækker, og gik derfra men en fornemmelse af at have skudt papegøjen;-)

Hendes alder passer - og billederne også. Dog er er hendes bryster langt mere lækker. D skal nok passe og ægte. Lidt fyldige og tunge bryster som jeg sætter stor pris på.

Hendes mis var ualmindelig indbydende, og fik derfor en større tur. Hun sutter uden gummi, snakker perfekt engelsk og er meget ligefrem.

Kommer jeg igen? ja 100% hvis jeg får muligheden for en tur til århus en af de nærmeste dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der. Dejlig pige der nyder det, og spørger om man ikke vil.slikke hende. Hun er der hele vejen, nem at tale engelsk med. Kun sjældent man møder den klasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte Kathy på grund af Helots fine anbefaling. Stedet er en lejlighed i Århus C. Den sædvanlige ringen ved ankomst og dirigering over til den anden side af gaden.

Og  at besøge Kathy det var en god ide...

Kathy er en smuk ung kvinde, med et usædvanlig godt engelsk (hun har boet flere år i London) og der er en årsag til den perfekte make-up, hun er uddannet kosmetolog. 

Vi aftale en halv time, med kys og pengene skiftede hænder - og jeg tog et bad. Tilbage i stuen indtog  vi sengen, med det friske lagen. Som faste læsere måslke vil vide, bruger jeg gerne tid på at massere først. Jeg foretrækker den lugtfrie babyolie, men Kathy havde en udemærket massagecreme der blev brugt i stedet. Kathy har en fin blød hud - en ualmindeligt indbydende popo - som hun gerne stritter indbydende med :) Så den blev særligt forkælet, inklusiv sorte kys. Om det var det sorte kys eller massagen der virkede ved jeg ikke, men da Kathy vendte sig om var hun ganske tændt og hun reagerede tydeligt på lette slik på hendes klitoris.

Kathy er fint glat og velsmagende. Vi fortsatte med det franske til hun nåede klimaks et par gange "too much pleasure" da jeg ville se om jeg kunne lokke den tredje orgasme - så det må blive en anden gang.

For en gangs skyld valgte jeg at gå direkte over til sexen, og det blev den traditionelle missionær - medens hun trak banen op over skulderen på mig så jeg kom helt i bund. Stillingen giver jo også gode mulighed for kys, så det er en valg added bonus med Kathy, hun kysser gerne. Stillingerne skiftede et par gange inden jeg skulle tage beslutningen om hvor jeg skulle afslutte. Det blev til noget intensiv blow, både dybt, varieret og vådt inden jeg kom ud over hendes bryster.

Snak og latter inden badet og en aftale om et gensyn. Min klare anbefaling

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 19 timer siden:

besøgte Kathy på grund af Helots fine anbefaling. Stedet er en lejlighed i Århus C. Den sædvanlige ringen ved ankomst og dirigering over til den anden side af gaden.

Og  at besøge Kathy det var en god ide...

Kathy er en smuk ung kvinde, med et usædvanlig godt engelsk (hun har boet flere år i London) og der er en årsag til den perfekte make-up, hun er uddannet kosmetolog. 

Vi aftale en halv time, med kys og pengene skiftede hænder - og jeg tog et bad. Tilbage i stuen indtog  vi sengen, med det friske lagen. Som faste læsere måslke vil vide, bruger jeg gerne tid på at massere først. Jeg foretrækker den lugtfrie babyolie, men Kathy havde en udemærket massagecreme der blev brugt i stedet. Kathy har en fin blød hud - en ualmindeligt indbydende popo - som hun gerne stritter indbydende med :) Så den blev særligt forkælet, inklusiv sorte kys. Om det var det sorte kys eller massagen der virkede ved jeg ikke, men da Kathy vendte sig om var hun ganske tændt og hun reagerede tydeligt på lette slik på hendes klitoris.

Kathy er fint glat og velsmagende. Vi fortsatte med det franske til hun nåede klimaks et par gange "too much pleasure" da jeg ville se om jeg kunne lokke den tredje orgasme - så det må blive en anden gang.

For en gangs skyld valgte jeg at gå direkte over til sexen, og det blev den traditionelle missionær - medens hun trak banen op over skulderen på mig så jeg kom helt i bund. Stillingen giver jo også gode mulighed for kys, så det er en valg added bonus med Kathy, hun kysser gerne. Stillingerne skiftede et par gange inden jeg skulle tage beslutningen om hvor jeg skulle afslutte. Det blev til noget intensiv blow, både dybt, varieret og vådt inden jeg kom ud over hendes bryster.

Snak og latter inden badet og en aftale om et gensyn. Min klare anbefaling

Et godt bevis på at Eroguide fungerer som det skal ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Tak, det var ellers en af de annoncer som jeg havde afskrevet som værende for god til at være sand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Kathy i dag og kan skrive under på, at det er hende på billederne og at hun er både køn, sød og fræk. Der er mulighed for bad både før og efter og der var på intet tidspunkt hastværk fra hendes side. Og så taler hun som nævnt glimrende engelsk.

Eneste ulempe var, at hun måske kunne skrue en anelse ned for mængden af parfume. Som single generer det ikke mig, men hvis man har kone eller kæreste ska man være opmærksom på det. For de satans kvinder kan jo fornemme den slags på lang afstand...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 7 minutter siden:

Jeg var også forbi Kathy i dag og kan skrive under på, at det er hende på billederne og at hun er både køn, sød og fræk. Der er mulighed for bad både før og efter og der var på intet tidspunkt hastværk fra hendes side. Og så taler hun som nævnt glimrende engelsk.

Eneste ulempe var, at hun måske kunne skrue en anelse ned for mængden af parfume. Som single generer det ikke mig, men hvis man har kone eller kæreste ska man være opmærksom på det. For de satans kvinder kan jo fornemme den slags på lang afstand...

Hmm, parfume er bare et stort nej tak når jeg besøger gp'er. Det burde være helt standard at de er parfume fri, og det må de da være klar over..

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 19 minutter siden:

Hmm, parfume er bare et stort nej tak når jeg besøger gp'er. Det burde være helt standard at de er parfume fri, og det må de da være klar over..

Enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandMand09 skrev, den 20/9/2018 at 11:48:

Hun kysser ikke med tunge, selv når man har betalt for det :?

Hun sagde, det nok skulle slettes fra annoncen.

Udover det er hun sød.

Hmm, jeg har lige lavet en aftale hvor jeg specifikt spurgte om passionerede ægte tungekys.. og det siger hun "ja det gør hun".. kan være jeg burde aflyse den aftale..

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 21/9/2018 at 14:24:

Hmm, jeg har lige lavet en aftale hvor jeg specifikt spurgte om passionerede ægte tungekys.. og det siger hun "ja det gør hun".. kan være jeg burde aflyse den aftale..

Det er vel også lidt individuelt hvem pigerne ønsker at snave med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 16 timer siden:

Det er vel også lidt individuelt hvem pigerne ønsker at snave med. 

Jeg har aldrig hørt om gp'ere, der ikke ville kysse med mig men nok med andre gæster, og selv hvis det skulle være tilfældet her, kunne hun i det mindste have ladet være med at tage penge for det. Jeg børster tænder, bruger mundskyl, børster tænder igen (hurtigt) og spiser Tic Tacs før et besøg med en gp, så hvis jeg ikke kan få tungekys, har jeg svært ved at se, hvem der kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har aldrig hørt om gp'ere, der ikke ville kysse med mig men nok med andre gæster, og selv hvis det skulle være tilfældet her, kunne hun i det mindste have ladet være med at tage penge for det. Jeg børster tænder, bruger mundskyl, børster tænder igen (hurtigt) og spiser Tic Tacs før et besøg med en gp, så hvis jeg ikke kan få tungekys, har jeg svært ved at se, hvem der kan.

Det kan jo godt være hun har syntes du var pisse klam og ikke havde lyst til at snave.

 

Hun lyder i hvertfald som en to-do næste gang hun kommer til Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kathy has completly changed my view on GP. Kathy Is a goddess, sparkling eyes, beautiful radiance, and very sexy. I took 30 min with, dfk, owo and 2 times cum 900,- I only came 1 time, I feelt the break was to short, and she rushed the second cum. But the first cum was a hot exp. Real GFE 9/10, and she looked at me this way omg. But I am also very handsome guy ;) Her kisses are amazing, with tight and juicy lips. She has a tight pussy. And she is present and REAL all the time 10/10 and she is just a really sweet person. Its her on the photos but she looks much better in reality, and she is very good at making a perfect makeup! If you need a good BJ the chance of getting addicted is 100% . It was perfect, lot of tongue, eyecontact, open mouth, and she did what I asked her to. Just what I needed!!! Thanks Kathy!  
Sex  10/10
BJ    10/10
GFE  9/10
Kiss  9/10
Discretion to get there 8/10 
Parking 10/10
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...