Hop til indhold
Martin

Sexy Chick (forum chat)

Recommended Posts

Jeg havde sidste weekend for mig selv. Konen og vores datter var taget til Jylland for at besøge mormor og morfar - det måtte jeg naturligvis udnytte :twisted:

Lørdag aften var jeg jeg ude at besøge nogle gode venner. Da jeg kom hjem sidst på aftenen, meldte den søde kløe sig lynhurtigt.

Jeg røg på nettet og inde på forum chat. Ret hurtigt fangede nicket Sexy Chick min interesse. Jeg fik mellem linjerne hende klart, at jeg søgte en uforpligtende aftale mod betaling. Efter lidt flirtende, smålummer chat indrømmede hun, at hun havde mødtes med fyre på den møde et par gange, og at hun godt kunne være frisk på at ses. Vi blev enige om en pris på 500 for et blowjob og 800 hvis der var kemi til hele pakken.

Efter et bad bevægede jeg mig mod amager - liderlig, spændt og med en anelse nervøsitet over situationen. Vel ankommet ringede jeg med nogen bæven på dørtelefonen og blev straks lukket ind.

Da hun åbnede døren, blev jeg mødt af en mørk og meget køn pige i starten af 20'erne. Hun havde nogle store fyldige bryster en ret spinkel krop men en lidt fyldig røv. Heldigvis havde jeg hævet 800 - for jeg måtte bare ha' hele pakken :mrgreen:

Jeg vil ikke gå super meget i detaljer med selve legen. Kan kun sige at hun var utroligt indlevende og ikke mindst super våd og liderlig. Da vi var færdig med legen og skulle til at gøre klar til at gå, spurgte hun om jeg ikke ville blive lidt, hvilket jeg ikke var svær at overtale til :P

Efter super lækker sex og hygge stak jeg snuden hjem mod østerbro for at få et par timers søvn.

Ifølge hende selv kan hun fanges på forums sexchat i rummene 20-30.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...