Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt dette sted i dag, der var 3 piger og ingen var noget at skrive om rent udseende, og de var meget aggresive, kunne næsten ikke få lov at komme ud af døren. det var ikke et sted jeg kan anbefale, ogkommer der ALDRIG igen

Østbrovej 6 2.sal Glostrup

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

hej livsnyder oplevede også lidt en dårlig stemning hos en pige oddervej 71 højbjerg

vi aftalte massage men hun gik meget op i at behandle kuglerne og så spurgte jeg til hvad hele

pakken kostede, 1500kr sagde tøsen syntes sgu det var for meget så jeg sagde nej tak og sagde

hun kunne fortsætte massagen til 300 så var hun sur og det gav en rigtig dårlig massage så jeg bad

hende stoppe, hoppede i tøjet og ud af døren igen.

synd at thaimassage som ellers er rigtig godt skal ødelægges af nogle få grådige piger som ikke kan få penge nok.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt dette sted igen i går, og fik endelig møde med hende i den røde kjole på deres hjemme side 8Sum) hun er bare dejlig og er til det hele. Kan anbefale hende varmt, vil absolut komme igen ,Nu er det så heldigt , at vi bor i samme ejendom så jeg har ikke så langt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig nogen der fik komme til. De gange jeg har været der, har hun (i den røde kjole) siddet foran spejlet og pyntet sig. Når jeg kom. Og når jeg gik. Jeg var begyndt at tro hun kun var stedets teaser.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var ikke et sted jeg kan anbefale, ogkommer der ALDRIG igen

Østbrovej 6 2.sal Glostrup

;);););):D

Sandelig Livsnyderen... du er en urokkelig mand!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har också besökt stället och fick massage av kvinnan på första bilden. Jag hoppas att de andra som arbetar där är 1000% bättre än hon var, för annars är de ett riktigt skitställe i så fall!

Vet inte om hon hade arbetat inom oljeindustrin förr, men hon dränkte in mig i olja så jag nästan flöt av sängen!

Massagen var under all kritik. Verkade också allmän trött på de mesta. På började också en akt i sängen som jag avbröt efter fem minuter. Åkte in till Köpenhamns city och fick avsluta resten där :lol:

EX-boy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se de har nogle nye kvinder på stedet. Nogen med færske erfaringer? Gennem åren har jeg haft fire rigtigt dårlige og en forrygende oplevelse på stedet. Den forrygende langt bag i tiden. Men man ved jo aldrig når næste pragtfulde eventyr åbenbarer sig.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sådan er det med mange Thai steder - nogen gang får man bare en fantastisk oplevelse og nogen gange er det helt skidt. Jeg har turneret mange steder igennem årerne og er nok kommet til den konklusion at fantastiske førstegangs oplevelser er sjældne, men når man har været på stedet et par gange og opbygget noget tillid og smilet lidt sødt til pigerne så sker der noget :-).....

Jeg skal dog nævne at jeg er mest til steder hvor salg af ekstra ydelser sker i processen hvor der er opbygget "den der" stemning - det er bare så fantastisk når man er i den situation hvor man vil næsten betale alt for berøring af ens bedste ven og legetøj :-)....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja min erfaring siger at det kommer helt an på situationen. Jeg har som alle andre været på steder som er rost til skyerne og fået en anden oplevelser og vice versa. Jeg tror det kommer an på hvad man går efter, jeg tager ikke på thai klinik for at få sex, men hvis det ender med det, så er det en fantastisk oplevelse, men hvis det ender med en omgang god massage så er jeg samtidig også godt tilfreds. Som nævnt går jeg efter "oplevelsen" hvor man er hensat til at ville betale nærmest alt bare ens bedste "ven" også bliver masseret lidt, men hlet ærligt så kræver det ofte et par besøg på den samme klinik, et sødt smil, og i kender resten. Også er renlighed, diskret beliggenhed og mulighed for bad bagefter bestemt krav. (øhhh jeg har ligesom en kone, derfor er de øvrige ting også et krav :-)...og lad nu være med at fordømme mig, sådan er livet jo når man har en dansk kone, og man bare elsker de små brune, tynde, lækre asiatiske piger med deres sorte hår)

Men nu til sagen - jeg har primært huseret i Nordsjælland fordi jeg bor der, og jeg gider ikke køre for langt, da historien skal være passende til det lille hjem. Jeg har haft en store oplevelser på det gamle Rada wellness i Hellerup, men efter det blev til Banna er kvaliteten nok faldet lidt. Jeg har derfor forsøgt med nogen af klinikkerne på ydre Østerbro hvor jeg har også oplevet nogen gode oplevelser, og seneste har jeg prøvet en ny klinik Hørsholm der hedder siri som nok efterhånden er blevet min foretrukne.

Men prøv dig frem og pludselig finder du dit sted :-)....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke nogen der har været på Orchid i det sidste? Man kan se der er flere nye kvinder på hjemmesiden.

Og er der nogen der ved hvad Mama San i den røde kjolen hedder?

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...